MOTORSPORTS

GP Μεξικού (FP1): Κυριαρχία του Φερστάπεν και της Renault

MEXICO CITY, MEXICO - OCTOBER 26: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB14 TAG Heuer on track during practice for the Formula One Grand Prix of Mexico at Autodromo Hermanos Rodriguez on October 26, 2018 in Mexico City, Mexico.  (Photo by Clive Mason/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool  // AP-1XATM1RD11W11 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
MEXICO CITY, MEXICO - OCTOBER 26: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB14 TAG Heuer on track during practice for the Formula One Grand Prix of Mexico at Autodromo Hermanos Rodriguez on October 26, 2018 in Mexico City, Mexico. (Photo by Clive Mason/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // AP-1XATM1RD11W11 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // GETTY IMAGES / RED BULL CONTENT POOL

Ο Ολλανδός ταχύτερος στις πρώτες δοκιμές του Μεξικού, καθώς οι Mercedes και Ferrari έκαναν τους ταχύτερους χρόνους τους με τα ultrasofts.

Με μια πρώτη υπόνοια ότι ο κινητήρας της Renault μπορεί να «αναπνέει» καλύτερα στο μεγάλο υψόμετρο της πίστας του Μεξικού, οι δύο Red Bull και οι δύο Renault σημείωσαν σε σχηματισμό τους τέσσερις πρώτους χρόνους στις εναρκτήριες Ελεύθερες Δοκιμές του 19ου φετινού GP της Formula 1 - με επικεφαλής του Μαξ Φερστάπεν.

Σε σχηματισμό, επίσης, ακολούθησαν οι δύο Mercedes και οι δύο Ferrari, καθώς ο Λιούις Χάμιλτον και ο Σεμπάστιαν Φέτελ βρέθηκαν στην 5η και 7η θέση, με διαφορά 1,4 και 2,0 δευτερολέπτων αντίστοιχα από τον πρώτο χρόνο του Ολλανδού.

Πάντως, οι τέσσερις οδηγοί των δύο κορυφαίων ομάδων έκαναν τους ταχύτερους γύρους τους με τα ultrasofts - παρότι χρησιμοποίησαν νωρίτερα την ταχύτερη και πιο μαλακή γόμα της Pirelli, την hypersoft.

H Ferrari, επίσης, δοκιμάζει στο Μεξικό ξανά το νέο της δάπεδο -όπως είχε κάνει και στην Ιαπωνία και στις ΗΠΑ- για να κατανοήσει ακόμα περισσότερο τα αεροδυναμικά του οφέλη. Το νέο δάπεδο, που έχει περαιτέρω αλλαγές σε σχέση με το Όστιν, χρησιμοποίησε ο Κίμι Ράικονεν, για να γίνει απευθείας σύγκριση με το παλιό, που έχει ο Φέτελ. Την ιδέα της Ferrari, πάντως, έχει υιοθετήσει και η Red Bull στο δικό της δάπεδο.

Από τις δύο Renault, ο Κάρλος Σάινθ ήταν ταχύτερος του Νίκο Χούλκενμπεργκ, πριν παρουσιάσει το μονοθέσιό του ένα πρόβλημα. Από τις άλλες ομάδες ταχύτερος ήταν ο Μπρέντον Χάρτλεϊ, στην 9η θέση, έχοντας αναβαθμισμένο, αεροδυναμικά, δάπεδο και εμπρός πτέρυγα της Toro Rosso-Honda.

Ο ομόλογός του, Πιέρ Γκασλύ, έκανε πειραματικές δοκιμές - και βρέθηκε στο τέλος της κατάταξης. Έκανε δύο γύρους προσαρμογής με μια νέα αναβάθμιση του νέου κινητήρα της Honda, αλλά στις δεύτερες δοκιμές θα αγωνιστεί με την παλιά γενιά του.

Στο ντεμπούτο του με τη Force India (στη θέση του Εστεμπάν Οκόν, για αυτές τις δοκιμές) ο Νικολά Λαφιτί έκανε το δέκατο χρόνο, μισό δέκατο εμπρός από τον Σέρχιο Πέρεθ, αλλά με τα μαλακότερα hyper. Επίσης, εκτάκτως στα κόκπιτ των Sauber και McLaren βρέθηκαν οι Αντόνιο Τζιοβινάτσι και Λάντο Νόρις, αντίστοιχα.

GP ΜΕΞΙΚΟΥ 2018

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

GP Μεξικού (FP1): Κυριαρχία του Φερστάπεν και της Renault
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ