WRC

Ράλι Σουηδίας: Ολοκληρωτικός θρίαμβος του Τάνακ

Ott Tanak (EST) Martin Jarveoja (EST) of team Toyota Gazoo Racing WRT is seen recing at special stage nr. 4 during the World Rally Championship Sweden in Torsby, Sweden on February 15, 2019 // Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // AP-1YEVUV6M91W11 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
Ott Tanak (EST) Martin Jarveoja (EST) of team Toyota Gazoo Racing WRT is seen recing at special stage nr. 4 during the World Rally Championship Sweden in Torsby, Sweden on February 15, 2019 // Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // AP-1YEVUV6M91W11 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // JAANUS REE/RED BULL CONTENT POOL

Ο Οττ Τάνακ κέρδισε το Ράλι Σουηδίας και την Power Stage, και πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας του WRC.

Κυριαρχώντας μέχρι τέλους στ Ράλι Σουηδίας, και κερδίζοντας και την τελική Power Stage, ο Οττ Τάνακ πήρε τη μέγιστη συγκομιδή των 30 βαθμών στο 2ο γύρο του WRC 2019 και τέθηκε επιεφαλής της βαθμολογίας.

Την ίδια στιγμή, ο Τιερί Νεβίλ πήρε τους 15 βαθμούς της τρίτης θέσης συν άλλους τέσσερις από την Power Stage, καθώς ο Εσαπέκα Λάπι της Citroen βγήκε νικητής από την συναρπαστική μάχη για τη δεύτερη θέση στη Σουηδία.

Ο έτερος διεκδικητής του τίτλου, Σεμπαστιάν Οζιέ, τερμάτισε στην 29η θέση μετά την επιστροφή του από την εγκατάλειψη της Παρασκευής, και παρότι σήμερα στις πρωινές Ειδικές προφύλαξε τα ελαστικά του για την Power Stage, στην τελευταία κατέκτησε μόλις τους 2 βαθμούς της τέταρτης θέσης.

«Στην Power Stage είχα καλό ρυθμό ξανά - λίγο ταχύτερο από τον φυσιολογικό, αλλά χωρίς να παίρνω ρίσκα» είπε στον τερματισμό του αγώνα ο Τάνακ. «Είναι εκπληκτικό να κερδίζεις εδώ. Ο φίλος μου Μάρκο [Μάρτιν] το προσπάθησε πολύ και έφτασε κοντά. Είμαι πολύ ανακουφισμένος που τα κατάφερα.»

Η μάχη της δεύτερης θέσης απέμεινε από το πρωί μεταξύ των Λάπι-Νεβίλ, καθώς ο Αντρέας Μίκελσεν ξεκίνησε την ημέρα με προβληματικές ρυθμίσεις του Hyundai i20 WRC, έκανε τον 10ο μόλις χρόνο στην πρώτη σημερινή Ειδική και έπεσε 4 -από την δεύτερη θέση του μοιραζόταν στο ξεκίνημα με τον Λάπι-, 4,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ.

Οι Λάπι και Νεβίλ ξεκίνησαν την Power Stage με διαφορά 4,4 δευτ., και σε αυτήν ο Φινλανδός της Citroen κατάφερε να κάνει τον 5ο χρόνο και να μην χάσει πανω από ένα δευτερόλεπτο από τον Βέλγο, για να κερδίσει την 2η θέση του αγώνα. Ανάμεσά τους στην Power Stage βρέθηκε τρίτος ο Έλφυν Έβανς της M-Sport και τέταρτος ο Οζιέ.

Με τρεις καλούς χρόνους και στις τρεις σημερινές Ειδικές, στο μεταξύ, ο Κρις Μικ της Toyota κράτησε την 6η θέση της γενικής από τις επιθέσεις του Σεμπάστιαν Λεμπ, που είχε χθες προβληματικές σημειώσεις για να εκμεταλλευτεί την πλήρη ταχύτητα του Hyundai.

WRC - ΡΑΛΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ 2019

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Ράλι Σουηδίας: Ολοκληρωτικός θρίαμβος του Τάνακ

Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ

Από το 2017 που επέστρεψε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, η Toyota έχει θέσεις ως στόχο της κορυφή. Πέρυσι, το 2018, κατάφερε να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές και λίγο έλειψε να κάνει το νταμπλ και στους οδηγούς, με τον Τάνακ, που διεκδίκησε μέχρι τελευταίο ράλι τον τίτλο.

Φέτος, τo Yaris WRC του 2019 με σημαντικές βελτιώσεις σε όλα τα μηχανικά μέρη, αποδεικνύει την αξιοπιστία του, ενώ ενσωματώνει τη νοοτροπία της Toyota για συνεχή βελτίωση (ever better mobility), βάσει της οποίας εξελίσσει και τα καθημερινά αυτοκίνητα της.

Επιπρόσθετα, η αγωνιστική ομάδα Gazzo Racing Toyota, δείχνει δείγματα γραφής και στην 5η γενιά του μοντέλου Gazoo Racing Supra, που παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο, από τον Ακιο Τογιόντα και τον πρωταθλητή της Φόρμουλα 1, Φερνάντο Αλόνσο.

Είναι η 5η γενιά του μοντέλου 17 χρόνια αφότου σταμάτησε η παραγωγή της 4ης γενιάς. Διαθέτει πίσω κίνηση και 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα με turbo (πιστό στην παράδοση της Supra) 3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 340 άλογα και επιταχύνει στα 0-100 σε κάτω από 5 δευτ. Η ομάδα τεχνικών της Toyota έδωσε ιδιαίτερη βάση στην οδηγική ευχαρίστηση κάτι που προκύπτει και από την κατανομή του βάρους (50:50), αλλά και από τις ρυθμίσεις σε ανάρτηση, κινητήρα και μετάδοση. To Gazoo Racing Supra, είναι το πρώτο από μια σειρά σπορ αυτοκινήτων που θα λανσάρει ηToyota στο άμεσο μέλλον, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται τον Μάιο.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ