FORMULA 1

GP Ιαπωνίας: Νικητής ο Μπότας, πρωταθλήτρια η Mercedes

Mercedes driver Valtteri Bottas of Finland leads Ferrari driver Sebastian Vettel of Germany at the start of the Japanese Formula One Grand Prix at Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan, Sunday, Oct. 13, 2019. (AP Photo/Toru Takahashi)
Mercedes driver Valtteri Bottas of Finland leads Ferrari driver Sebastian Vettel of Germany at the start of the Japanese Formula One Grand Prix at Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan, Sunday, Oct. 13, 2019. (AP Photo/Toru Takahashi) AP

Ο Βαλτέρι Μπότας εκμεταλλευόμενος την εξαιρετική του εκκίνηση είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP της Ιαπωνίας, ενώ η Mercedes πανηγύρισε τον έκτο διαδοχικό τίτλο της στους κατασκευαστές.

Ο αγώνας στην πίστα της Σουζούκα κρίθηκε ουσιαστικά στην εκκίνηση. Εκεί όπου ο Βαλτέρι Μπότας έφυγε μπροστά και επί της ουσίας δεν κοίταξε ποτέ ξανά πίσω του. Μεγάλη μάχη είχαμε για τη δεύτερη θέση ανάμεσα στους Φέτελ και Χάμιλτον με τον Γερμανό να βγαίνει νικητής, ενώ η πανηγύρισε τον έκτο διαδοχικό τίτλος της στους κατασκευαστές.

Η εκκίνηση ήταν μία ραψωδία για τον Μπότας. Ο Φινλανδός εκμεταλλεύτηκε την κακή εκκίνηση του Φέτελ και από την τρίτη θέση πετάχτηκε στην πρώτη. Την ίδια ώρα ο Γερμανός κράτησε πίσω του τον Λεκλέρκ ο οποίος είχε επαφή με τον Φερστάπεν. Αρχικά οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι ήταν ένα αγωνιστικό συμβάν, αλλά τελικά το πήραν πίσω και θα το εξετάσουν μετά το τέλος του αγώνα με τον Ολλανδό να εγκαταλείπει στον 15 γύρος αφού η Red Bull του είχε πληγωθεί.

Αντίθετα, ο Λεκλέρκ συνέχισε παρά το γεγονός ότι η Ferrari του είχε πληγωθεί. Μάλιστα, το αποτέλεσμα της σύγκρουσης του με τον Φερστάπεν ήταν να σπάσει μέρος της μπροστά αεροτομής του το οποίο κατέληξε πάνω στον καθρέπτη του Λιούις Χάμιλτον ο οποίος διαμαρτυρήθηκε για το γεγονός ότι ο Μονεγάσκος συνέχισε να τρέχει με σπασμένη αεροτομή. Λίγο αργότερα ο Λεκλέρκ έχασε και τον δεξιό καθρέπτη του δικού του μονοθεσίου ως αποτέλεσμα της σύγκρουσής του με τον Φερστάπεν.

Ο Μονεγάσκος μπήκε στα πιτ και έπεσε στην 18η θέση. Κάπως έτσι η Ferrari που εκκίνησε από το 1-2 βρέθηκε να έχει έναν κατεστραμμένο αγώνα. Από εκεί και πέρα το μόνο που έδινε ενδιαφέρον στον αγώνα ήταν η φθορά των ελαστικών, η οποία ήταν μεγαλύτερη από αυτήν που περίμεναν οι ομάδες. Έτσι, είδαμε τους περισσότερους οδηγούς να κάνουν δύο pit stop.

Αυτό επηρέασε και τον αγώνα του Χάμιλτον. Στην Mercedes είχαν υπολογίσει να κάνει ο Βρετανός ένα pit stop, αλλά τελικά χρειάστηκε να κάνει δύο με αποτέλεσμα ο Βρετανός να βρεθεί τρίτος πίσω από τον Φέτελ. Μάλιστα, ο Γερμανός άντεξε στην πίεση που του άσκησε ο Χάμιλτον και κράτησε τη δεύτερη θέση μέχρι το τέλος.

Αντίθετα, ο Μπότας δεν είχε κανέναν να τον πιέζει και κατάφερε να φτάσει άνετα στη νίκη.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ