FORMULA 1

Αποκάλυψη της McLaren MCL34

MCL34 3Q Branded -LAUNCH LIVERY 14 FEB 2019
MCL34 3Q Branded -LAUNCH LIVERY 14 FEB 2019 MCLAREN RACING

Με νέα διοίκηση, νέο τεχνικό διευθυντή και νέο δίδυμο οδηγών, η McLaren παρουσίασε το πρώτο μονοθέσιο με το οποίο ελπίζει να αλλάξει σελίδα στην Ιστορία της.

Το νέο δίδυμο οδηγών της McLaren, Κάρλος Σάινθ και Λάντο Νόρις, αποκάλυψε στο τεχνολογικό κέντρο του Ουόκινγκ της Βρετανίας τη νέα McLaren MCL34 - Renault, το μονοθέσιο με το οποίο η αγγλική ομάδα ελπίζει να αρχίσει να βγαίνει από τη χειρότερη δίνη της Ιστορίας της στη Formula 1.

Μετά την - προσωρινή ή μη - αποχώρηση του Φερνάντο Αλόνσο από τη F1, και τη μη ανανέωση του συμβολαίου του Βέλγου Στόφελ Βαντόρν, η McLaren άλλαξε για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια και τους δύο οδηγούς της. Μαζί τους, το παρόν στην παρουσίαση έδωσε και ο Αγωνιστικός Διευθυντής Ζιλ ντε Φεράν, που ξεκινά την πρώτη του πλήρη αγωνιστική χρονιά με την αγγλική ομάδα.

MCL34 3Q Branded -LAUNCH LIVERY 14 FEB 2019
MCL34 3Q Branded -LAUNCH LIVERY 14 FEB 2019 MCLAREN RACING

Ο Ντε Φεράν αντικατέστησε τον Ερίκ Μπουγέ κατά τη διάρκεια του 2018, στην πρώτη από τις μεγάλες αλλαγές της ηγεσίας της McLaren. Το Μάιο θα προσαρτηθεί στη διοίκηση της ομάδα και ο Αντρέας Σέιντλ, πρώην αγωνιστικός διευθυντής της Porsche, και αργότερα στη χρονιά ο εξαιρετικά ταλαντούχος νέος Τεχνικός Διευθυντής Τζέιμς Κι, που άφησε την Toro Rosso για λογαριασμό της McLaren.

MCL34 Front Crop_Branded_LAUNCH LIVERY 14 FEB 2019
MCL34 Front Crop_Branded_LAUNCH LIVERY 14 FEB 2019 MCLAREN RACING

"Βρισκόμαστε σε διαδικασία αναδόμησης και αυτό θα είναι ένα μακρύ ταξίδι", είπε ο διευθύνων σύμβουλος της ομάδας, Ζακ Μπράουν, έπειτα από μια καταστροφική τετραετία που η ομάδα βρέθηκε σε ρόλο κομπάρσου. Η αγγλική ομάδα έχει μείνει έξι πλήρεις σεζόν μακριά από τις νίκες στη F1, έπειτα από την τελευταία που πέτυχε με τον Τζένσον Μπάτον στο GP Βραζιλίας του 2012.

MCL34 Rear_Branded_LAUNCH LIVERY 14 FEB 2019
MCL34 Rear_Branded_LAUNCH LIVERY 14 FEB 2019 MCLAREN RACING

Παρότι η McLaren το 2018 έληξε πρόωρα τη συνεργασία της με τη Honda και επέλεξε τους κινητήρες της Renault, δεν πέτυχε τίποτα καλύτερο από την Toro Rosso που υιοθέτησε τις ιαπωνικές μονάδες ισχύος. Και παρότι κέρδισε διπλάσιους βαθμούς και τερμάτισε στην 6η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, αποκαλύφθηκαν σοβαρά προβλήματα απόδοσης του ίδιου του μονοθεσίου, ξεχωριστά από την ελλιπή απόδοση του κινητήρα.

Lando Norris, Carlos Sainz with MCL34 2019 Launch event
Lando Norris, Carlos Sainz with MCL34 2019 Launch event DOM ROMNEY / LAT PHOTOGRAPHIC

Ο Ζιλ ντε Φεράν τόνισε: "Όλοι στην ομάδα αισθανόμαστε εκπληκτικά, έχουμε πολύ μεγάλη ανυπομονησία και είμαστε ενθουσιασμένοι, βλέποντας το αυτοκίνητο μπροστά μας μετά από μια μακρά διεργασία συσκέψεων και αποφάσεων. Είναι εκπληκτικό συναίσθημα και μια συναρπαστική στιγμή. Αφιερώσαμε όλη μας την προετοιμασία για αυτή τη χρονιά και πιστεύω ότι είμαστε έτοιμοι".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ