Πιο άνετα αισθάνεται ο Εσθονός, Οτ Τάνακ, στον προ-τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Αυτό που θέλει, είναι να τερματίσει στη δεκάδα.

Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό δεν αρκεί να είσαι καλός οδηγός. Χρειάζεσαι και τύχη, που άλλοτε την έχεις με το μέρος σου και διακρίνεσαι και άλλοτε σου γυρίζει την πλάτη και ψάχνεσαι.

ADVERTISING

Ο Οτ Τάνακ, ο Εσθονός, έχοντας κερδίσει τα μισά ράλι φέτος, είχε και ατυχίες, ωστόσο τώρα στο φινάλε φαίνεται ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί και την ατυχία των άλλων οδηγών, κάνοντας ένα βήμα προς τον πρώτο του τίτλο.

Χθες, ο Σεμπαστιάν Οζιέ, 6 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, όντας δεύτερος στην βαθμολογία, ήθελε οπωσδήποτε να κερδίσει και σε συνδυασμό με το αποτέλεσμα του Τάνακ να παραμένει «ζωντανός» στη μάχη του τίτλου, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην Αυστραλία.

Ο Γάλλος, ξεκίνησε δυνατά, κέρδισε την πρώτη ειδική διαδρομή, όμως αμέσως μετά είχε πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα να χάσει υπερπολίτιμο χρόνο και τελικά να μείνει στην 17η θέση, πάνω από τριάμιση λεπτά πίσω από τον πρώτο, Σεμπαστιάν Λεμπ.

ADVERTISING

Το γεγονός αυτό καθιστά τον Τάνακ το απόλυτο φαβορί για τον τίτλο, που για να τον χάσει θα πρέπει να μην πάρει ούτε έναν βαθμό στη Καταλονία και στην Αυστραλία. Όμως, ο Εσθονός, τώρα θα κινηθεί πιο ήρεμα, γνωρίζοντας ότι ούτε ο Νεβίλ, που είναι τρίτος στη βαθμολογία, μπορεί να τον φθάσει.

Ο Λεμπ, ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, κάνει φέτος ορισμένους αγώνες με την Hyundai, ώστε να την βοηθήσει στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών και κατάφερε να ηγηθεί του αγώνα. Μάλιστα, η Hyundai, στο φινάλε της πρώτης ημέρας έχει κάνει το 1-2-3, με δεύτερο τον Νεβίλ, 1,7 δευτ. πίσω και τρίο τον Σόρντο στα 5,9 δευτ.

Ο Τάνακ, με το Yaris, ήρεμος πλέον, από την 5η θέση, έχει μπροστά του στα 8,7 δευτ. τον ομόσταβλό του Κρις Μικ και αυτό που θέλει είναι να τερματίσει στη δεκάδα. Τίποτα άλλο.

Σήμερα, στη δεύτερη ημέρα του αγώνα, το πρόγραμμα περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές και 121,72 αγωνιστικά χιλιόμετρα...