ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο A-Class Sedan πιο αεροδυναμικό από όλα

Aerodynamik-Weltrekord für die A-Klasse Limousine mit einem cw-Wert von 0,22 und einem Luftwiderstand von weniger als 0,49 m2 

Aerodynamic world record for the A-Class Sedan with a Cd value of 0.22 and a drag of less than 0.49 m2
Aerodynamik-Weltrekord für die A-Klasse Limousine mit einem cw-Wert von 0,22 und einem Luftwiderstand von weniger als 0,49 m2 Aerodynamic world record for the A-Class Sedan with a Cd value of 0.22 and a drag of less than 0.49 m2 DAIMLER AG

Με αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,22 και μετωπική επιφάνεια 2,19 τ.μ, το νέο A-Class Sedan έχει τη χαμηλότερη αντίσταση από οποιοδήποτε άλλο όχημα παραγωγής παγκοσμίως και έτσι υπερασπίζεται το πρωτότυπο παγκόσμιο ρεκόρ του CLA Coupé.

Φρέσκος αέρας στην εξοικονόμηση καυσίμων: Τρεις δεκαετίες τώρα, οι αεροδυναμιστές μηχανικοί της Mercedes-Benz έχουν επανειλημμένα δημιουργήσει νέα ρεκόρ. Σήμερα, το παγκόσμιο ρεκόρ κατέχει το νέο A-Class Sedan με τιμή Cd 0,22 και έλξη μικρότερη από 0,49 τ.μ. Επίσης, με τιμή Cd από 0,25, το νέο A-Class hatchback ξεπερνάει τον ήδη εξαιρετικό προκάτοχό του (τιμή Cd: από 0,26 / πρόσθια επιφάνεια: 2,20 τ.μ.).

Οι καλές αεροδυναμικές ιδιότητες συμβάλλουν σημαντικά στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου στις καθημερινές συνθήκες. Η A-Class Sedan βελτιστοποιήθηκε έως τις ελάχιστες λεπτομέρειες, πέρασε από προσομοιώσεις με τη βοήθεια υπολογιστή) και μετρήσεις στην αεροδυναμική σήραγγα στο Sindelfingen.

Εκτός από το εξαιρετικό εξωτερικό σχήμα, υπάρχουν πολλές μικρές αλλαγές που οδήγησαν στο νέο ρεκόρ: μειώθηκε η μετωπική επιφάνεια παρά τις σημαντικά βελτιωμένες διαστάσεις του εσωτερικού, ενώ στεγανοποιήθηκαν περισσότερο ορισμένα μέρη όπως ο χώρος γύρω από τους προβολείς, ενώ επενδύθηκε σχεδόν όλο το πάτωμα του αυτοκινήτου, από τον κινητήρα μπροστά μέχρι τον πίσω διαχύτη. Παράλληλα, τα σπόιλερ εμπρός και πίσω βελτιώθηκαν για να κατευθύνουν τον αέρα γύρω από τους τροχούς όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα. Οι ζάντες και τα ελαστικά επίσης υποβλήθηκαν σε αεροδυναμική ρύθμιση. Ανάλογα με την αγορά, είναι διαθέσιμο ένα προαιρετικό σύστημα κλείστρου δύο μερών πίσω από τη μάσκα του ψυγείου, το οποίο ελαχιστοποιεί τη ροή αέρα στον κινητήρα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ