Με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο πλέον στο κόκπιτ της, με σημαντικά αναβαθμισμένο κινητήρα και με την τολμηρή RS19, η Renault θέλει να απειλήσει τις τρεις υπερδυνάμεις της F1.

Την RS19, το μονοθέσιο με το οποίο ελπίζει να κλείσει την απόσταση που τη χωρίζει από τις Mercedes-Ferrari-RBR στην κορυφή της Formula 1 το 2019, παρουσίασε σήμερα η Renault στο εργοστάσιό της στο Ένστοουν της Βρετανίας.

ADVERTISING

Η Renault F1 βρίσκεται σε διαρκή άνοδο τα τελευταία χρόνια, καθώς μετά τους 8 βαθμούς που πέτυχε το 2016, τον επόμενο χρόνο κέρδισε 57 και πέρσι 122, για να κατακτήσει την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Inline Image

Βέβαια, πέρσι υστέρησε κατά 297 βαθμούς από την Red Bull Racing, και συνεπώς ο στόχος της δεν φαντάζει καθόλου εύκολος - ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι ο προϋπολογισμός της ομάδας του Ένστοουν είναι σημαντικά μικρότερος σε σχέση με των Mercedes-Ferrari-RBR.

ADVERTISING

Στην προσπάθειά της, ωστόσο, να αγγίξει την απόδοση των τριών κορυφαίων ομάδων φέτος η γαλλική εταιρεία αύξησε τον αριθμό των εργαζόμενών της και αναβάθμισε τις υποδομές της τόσο στο Ένστοουν της Αγγλίας (όπου κατασκευάζεται το αμάξωμα) όσο και στο Βιρύ της Γαλλίας (εργοστάσιο των κινητήρων), ενώ εξασφάλισε και τις υπηρεσίες του Ντάνιελ Ρικιάρντο.

Inline Image

Ο Αυστραλός, ένας από τους καθιερωμένους κορυφαίους οδηγούς της F1 με 7 νίκες στη F1, επέλεξε τη Renault αφήνοντας τη Red Bull Racing -καθότι η τελευταία δείχνει να ρίχνει όλο το βάρος της για το μέλλον στον Μαξ Φερστάπεν- παίρνοντας τη θέση του Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ που αποχώρησε για τη McLaren. Στο έτερο κόκπιτ της Renault F1 παραμένει ο Γερμανός Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Επίσης, σε αυτή την προσπάθειά της, η Renault F1 πήρε αρκετά σχεδιαστικά ρίσκα με την RS19 και μεγιστοποίησε τα περιθώρια εξέλιξής της, και παράλληλα κατασκεύασε μια νέα μονάδα ισχύος που στο Βιρύ εκτιμούν ότι είναι σημαντικά πιο αποδοτική σε σχέση με την τρίτη και τελική έκδοση του περσινού κινητήρα.

Inline Image

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Renault, Συρίλ Αμπτιτεμπούλ, είπε: "Αισθανόμαστε έτοιμοι, πιστεύουμε ότι είναι τώρα η σωστή στιγμή για να δείξουμε σε όλους όσα κάναμε στο παρασκήνιο τα τελευταία τρία χρόνια και για τα οποία είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι.

Η πρώτη φάση του πλάνου μας ήταν η αναγέννηση της ομάδας. Κάθε γωνία του εργοστασίου έχει βελτιωθεί, αν όχι αλλάξει ριζικά. Από τα εργαλεία της αεροσήραγγας μέχρι τον εξοπλισμό της κατασκευής του μονοθεσίου και τους πάγκους προσομοιώσεων, κάθε τομέας έχει βελτιωθεί για να ανέβουμε στο ίδιο επίπεδο με τους καλύτερους.

Inline Image

Στο Βιρύ ήταν όλα ήδη πιο τακτοποιημένα, έγιναν κάποιες προσλήψεις, θα γίνει η παραλαβή κάποιων εξαρτημάτων σε μερικές εβδομάδες, ενώ ο νέος πάγκος δοκιμών του κινητήρα είναι υπερεξελιγμένος και καλύπτει τους κανονισμούς του 2021. Επίσης, θα αποκτήσουμε ένα νέο κτήριο μέσα στο 2020, στο οποίο ευελπιστούμε ότι θα στεγάσουμε το νέο τμήμα κινητήρων. Επενδύσαμε πολύ στο Ένστοουν και θα επενδύσουμε και στο Βιρύ".