Διαφορά ασφαλείας του Τιερί Νεβίλ στην κορυφή, καθώς ο Τάνακ εγκατέλειψε με μηχανικό πρόβλημα και ο Οζιέ έπεσε στην 4η θέση με ένα παράξενο συμβάν.

Μετά την άσφαλτο της Κορσικής ο Τιερί Νεβίλ έχει μόνο να «κρατήσει το Hyundai i20 WRC πάνω στο δρόμο» στις τρεις Ειδικές της Κυριακής (28/4) για να κερδίσει και στην Αργεντινή και να επεκτείνει το βαθμολογικό του προβάδισμα - ειδικά μετά και την εγκατάλειψη του Οττ Τάνακ και την καθυστέρηση του Σεμπαστιάν Οζιέ κατά τη δεύτερη μέρα του λατινοαμερικάνικου αγώνα.

ADVERTISING

Ο Νεβίλ απέκτησε διαφορά 45,7 δευτερολέπτων στην κορυφή του 5ου φετινού γύρου του WRC μετά την εγκατάλειψη του Τάνακ στο μέσον του απογευματινού loop της δεύτερης ημέρας, στην Ειδική Mataderos-Cuchilla Nevada, εξαιτίας προβλήματος στο ηλεκτρικό σύστημα του Toyota Yaris WRC. Ο Εσθονός θα επιστρέψει την Κυριακή για τους βαθμούς της 9ης θέσης, στην οποία έπεσε χάνοντας τις δύο τελευταίες Ειδικές, καθώς και για εκείνους της Power Stage.

Ο Οζιέ, αντίθετα, είχε ένα πολύ παράξενο συμβάν, που του κόστισε χρόνο, στη μεγαλύτερη Ειδική του αγώνα, Cuchilla Nevada-Characato. Φτάνοντας σε μια διακλάδωση του δρόμου, όπου και οι δύο πορείες οδηγούσαν στην είσοδο της επόμενης δεξιάς στροφής, ο Γάλλος ακολούθησε το road book και πήρε τον αριστερό δρόμο, ενώ είδε τις γραμμές των άλλων που είχαν πάει δεξιά.

Ο δισταγμός του διέσπασε στιγμιαία την προσοχή του, και ο πρωταθλητής χτύπησε στην κολώνα μιας αγροτικής πύλης, και η πρόσκρουση είχε ως αποτέλεσμα να μείνει χωρίς υποβοήθηση του τιμονιού του Citroen C3 WRC. Μέχρι το τέλος της Ειδικής έχασε σχεδόν ένα λεπτό και έπεσε στην 6η θέση, στα 9,3 δευτ. πίσω από τον Ντάνι Σόρδο της Hyundai.

ADVERTISING

Καθώς η Citroen απευθύνθηκε στους αγωνοδίκες για να εξετάσουν την παρέκκλιση των άλλων οδηγών από το road book, ο Οζιέ εξήγησε: «Πήγαμε αριστερά όπως έπρεπε, αλλά είδαμε τις γραμμές στη δεξιά πλευρά της πύλης. Πιστεύουμε ότι όποιοι δεν ακολούθησαν τον αριστερό δρόμο θα έχουν πρόβλημα, διότι παρέκκλιναν από το road book. Στις αναγνωρίσεις η δεξιά πλευρά του δρόμου ήταν κλειστή, και γι’ αυτό δίστασα και χτύπησα το κολωνάκι της πόρτας. Έπειτα, ήταν πολύ δύσκολο να οδηγήσω χωρίς υποβοήθηση του τιμονιού. Αυτά τα αυτοκίνητα δεν δουλεύουν χωρίς αυτήν».

Με αυτόν τον τρόπο ο Γάλλος έχασε την ευκαιρία να πιέσει για τη νίκη, έχοντας δει τη δεύτερη ημέρα του αγώνα το Citroen C3 WRC να μεταμορφώνεται σε πρόσφυση, κυρίως επειδή το λασπώδες τερέν της συννεφιασμένης Παρασκευής είχε πια δώσει τη θέση του στα στεγνά χώματα του Σαββάτου. Μετά από αυτό, ο Οζιέ στο απογευματινό loop πίεσε αρκετά, κέρδισε δύο από τις τρεις Ειδικές, πλησίασε τον τρίτο Μικ στα 2,8” και τον δεύτερο Μίκελσεν στα 20,3 δευτ., και ελπίζει.

Αντίθετα, ο Νεβίλ καλείται την Κυριακή να αντιμετωπίσει το άγχος της παραμονής στο δρόμο χωρίς να έχει αντίπαλο. Ο Βέλγος είπε: «Υπήρξαν ορισμένες απαιτητικές στιγμές σήμερα, όπως η μεγαλύτερη Ειδική του αγώνα. Εκεί ήμουν προσεκτικός, γιατί έβλεπα ότι υπήρχαν πολλές κοφτερές πέτρες στην άκρη του δρόμου. Προς το τέλος της ημέρας αισθανόμουν περισσότερη σιγουριά να πιέσω και είχα ταχύτερο ρυθμό. Στη διάρκεια της ημέρας απέκτησα μεγαλύτερο προβάδισμα, και φαντάζομαι ότι αυτό απαιτεί περισσότερη συγκέντρωση. Είμαι στο δρόμο για τη νίκη, οπότε πρέπει αύριο να κρατήσω το i20 WRC πάνω στο δρόμο».

Πάντως, ο Νεβίλ υπαινίχθηκε ότι το Toyota Yaris είναι ταχύτερο στην Αργεντινή, και έτσι η μάχη της Power Stage θα έχει ενδιαφέρον, με δεδομένο μάλιστα ότι θα γίνει στο δεύτερο πέρασμα την Κυριακή από τη θρυλική Ειδική El Condor.

Πάντως, εκτός των Τάνακ και Οζιέ άτυχος ήταν το Σάββατο και ο Κρις Μικ, καθώς με έντονα σημάδια κοπόσεως των φρένων του Yaris WRC έχασε 20 δευτ. και έπειτα προσέκρουσε σε έναν βράχο στην είσοδο ενός νεροφαγώματος. Ο Βρετανός συνέχισε με κλατάρισμα πίσω δεξιά, ενώ το ίδιο ακριβώς συμβάν είχε και ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, με το άλλο Yaris WRC.

Ο Μίκελσεν εκμεταλλεύτηκε όλα τα παραπάνω για να ανέβει δεύτερος, έπειτα αό μια εξαιτερικά φτωχή πρώτη μέρα στον αγώνα, βοηθούμενος και από το γεγονός ότι η Hyundai του βρήκε τις τέλειες ρυθμίσεις για το i20 WRC στο μεσημεριναό Σέρβις - και παρότι ο Νορβηγός χτύπησε ένα ανάχωμα και είχε διαρροή λιπαντικού του κιβωτίου ταχυτήτων.

Τέλος, σε έναν αγώνα που η M-Sport Ford έμεινε μακριά από την καθιερωμένη ταχύτητά της και θέλει σύντομα να το ξεχάσει, ο Έλφυν Έβανς είχε μια σφοδρή πρόσκρουση σε βράχο έπειτα από έξοδο και ανατροπή του Fiesta WRC - χωρίς πάντως κάποιον τραυματισμό για το πλήρωμα.

WRC - ΡΑΛΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ 2019

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την 15η Ειδική)

Inline Image