Η διαφήμιση του 2016 όπου είχε μεταμορφωθεί σε... παππού προκάλεσε πάταγο και ο Λιούις Χάμιλτον τη φρέσκαρε στους φανς του δίνοντας στη δημοσιότητα τρεις χαρακτηριστικές φωτογραφίες.

Η διαφημιστική καμπάνια με τίτλο "hrowback to the future" που είχε την υπογραφή της Allianz και είχε ως βασικό πρωταγωνιστή τον Λιούις Χάμιλτον, προκάλεσε ρίγη συγκίνησης το 2016, με τον διάσημο πιλότο της Formula 1 να καταφέρνει να περνάει πολλά μηνύματα για τις αρετές που χρειάζεται να έχει κάποιος για να βρεθεί στην κορυφή.

ADVERTISING

Το κόνσεπτ άλλωστε ήταν άκρως ενδιαφέρον, με τον Άγγλο πιλότο να μεταφέρεται νοερά αρκετές δεκαετίες αργότερα, όπου ως γερασμένος συνταξιούχος αναπολεί τις στιγμές δόξας μιλώντας στα εγγόνια του.

Ο στόχος εκείνου του διαφημιστικού (η Allianz συνεργάστηκε με την Mercedes) ήταν για να στείλει μήνυμα στα νέα παιδιά να έχουν κουράγιο και να εμπιστεύονται τα ένστικά τους, με τον Χάμιλτον να αναφέρει μάλιστα κατά τη διάρκεια του σποτ: "Τολμήστε να ακολουθήσετε τα ένστικτά σας, τολμήστε να ακολουθήσετε τα όνειρά σας".

Το ποστάρισμα του Χάμιλτον για το διαφημιστικό του 2016

ADVERTISING

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Throwback to the future #GrandpaLewis #tbt @allianz

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lewis Hamilton (@lewishamilton) στις

 

Δύο χρόνια αργότερα, ο Χάμιλτον δεν έχει πλέον τρεις παγκόσμιους τίτλους όπως τότε αλλά πέντε και φιλοδοξεί να κατακτήσει μέσα στο 2019 τον έκτο που θα τον φέρει στη δεύτερη θέση του σχετικού πίνακα (έχει 7 ο Μίκαελ Σουμάχερ), με τον ίδιο να έχει μάλιστα γλυκές αναμνήσεις από εκείνο το σποτ.

Για αυτό άλλωστε χρησιμοποιήσε τον προσωπικό λογαριασμό του στο Instagram και δημοσίευσε τρεις φωτογραφίες που δεν είχαν εμφανιστεί ποτέ στο παρελθόν, την ώρα των γυρισμάτων όπου μεταφερόταν στο... μέλλον, αποκτώντας άσπρα μαλλιά, γενειάδα και... τόνους εμπειρίας και παραστάσεων.

Inline ImageInline Image Inline Image

Photo Credits: AP Photo/Kamran Jebreili