FORMULA 1

GP Αυστραλίας (ΕΔ1-2): "Σοκ" από τη διαφορά της Mercedes

GP Αυστραλίας (ΕΔ1-2): "Σοκ" από τη διαφορά της Mercedes

Ο Λιούις Χάμιλτον έκανε τον πρώτο χρόνο και στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών στη Μελβούρνη, προβληματισμός του Φέτελ για το στήσιμο της Ferrari SF90.

Οι Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας με τις δύο Mercedes W10 άφησαν άφωνο τον κόσμο της Formula 1 καθώς στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστραλίας, εναρκτήριου αγώνα του φετινού πρωταθλήματος, ήταν οκτώ δέκατα ταχύτεροι από τις Red Bull-Honda και Ferrari.

Παρότι στις ελεύθερες δοκιμές τίποτα δεν είναι ενδεικτικό, και παρότι με τα προβλήματα που είχε ο Σεμπάστιαν Φέτελ σήμερα στο στήσιμο της Ferrari SF90 ίσως τα πράγματα να αλλάξουν στις αυριανές δοκιμές κατάταξης (08:00 π.μ.), η τεράστια διαφορά της Mercedes ήταν το τελευταίο που θα περίμενε κανείς μετά την σχετική κυριαρχία της Ferrari το χειμώνα, στις δοκιμές εξέλιξης των μονοθεσίων.

Όπως όλοι, οι Χάμιλτον και Μπότας σημείωσαν τον ταχύτερο γύρο τους με τη μαλακή γόμα - αν και ο Βρετανός νωρίς στις δεύτερες δοκιμές ήταν επικεφαλής των χρόνων ακόμα και με τη μέση γόμα.

Ο Μαξ Φερστάπεν και ο Πιέρ Γκασλύ έδωσαν στη RBR ένα αρκετά ευχάριστο ξεκίνημα της συνεργασίας της ομάδας του Μίλτον Κινς με τη Honda, με την τρίτη και τέταρτη θέση - αν και ο Ολλανδός αφοσιώθηκε περισσότερο στις συστοιχίες γύρων με τη μέση γόμα, και χρησιμοποίησε μόνο ένα σετ της μαλακής.

Στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στη Μελβούρνη, ο Χάμιλτον χωρίστηκε από μόλις 38 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Φέτελ, και από 74 χιλιοστά από τον Σαρλ Λεκλέρκ. Ο Φέτελ είχε τα προβλήματά του στη δεύτερη περίοδο, και ο Λεκλέρκ είχε ακόμα περισσότερα, με αποκορύφωμα ένα τετ-α-κε στην έξοδο της στροφής 4 – από το οποίο, όμως κατάφερε να συνεχίσει. Ακολούθησε, στα 0,198 δευτ., ο Φερστάπεν, ενώ ο Μπότας μετά από έξοδο έμεινε στην 5η θέση.

Και στις δύο περιόδους των ελεύθερων δοκιμών ταχύτερος της «β’ κατηγορίας», δηλαδή πίσω από τις τρεις κορυφαίες ομάδες, ήταν ο Κίμι Ράικονεν που πιστοποίησε την εξαιρετική κατάσταση στην οποία βρίσκεται στο ξεκίνημα της χρονιάς η Alfa Romeo. Πάντως, μόλις δύο χιλιοστά πίσω του βρέθηκε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, εμφανίζοντας την ταχύτητα της Renault. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν μόλις 0,070 δευτ. πίσω από τον Γερμανό ομόλογό του, ο οποίος στην πρώτη περίοδο είχε χάσει σχεδόν μία ώρα με ηλεκτρικά προβλήματα.

Το βάπτισμα του πυρός του Αλεξάντερ Άλμπον στη F1 ήταν δύσκολο, καθώς ο Ταϊλανδός της Toro Rosso είχε δύο τετ-α-κε (ένα σε κάθε περίοδο) και μία έξοδο. Στην πρώτη περίοδο, μάλιστα, ξήλωσε την εμπρός πτέρυγα της STR14 και έβγαλε τις κόκκινες σημαίες, αν και επέστρεψε οδηγώντας το μονοθέσιο στα πιτς. Επίσης, και οι άλλοι πρωτοεμφανιζόμενοι, Αντόνιο Τζιοβινάτσι (Alfa Romeo) και Τζορτζ Ράσελ (Williams), έπεσαν θύματα της ολισθηρότητας του Άλμπερτ Παρκ, αλλά χωρίς τις ίδιες συνέπειες.

Η McLaren και η Racing Point έδειξαν δυσκολία να ακολουθήσουν τη μάχη της «β’ κατηγορίας», ενώ η Williams επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε δεινή θέση μένοντας και στις δύο περιόδους στο τέλος των χρόνων, αφού πρώτα έφερε ανασχεδιασμένα τμήματα του μονοθεσίου της για να εξασφαλίσει τη νομιμότητά του.

Gp Αυστραλίας 2019

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

GP Αυστραλίας (ΕΔ1-2): "Σοκ" από τη διαφορά της Mercedes

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

GP Αυστραλίας (ΕΔ1-2): "Σοκ" από τη διαφορά της Mercedes
TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ