Ο Τιερί Νεβίλ πήρε ένα ανέλπιστο προβάδισμα όταν ο Τάνακ έπεσε 6ος χάνοντας δύο λεπτά από κλατάρισμα και ο Έλφυν Έβανς έχασε χρόνο στην τελευταία Ειδική της δεύτερης μέρας στην Κορσική.

Ένα κλατάρισμα του Οττ Τάνακ και ένας ανεξήγητα κακός χρόνος του Έλφυν Έβανς στην τελευταία Ειδική της δεύτερης ημέρας του Γύρου Κορσικής, 2ου φετινού αγώνα του WRC, έδωσαν το προβάδισμα του αγώνα στον Τιερί Νεβίλ της Hyundai, με 4,5 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Άγγλο της M-Sport.

ADVERTISING

Ο Νεβίλ ήταν 17 δευτερόλεπτα μακριά από τους δύο μονομάχους της νίκης στο ξεκίνημα του απογευματινού loop, αλλά στην προτελευταία Ειδική της ημέρας ο Τάνακ έχασε 2 λεπτά, πέφτωντας στην 6η θέση, όταν ένα κλατάρισμα τον ανάγκασε να αλλάξει τροχό στο Toyota Yaris WRC μέσα στην 11η Ειδική του αγώνα.

Καθώς ο Βέλγος της Hyundai κέρδισε τόσο τις δύο τελευταίες Ειδικές της ημέρας, στην τελευταία ο Έλφυν Έβανς είχε ανεξήγητα, όπως είπε ο ίδιος, αργό ρυθμό. Δεδομένου ότι η Ειδική ήταν η μεγαλύτερη του αγώνα, με μήκος 47 χιλιομέτρων, ο Άγγλος της M-Sport έχασε 16 ολόκληρα δευτερόλεπτα και απώλεσε την πρώτη θέση από τον Νεβίλ.

"Μας πήρε η κατηφόρα σήμερα", είπε ο γιος του πρώην πρωταθλητή Βρετανίας Γκούινταφ Έβανς. "Το πρωί ήταν καλό, και το απόγευμα ξεκίνησε καλά όμως σύντομα είχαμε καθοδική πορεία. Με εξέπληξε ότι έχασα τόσο χρόνο στην τελευταία Ειδική. Εντάξει να χάσεις 4-5 δευτερολεπτα, αλλά 16 δευτ. είναι ένα βουνό. Είναι ένα μικρό σοκ, αλλά η διαφορά είναι μόνο 4 δευτ. και μπορούμε να παλέψουμε για τη νίκη αύριο".

ADVERTISING

Ο Τιερί Νεβίλ, από την πλευρά του, καρπώνεται τη σταθερότητά του -παρότι δεν είναι τόσο ικανοποιημένος από το στήσιμο του i20 WRC- στην Κορσική, που από το παρασκήνιο του αγώνα τον ανέβασε στην κορυφή της γενικής. Ο Βέλγος είχε πει το μεσημέρι ότι ήλπιζε σε ένα λάθος των δύο πρώτων, και τώρα τόνισε: "Νομίζω ότι τα καταφέραμε αρκετά καλά σήμερα. Ακόμα κι αν το πρωί δεν μπορούσαμε να βρούμε αρκετά καλή αίσθηση για να πιέσουμε όσο θέλαμε. Το απόγευμα ένιωθα μεγάλη σιγουριά για το αυτοκίνητο και ήμουν σε θέση να πιέσω σε κάθε Ειδική. Αύριο θα κάνουμε το ίδιο".

Τα προβλήματα του Τάνακ καρπώθηκε και ο Σεμπαστιάν Οζιέ, για να ανέβει σε θέση βάθρου κερδίζοντας τον Ντάνι Σόρδο της Hyundai παρότι το Citroen C3 WRC του πρωταθλητή παραμένει προβληματικό στο στήσιμό του - και μάλιστα σήμερα παρουσίασε και ένα πρόβλημα στο anti-lag του turbo στην τελευταία Ειδική. Το έχασε για 2-3 χιλιόμετρα, κι όταν επανήλθε απότομα λίγο έλειψε να βγει από το δρόμο με την απρόσμενη επιπλέον ισχύ. Παρόλα αυτά, ήταν 19,5 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Σόρδο σε αυτή τη 47άρα δοκιμασία!

Έτσι, ο Οζιέ ανέβηκε τώρα 5,1 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Ισπανό, και είπε: «Σίγουρα είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι σε θέση βάθρου με δεδομένη την ταχύτητα που είχαμε αυτό το τριήμερο και τα προβλήματά μας. Αλλά αυτή ίσως να είναι η ανταμοιβή αν δεν τα παρατάς ποτέ. Συνεχίζω να μάχομαι. Το απόγευμα πήγαμε καλά στη μεγάλη Ειδική. Σήμερα υπήρξαν κάποια θετικά για εμάς, σε σχέση με χθες. Θα παλέψουμε μέχρι το τέλος».

Ο Τέμου Σούνινεν εξακολουθεί να κάνει προσεκτικό αγώνα στην 5η θέση, με στόχο μόνο τον τερματισμό. Ο Τάνακ υπολείπεται 22 δευτερολέπτων από τον Φινλανδό, και είναι απορίας άξιο αν ο Εσθονός μπορεί στις δύο μόλις Ειδικές Διαδρομές της Κυριακής να του πάρει την 5η θέση.

Πίσω από τον Εσαπέκα Λάπι, με το προβληματικό Citroen C3 WRC, ο Σεμπάστιαν Λεμπ παραμένει στην 8η θέση, αντιμετωπίζοντας αρκετή υποστροφή στο Hyundai i20 WRC ώσπου έκανε αρκετά αποδοτικές αλλαγές στη ρύθμιση των διαφορικών στην τελευταία. Πίσω από τον 9ο Κρις Μικ, που ανέβασε το ρυθμό του σήμερα, ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα έχασε ακόμα 2:13 λεπτά με ένα κλατάρισμα το απόγευμα: «Δεν οδηγώ τόσο καλά σε αυτό το ράλι. Προσπάθησα να πιέσω περισσόερο και έκοψα μια στροφή. Δικό μου λάθος», είπε ο Φινλανδός.

Η τελευταία Ειδική της ημέρας, πάντως, διακόπηκε με κόκκινη σημαία όταν τυλίχθηκε στις φλόγες το Volkswagen Polo R5 του Ερίκ Καμιλί, ο οποίος διεκδικούσε τη νίκη στην κατηγορία WRC 2.

WRC – ΓΥΡΟΣ ΚΟΡΣΙΚΗΣ 2019

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την 12η Ειδική)

Inline Image