MOTORSPORTS

Φερστάπεν: "Ο Οκόν είναι κότα και εντελώς ηλίθιος"

SAO PAULO, BRAZIL - NOVEMBER 11:  Second place finisher Max Verstappen of Netherlands and Red Bull Racing looks on in parc ferme during the Formula One Grand Prix of Brazil at Autodromo Jose Carlos Pace on November 11, 2018 in Sao Paulo, Brazil.  (Photo by Lars Baron/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool  // AP-1XFZEDDA51W11 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
SAO PAULO, BRAZIL - NOVEMBER 11: Second place finisher Max Verstappen of Netherlands and Red Bull Racing looks on in parc ferme during the Formula One Grand Prix of Brazil at Autodromo Jose Carlos Pace on November 11, 2018 in Sao Paulo, Brazil. (Photo by Lars Baron/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // AP-1XFZEDDA51W11 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // GETTY IMAGES / RED BULL CONTENT POOL

Ο Ολλανδός, Μαξ Φερστάπεν, έσπρωξε πολλαπλά τον Γάλλο, Εστεμπάν Οκόν, στο παρκ φερμέ και απείλησε να τον γρονθοκοπήσει, πριν τον «στολίσει» με βαριές εκφράσεις.

Οι Μαξ Φερστάπεν και Εστεμπάν Οκόν αντάλλαξαν βαριές κουβέντες μετά το τέλος του GP Βραζιλίας, με αφορμή τη σύγκρουση μεταξύ τους που κόστισε στον οδηγό της Red Bull κατά πάσα πιθανότητα τη νίκη στον αγώνα του Ιντερλάγκος.

Μάλιστα, θυμίζοντας τον Μίκαελ Σουμάχερ που αναζητούσε τον Ντέιβιντ Κούλθαρντ στο Σπα το 1998, ο Φερστάπεν κινήθηκε απειλητικά προς τον Οκόν στο χώρο ζύγισης των πιλότων στο παρκ φερμέ. Ο Ολλανδός έσπρωξε τρεις φορές τον Γάλλο, όμως ο Οκόν δεν έδωσε συνέχεια καμία από τις τρεις φορές.

Η αψιμαχία τους είχε ως αποτέλεσμα να κληθούν από το τους αγωνοδίκες του GP Βραζιλίας για να δώσουν εξηγήσεις βάσει του άρθρου που αφορά στη δυσφήμιση της Formula 1.

SAO PAULO, BRAZIL - NOVEMBER 11:  Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB14 TAG Heuer is crashed into by Esteban Ocon of France driving the (31) Sahara Force India F1 Team VJM11 Mercedes on track during the Formula One Grand Prix of Brazil at Autodromo Jose Carlos Pace on November 11, 2018 in Sao Paulo, Brazil.  (Photo by Lars Baron/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool  // AP-1XFYY9TWS1W11 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
SAO PAULO, BRAZIL - NOVEMBER 11: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB14 TAG Heuer is crashed into by Esteban Ocon of France driving the (31) Sahara Force India F1 Team VJM11 Mercedes on track during the Formula One Grand Prix of Brazil at Autodromo Jose Carlos Pace on November 11, 2018 in Sao Paulo, Brazil. (Photo by Lars Baron/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // AP-1XFYY9TWS1W11 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // GETTY IMAGES / RED BULL CONTENT POOL

Μετά το συμβάν της αψιμαχίας τους, ο Φερστάπεν είπε ότι «δεν έχω πολλά να πω για αυτό, εκτός του ότι ο Οκόν ήταν κότα». Και ο Κρίστιαν Χόρνερ, διευθυντής της RBR, συμπλήρωσε: «Νομίζω ότι ο Μαξ ήταν αρκετά συγκρατημένος. Το συμβάν του κόστισε τη νίκη, και οδήγησε με την ψυχή του ένα πληγωμένο αυτοκίνητο. Ο Εστεμπάν ήταν τυχερός που τη γλίτωσε με ένα σπρώξιμο, για να είμαι ειλικρινής. Τα συναισθήματα είναι πολύ έντονα σε αυτές τις στιγμές».

Μάλιστα, ο Άγγλος συμπλήρωσε πως στο γύρο της επιστροφής του Φερστάπεν στα πιτς «του είπα ‘κράτα τον εαυτό σου υπό έλεγχο’ διότι ήξερα ότι είναι απόλυτα εκνευριστικό να χάνεις μια νίκη από έναν αργότερο συνδυασμό. Ανάθεμα κι αν ήξερα τι σκεφτόταν ο Οκόν εκείνη τη στιγμή. Για ποιον λόγο μπορεί ποτέ να τα βάζεις με τον πρωτοπόρο του αγώνα; Δεν βγάζει κανένα νόημα.»

SAO PAULO, BRAZIL - NOVEMBER 11: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB14 TAG Heuer is crashed into by Esteban Ocon of France driving the (31) Sahara Force India F1 Team VJM11 Mercedes on track during the Formula One Grand Prix of Brazil at Autodromo Jose Carlos Pace on November 11, 2018 in Sao Paulo, Brazil.  (Photo by Lars Baron/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool  // AP-1XFYXC8MS2111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
SAO PAULO, BRAZIL - NOVEMBER 11: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB14 TAG Heuer is crashed into by Esteban Ocon of France driving the (31) Sahara Force India F1 Team VJM11 Mercedes on track during the Formula One Grand Prix of Brazil at Autodromo Jose Carlos Pace on November 11, 2018 in Sao Paulo, Brazil. (Photo by Lars Baron/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // AP-1XFYXC8MS2111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // GETTY IMAGES / RED BULL CONTENT POOL

Φερστάπεν: «Εντελώς ηλίθιος»

Ο Ολλανδός στη συνέχεια, χαρακτήρισε τον Γάλλο της Force India «εντελώς ηλίθιο» για το γεγονός ότι προσπάθησε να ξαναπάρει πίσω το γύρο που δέχθηκε, και συμπλήρωσε ότι η ποινή 10 δευτερολέπτων που επεβλήθη στον Οκόν «τα λέει όλα».

«Είχαμε ένα σπουδαίο αυτοκίνητο. Αλλά μετά μας έβγαλε έξω ένας εντελώς ηλίθιος που δεχόταν γύρο, και δεν έχω λόγια», είπε ο Φερστάπεν, και συνέχισε: «Νομίζω ότι η ποινή τα λέει όλα. Αν οι αγωνοδίκες τον τιμώρησαν ξέρετε ποιος είναι ο υπεύθυνος για το συμβάν. Μπορείτε να πείτε εκ των υστέρων ότι είχα πολλά περισσότερα από εκείνον να χάσω, αλλά προσπαθούσα μόνο να κάνω τον αγώνα μου. Ξαφνικά ένας μη πρωταγωνιστής παίρνει την ηλίθια απόφαση να πάρει πίσω το γύρο που του ρίχνεις - τι μπορώ να κάνω για αυτό;»

Οκόν: «Καθόλου επαγγελματικό»

Την ίδια στιγμή, ο Εστεμπάν Οκόν σχολίασε την αψιμαχία του με τον Φερστάπεν λέγοντας ότι από τον Ολλανδό λείπει ο επαγγελματισμός: «Η FIA αναγκάστηκε να τον σταματήσει για να μην γίνει περαιτέρω βίαιος, σπρώχνοντας και θέλοντας να με γρονθοκοπήσει. Αυτό δεν είναι και τόσο επαγγελματικό. Έχω συνηθίζει τους τσακωμούς με τον Μαξ. Πάνε πολλά χρόνια πίσω, πάντα ήταν το ίδιο.»

Σχολιάζοντας το συμβάν στην πίστα, συνέχισε: «Στους δύο γύρους που προηγήθηκαν ήμουν πολύ ταχύτερος από τον Μαξ. Είχα φρέσκα ελαστικά, και οι κανονισμοί επιτρέπουν να πάρεις πίσω το γύρο που δέχθηκες, αν είσαι ταχύτερος. Κι αυτό έκανα στο δεύτερο γύρο, διότι ο ρυθμός μου ήταν καταιγιστικός. Την ίδια κίνηση έκανα και στον Φερνάντο [Αλόνσο] και σε πολλούς άλλους οδηγούς».

Χάμιλτον: Ο Μαξ είχε περισσότερα να χάσει

Στο μεταξύ, σχολιάζοντας τη σύγκρουση Φερστάπεν-Οκόν, ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι ο Ολλανδός θα έπρεπε να ήταν πιο προσεκτικός: «Το είδα να συμβαίνει. Δεν είναι κάτι που με εξέπληξε. Τους είδα να μονομαχούν, αλλά όχι διεκδικώντας την ίδια θέση. Εγώ θα είδα διαλέξει μια διαφορετική προσέγγιση», είπε ο Άγγλος. «Ο Μαξ συχνά πληρώνει την επιθετικότητά του. Όμως είμαι πολύ, πολύ περήφανος που κέρδισα, και δεν με ενδιαφέρει τι έχουν κάνει οι άλλοι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ