MOTORSPORTS

Ο Οζιέ πίσω στη Citroen το 2019

Sebastien Ogier (FRA) seen during FIA World Rally Championship 2018 in Cordoba, Argentina on 26.04.2018 // Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // AP-1VFP8VF112111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
Sebastien Ogier (FRA) seen during FIA World Rally Championship 2018 in Cordoba, Argentina on 26.04.2018 // Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // AP-1VFP8VF112111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // JAANUS REE/RED BULL CONTENT POOL

Μετά από επτά χρόνια, ο μεγαλύτερος εν ενεργεία αστέρας του WRC, Σεμπαστιάν Οζιέ, θα επιστρέψει στη Citroen το 2019.

Ο πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο, με οψιόν δύο ή ενδεχομένως και τριών ετών. Η σημερινή επίσημη ανακοίνωση της συμφωνίας των δύο πλευρών έρχεται μετά από μήνες φημολογίας.

Ο Οζιέ πέρασε τα δύο τελευταία χρόνια στην M-Sport Ford, και είχε κάνει σαφές ότι δεν θα παρέμενε στην ομάδα της Κούμπρια αν δεν γινόταν μια γενναία αύξηση του προϋπολογισμού από πλευράς της κεντρικής διοίκησης της Ford. Ωστόσο, το Ντιτρόιτ ποτέ δεν ανταποκρίθηκε.

Όταν αποχώρησε αιφνιδιαστικά η Volkswagen από το WRC, στο τέλος του 2016, ο Γάλλος προσέγγισε τη Citroen - όμως η γαλλική εταιρεία έδειξε μηδαμινό ενδιαφέρον. Η σχετική της αδιαφορία συνεχίστηκε μέχρι και πριν λίγους μήνες, αλλά τώρα τα δεδομένα άλλαξαν.

Θυμίζουμε ότι ο Οζιέ αποχώρησε από τη Citroen το 2012 όταν οι Γάλλοι αποφάσισαν να επεκτείνουν την υποστήριξή τους στον Σεμπαστιάν Λεμπ, εις βάρος του ανερχόμενου νέου αστέρα του γαλλικού μότορσπορ - που είχε ηδη δείξει σαφώς τη δυναμική του, από το πρώτο του βάθρο στο Ράλι Ακρόπολις του 2009 και έπειτα.

Μετά τους τέσσερις παγκόσμιους τίτλους του με τη Volkswagen τα έτη 2013-16 και τον πέμπτο με την M-Sport Ford το 2017, από του χρόνου ο Γάλλος θα έχει την ευκαιρία να γίνει μόλις ο δεύτερος οδηγός της Ιστορίας που κερδίζει παγκόσμιους τίτλους με τρεις διαφορετικές ομάδες.

Η Citroen φέρεται να διεκδικεί για τη θέση δίπλα στον Οζιέ τον νεαρό Φινλανδό Εσαπέκα Λάπι της Toyota. Η M-Sport Ford, από την πλευρά της, καλείται να καλύψει το μεγάλο κενό του Οζιέ και φέρεται να έχει ήδη προσεγγίσει τον Κρις Μικ - όμως ο Βρετανός πιστεύεται ότι είναι πολύ κοντά στην Toyota.

Ο Τιερι Νεβίλ πρόσφατα υπέγραψε νέο τριετές συβόλαιο με τη Hyundai, στην οποία πιθανότατα θα παραμείνουν του χρόνου και οι Χέιντεν Πάντον και Ντάνι Σόρδο. Δύο πιθανές επιλογές είναι οι Μαντς Όστμπεργκ και Κρεγκ Μπριν της Citroen, ενώ η αγγλική ομάδα έχει συμβόλαιο για το 2019 με τον νεαρό Τέμου Σούνινεν, αλλά όχι και με τον Έλφυν Έβανς.

"Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για αυτή τη νέα πρόκληση με τη Citroen, και δεν μπορώ να περιμένω γιατί δεν ξεχνάω την ευκαιρία που μου έδωσε η ομάδα να κάνω το ξεκίνημά μου στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα", είπε ο Οζιέ.

"Πήρα την απόφασή μου για διάφορους λόγους. Θέλω να συνεργαστώ πάλι με τους ανθρώπους με τους οποίους δουλέψαμε τόσο καλά πριν από λίγα χρόνια, και μου αρέσει και η πρόκληση να προσπαθήσω να γίνω πρωταθλητής και με τρίτη ομάδα. Κι ενώ δεν θεωρώ τίποτα δεδομένο, είμαι πεπεισμένος ότι το αυτοκίνητο [Citroen C3 WRC] έχει τη δυναμική, και έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στους ανθρώπους του Σατορί".

Ο διευθυντής της Citroen Sport, Πιέρ Μπουντάρ, τόνισε, μεταξύ άλλων: "Το γεγονός ότι έρχονται (ο Οζιέ και ο συνοδηγός του Ζουλιέν Ινγκρασιά) είναι μια τεράστια ώθηση για όλη την ομάδα. Θα έχουν όλοι μεγαλύτερο κίνητρο από ποτέ".

Ο Μάλκολμ Ουίλσον, ιδιοκτήτης της M-Sport, συμπλήρωσε: "Είναι αλήθεια, με λυπεί πολύ που τους βλέπω να φεύγουν. Είναι αληθινά μέλη της οικογένειας εδώ και μόλις μας αποχαιρετίσουν, θα αφήσουν πίσω την ίδια κληρονομιά που μας άφησε ο Κόλιν (ΜακΡέι), ο Κάρλος (Σαινθ) και ο Μάρκους (Γκρόνχολμ), όλοι οι σπουδαίοι οδηγοί που είχαμε. Θα μας λείψουν, αυτό είναι σίγουρο. Μαζί με την τεχνική υποστήριξη που παρείχε η Ford παλέψαμε πολύ να τους κρατήσουμε, αλλά δεν ήταν αρκετό".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ