Η δεύτερη μέρα του 10 ράλι της χρονιάς στη Γερμανία, ήταν συγκλονιστική. Σε ασφάλτινο πεδίο, ο επικεφαλής της βαθμολογίας Οτ Τάνακ, ήταν ταχύτερος στις 4 από τις 6 ειδικές διαδρομές της ημέρας, με αποτέλεσμα να βρίσκεται οριακά μπροστά από τον τρίτο της βαθμολογίας, Τιερί Νεβίλ.

Ο Τάνακ, οδήγησε καταπληκτικά το Toyota Yaris, αφήνοντας 2,8 δευτ. πίσω του τον Νεβίλ με το Hyundai i20, ο οποίος κέρδισε τις άλλες δύο ειδικές. Με θερμοκρασία κοντά στους 30°C, η μάχη ήταν συγκλονιστική στους αμπελώνες στην Saarland, στον ποταμό Mosel.

ADVERTISING

Τρίτος, ο Σεμπαστιάν Οζιέ, με διαφορά 22,1 δευτ. από τον Τάνακ. Ο 5 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και δεύτερος στη βαθμολογία, δεν ήταν πολύ ανταγωνιστικός, ωστόσο παραμένει κοντά στην κορυφή.

"Δεν μπορείς να αισθάνεσαι άνετα, όταν η μάχη είναι τέτοια", είπε ο Τάνακ. "Ο Τιερί (Νεβίλ) κάτι πολύ καλή δουλειά, αλλά το ράλι δεν είναι ποτέ μια βόλτα στο πάρκο και υπάρχει πάντα μεγάλη μάχη".συμπλήρωσε. "Αύριο θα είναι μια δύσκολη μέρα στους μεγάλους, στρατιωτικούς δρόμους και θα είναι πολύ σημαντικό να οδηγήσουμε καλά", τόνισε ο Τάνακ.

Η μάχη για το βάθρο είναι απίστευτη, καθώς ο Κρις Μικ με το Toyora Yaris και ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με το άλλο Toyota Yaris, βρίσκονται σε απόσταση… βολής από τον Οζιέ.

ADVERTISING

Ατυχος ο Ντάνι Σόρντο με το Hyundai i20, ο οποίος πήγαινε καλά αλλά έμεινε μια την πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η μόνη σημαντική εγκατάλειψη ήταν του Τέεμου Σούνινεν, από ηλεκτρονικά στο Ford Fiesta.

Το Σάββατο έχουμε εννέα ειδικές διαδρομές στο πρόγραμμα, με 157,92 αγωνιστικά χιλιόμετρα, όπου θα φανερώσουν το πώς θα διαμορφωθεί η τελική κατάταξη, καθώς η Κυριακή έχει λίγα αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Κατάταξη μετά την 2 μέρα

1.

ΤΑΝΑΚ – ΤΟΥΟΤΑ YARIS

59:12.4

2.

ΝΕΒΙΛ – HYUNDAI I20

+2.8

3.

ΟΖΙΕ – CITROEN C3

+22.1

4.

MIK – TOYOTA YARIS

+25.6

5.

ΛΑΤΒΑΛΑ – TOYOTA YARIS

+27.8

6.

ΜΙΚΕΛΣΕΝ – HYUNDAI Ι20

+40.0

7.

ΛΑΠΙ – CITROEN C3

+52.9

8.

ΓΚΡΙΝΣΜΙΘ – FORD fiesta

+1:05.5

9.

σορντο – hyundai i20

+1:15.1

10.

ροβανπερα – skoda fabia

+2:58.5