Ο Τάσος Νικολογιάννης γράφει για τη νέα σπουδαία εμφάνιση του Παναθηναϊκού του Γιώργου Δώνη και το 3-0 επί του Ατρομήτου, που τον εδραιώνει στην τετράδα και τις επιθετικές και αμυντικές επιδόσεις της ομάδας του Δώνη.

Μετά και το χθεσινό 3-0 επί του Ατρομήτου είναι πλέον φανερό ότι ο Παναθηναϊκός είναι εδώ ή αλλιώς ο Παναθηναϊκός που όλοι θέλουμε να βλέπουμε επιστρέφει. Πλέον σε κάθε παιχνίδι η ομάδα του Δώνη είναι καλύτερη και πιο θεαματική από το προηγούμενο.

ADVERTISING

Έχει δίκιο ο Γιώργος Δώνης όταν λέει ότι η ομάδα παίζει καλό ποδόσφαιρο από τον πρώτο γύρο αλλά αποτελέσματα δεν έρχονταν επειδή δεν έμπαιναν τα γκολ. Εγώ πέρα από αυτό βλέπω να έχει επιστρέψει η θετική αύρα στην ομάδα να υπάρχει κέφι, χαμόγελο και το πλάνο που χαράζει ο προπονητής να το εφαρμόζουν με κλειστά τα μάτια οι παίκτες μέσα στο γήπεδο. Και να ενθουσιάζουν τον κόσμο όπως έγινε και χθες στο ΟΑΚΑ με τον Ατρόμητο.

ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ

Αυτό που συνέβη στον Ατρόμητο στο πρώτο ημίχρονο έμοιαζε με ποδοσφαιρική… καταιγίδα. Οι παίκτες του Παναθηναϊκού μπήκαν στο γήπεδο με το στιλ "αν δεν φας τρία γκολ εδώ σήμερα δεν φεύγεις". Σεληνιασμένοι. Λες και θυμούνταν ή κάποιοι τους είπαν ότι στο Περιστέρι πριν δύο χρόνια τον δύσκολο χρόνο του Παναθηναϊκού οι οπαδοί του Ατρομήτου πέταγαν πεντάευρα και οι παράγοντες της ομάδας του Περιστερίου φώναζαν στα αποδυτήρια στους παίκτες του Παναθηναϊκού "να πέσετε στην Γ' Εθνική μπ@@@@".

Μία γκολάρα του Κουρμπέλη που έστειλε την μπάλα στο παράθυρο (βρήκε λίγο η μπάλα και σε αντίπαλο) δύο τετ α τετ με Χατζηγιοβάνη, Μακέντα στο πρώτο δεκάλεπτο έδειξαν τι θα δούμε στη συνέχεια. Ακυρώθηκε γκολ του Μακέντα με τακουνάκι και δεν μέτρησε το 2-0 σε μία εξαιρετική επίθεση επειδή φαίνεται στην αρχή της φάσης ο Ινσούα να κάνει ένα φάουλ σε αντίπαλο που δεν είναι σίγουρο όμως ότι πέφτει από την επαφή. Και λίγο αργότερα έμεινε με δέκα ο Ατρόμητος επειδή ο Κυβρακίδης πήγε με τις τάπες πάνω στο καλάμι του Δώνη. Με το γράμμα του νόμου και μέσω του VAR ήταν σωστές οι αποφάσεις. Με το πνεύμα του νόμου το γκολ έπρεπε να μετρήσει και η κόκκινη να είναι κίτρινη.

ADVERTISING

ΜΕ 4-3-3 ΚΑΙ 4-2-3-1

Ο Γιώργος Δώνης παρουσίασε έναν γεμάτο φαντασία Παναθηναϊκό με δύο διαφορετικές τακτικές. Στο πρώτο ημίχρονο με 4-3-3 τους Κουρμπέλη, Ανουάρ, Δώνη στα χαφ και τους Ζαχίντ, Χατζηγιοβάνη, Μακέντα στην επίθεση και τον Γιόχανσον από δεξιά και τον Ινσούα από αριστερά να συμμετέχουν στο θέαμα. Στο ημίχρονο ο Έλληνας τεχνικός και βλέποντας τον Ατρόμητο με δέκα παίκτες να παίζει μαζική άμυνα αφαίρεσε τον Ανουάρ από τον άξονα και πρόσθεσε τον Νάγκι στα άκρα για να επιστρέψει στο 4-2-3-1 και να μπορέσει να χτυπήσει καλύτερα από τα άκρα.

Και στο δεύτερο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός μετά από ένα 15λεπτο που δεν μπόρεσε να κάνει ευκαιρίες και όλοι οι παίκτες προσπαθούσαν να βάλουν και τον Νάγκι στο παιχνίδι τελικά βρήκε ρυθμό και έκανε ωραία πράγματα στο γήπεδο έβαλε άλλα δύο γκολ με τον Σένκεφελντ (εκτέλεση φάουλ Ζαχίντ) και τον Περέα (ωραία προσπάθεια και ασίστ του Μακέντα)

ΚΟΥΡΜΠΕΛΗΣ, ΖΑΧΙΝΤ ΚΑΙ ΜΑΚΕΝΤΑ

Αν πρέπει να σταθούμε σε τρεις παίκτες στο χθεσινό παιχνίδι είναι ο Κουρμπέλης, ο Ζαχίντ και ο Μακέντα. Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού έκανε σπουδαίο παιχνίδι. Πέτυχε ένα γκολ συμμετείχε στην οργάνωση του παιχνιδιού με γρήγορες πάσες και εύστοχες. Αλλά και ανασταλτικά ο Κουρμπέλης ήταν εκεί που έπρεπε και έκλεισε τους χώρους. Ο Ζαχίντ έκανε… όργια με την μπάλα στα πόδια. Ένα χαφ που τόσο έλειπε από την ομάδα και θα ήταν πολύ ευχάριστο αν έβρισκε έναν τρόπο ο Παναθηναϊκός να τον κρατήσει το καλοκαίρι. Έχει ταιριάξει με την ομάδα έχει βρει ρόλο την πάσα την έχει για πλάκα και χθες αν Μακέντα και Χατζηγιοβάνης ήταν εύστοχοι θα έδινε τρεις και όχι μία ασίστ.

Ο Μακέντα είναι πολύ καλά πλέον και το δείχνει σε κάθε ματς. Χθες πέτυχε ένα υπέροχο γκολ με τακουνάκι από ασίστ του Ζαχίντ αλλά δεν μέτρησε για τον λόγο που είπαμε αλλά είχε και άλλες φάσεις για γκολ που δεν μπήκαν. Ο Ιταλός όμως ήταν πολύ καλός και εκτός περιοχής δημιούργησε φάσεις για τους συμπαίκτες του και είχε την ασίστ στο γκολ του Περέα. Ηταν στιγμές που με τις ενέργειες του και την τεχνική του ξεσήκωσε τον κόσμο.

ΔΕΚΑ ΓΚΟΛ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Είναι φανερό ότι πλέον ο Παναθηναϊκός σκοράρει και βρίσκει γκολ από παίκτες που δεν είχαν σκοράρει όπως τον Σένκεφελντ τον Κουρμπέλη τον Δώνη τον Ινσούα ενώ άρχισε να σκοράρει και ο Μακέντα που βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση από την αρχή του 2020. Στα τελευταία τέσσερα επίσημα παιχνίδια η ομάδα έχει σημειώσει δέκα γκολ. Από τρία στο ΟΑΚΑ σε Πανιώνιο, Γιάννινα, Ατρόμητο για πρωτάθλημα και κύπελλο και ένα στην Ξάνθη για το πρωτάθλημα. Τα γκολ οφείλονται στο ότι οι παίκτες έχουν καλή ψυχολογία έρχονται τα αποτελέσματα αλλά και με την παρουσία των νέων παικτών από τις μεταγραφές που έχουν ανεβάσει τον ανταγωνισμό.

ΑΝΟΥΑΡ ΚΑΙ ΝΑΓΚΙ

Ο Ανουάρ και χθες έδειξε ότι είναι ένας παίκτης που δίνει ενέργεια βοηθάει πολύ στο πρέσινγκ κλέβει μπάλες βοηθάει στην κατοχή αλλά και ανασταλτικά. Βγήκε στο ημίχρονο για λόγους τακτικής και όχι επειδή δεν ήταν καλός. Ο Νάγκι μπήκε στο δεύτερο ημίχρονο φάνηκε ότι ακόμα δεν έχει ρυθμό αλλά και το ότι είναι γρήγορος πολύ καλός στο ένας εναντίον ενός και θα κάνει την διαφορά. Και οι δύο παίκτες είναι παίκτες ενδεκάδας και φυσικά το ίδιο ισχύει και για τον Αγιούμπ που από σήμερα αρχίζει προπονήσεις με την ομάδα. Ο Παναθηναϊκός αλλάζει επίπεδο με αυτούς τους παίκτες και θα γίνει ακόμα καλύτερος στη συνέχεια.

ΔΥΟ ΓΚΟΛ ΣΕ ΕΞΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Το άλλο θετικό για τον Παναθηναϊκό του Δώνη είναι η αμυντική επίδοση της ομάδας στον δεύτερο γύρο. Σε επτά ματς έχει δεχθεί δύο γκολ. Ένα από τον Ολυμπιακό και άλλο ένα από τον ΟΦΗ. Χθες ο Ατρόμητος δεν έκανε φάση ενώ το μηδέν ο Παναθηναϊκός το κράτησε με την Λαμία (εντός) τον Πανιώνιο (εντός) τον Αρη (εντός) τη Ξάνθη (εκτός).

ΕΡΧΕΤΑΙ KILLER

Ο Καρλίτος που από το καλοκαίρι θα παίζει στον Παναθηναϊκό διότι δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής αυτή τη σεζόν είναι ένας Killer. Είναι ακόμα μία ποιοτική μεταγραφή για τον Παναθηναϊκό που τον δυναμώνει πολύ στο γκολ. Ο Ισπανός επιθετικός είχε πολλά γκολ στην Λέγκια και έφυγε από την Αλ Ουάχντα ως ελεύθερος από τώρα με τον Ρόκα να πετυχαίνει άλλη μία σπουδαία συμφωνία.

Photo Credits: Eurokinissi