ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η ηλεκτρική πολυτέλεια πηγαίνει εκτός δρόμου με το EQC 4x4

Elektromobilität wird abenteuerlustig. Die Fahrzeugstudie Mercedes-Benz EQC 4x4²  
Electric luxury goes off-road. The Mercedes-Benz EQC 4x4² vehicle study
Elektromobilität wird abenteuerlustig. Die Fahrzeugstudie Mercedes-Benz EQC 4x4² Electric luxury goes off-road. The Mercedes-Benz EQC 4x4² vehicle study DAIMLER AG

Επαναστατικά χαρακτηριστικά και με παραγωγή ήχου τόσο μέσα όσο και έξω, με τους προβολείς να μετατρέπονται σε μεγάφωνα.

Όταν οι μηχανικοί έχουν κέφια, αλλά και φαντασία, μπορούν να υπερβάλλουν εαυτόν. Στην περίπτωση της Mercedes-Benz, μια ομάδα μηχανικών, δημιούργησε την ξεχωριστή έκδοση EQC 4x4, η οποία είναι αμιγώς ηλεκτρική και βασίζεται στην πλατφόρμα της επίσης ηλεκτρικής EQC 400 4MATIC.

Ωστόσο, η ειδοποιός διαφορά είναι ότι το νέο μοντέλο απευθύνεται στους λάτρεις της off-road οδήγησης, έχοντας όλα τα πολυτελή χαρακτηριστικά της βασικής έκδοσης.

Η ηλεκτροκίνηση, δημιουργεί συνθήκες τετρακίνησης, όταν τα μοτέρ είναι τοποθετημένα και στους δύο άξονες και υπό αυτή την έννοια, οι μηχανικοί μπορούν να προχωρήσουν σε πιο extreme εκδόσεις.

Elektromobilität wird abenteuerlustig. Die Fahrzeugstudie Mercedes-Benz EQC 4x4²  
Electric luxury goes off-road. The Mercedes-Benz EQC 4x4² vehicle study
Elektromobilität wird abenteuerlustig. Die Fahrzeugstudie Mercedes-Benz EQC 4x4² Electric luxury goes off-road. The Mercedes-Benz EQC 4x4² vehicle study DAIMLER AG


Άλλωστε, μη ξεχνάμε ότι σε λίγο καιρό ξεκινά το πρωτάθλημα Extreme E, με πρωτότυπα SUV αυτοκίνητα, ηλεκτρικά και τετρακίνητα.

Το EQC 4x4, έρχεται για να αποδείξει ότι η ηλεκτρική κινητικότητα δεν είναι μόνο αστική, αλλά και εκτός δρόμου. Το μοντέλο, διαθέτει σύστημα τετρακίνησης που έχει χρησιμοποιηθεί στο E 400 All-Terrain 4x4 και αποδεικνύει πόσο ευχάριστη μπορεί να είναι η βιώσιμη κινητικότητα, με υψηλή τεχνολογία και χαρακτηριστικά πολυτέλειας.

Το EQC 4x4, με 29,3 εκ., έχει διπλάσια απόσταση από το έδαφος από το EQC παραγωγής (14 εκ.), ενώ και η G-Class είναι κατά 5,8 εκ. χαμηλότερα. Το δε βάθος βύθισης, αυξήθηκε κατά 15 εκατοστά, σε 40 εκατοστά. Επίσης, σε αντίθεση με τους συμβατικούς άξονες, οι τροχοί δεν βρίσκονται στο ύψος του κέντρου του άξονα, αλλά πολύ χαμηλότερα, ενώ εντυπωσιακές είναι οι γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης, με 31,8 μοίρες μπροστά και 33 μοίρες πίσω, με τη γωνία ράμπας να είναι 24,2 μοίρες.

Τα προγράμματα οδήγησης εκτός δρόμου εκμεταλλεύονται τη λογική υψηλής απόδοσης των μοντέλων GLC, με παρεμβάσεις στα φρένα, ώστε να ξεκινά ομαλά σε σαθρό έδαφος, υποβοηθούμενο από τα ελαστικά μεγέθους 285/50 σε τροχούς 20 ιντσών.

Elektromobilität wird abenteuerlustig. Die Fahrzeugstudie Mercedes-Benz EQC 4x4²  
Electric luxury goes off-road. The Mercedes-Benz EQC 4x4² vehicle study
Elektromobilität wird abenteuerlustig. Die Fahrzeugstudie Mercedes-Benz EQC 4x4² Electric luxury goes off-road. The Mercedes-Benz EQC 4x4² vehicle study DAIMLER AG


Ένα άλλο χαρακτηριστικό του EQC 4x4 είναι η ηχητική εμπειρία, καθώς περιλαμβάνει ήχους για το πώς οδηγεί, ήχοι που επηρεάζονται από διάφορες παραμέτρους, όπως η θέση του πεντάλ γκαζιού, η ταχύτητα ή ο ρυθμός ανάκτησης ενέργειας. Η τεχνολογία χρησιμοποιεί ευφυείς αλγόριθμους σχεδιασμού ήχου, για τον υπολογισμό των ήχων που προέρχονται από τον ενισχυτή του ηχοσυστήματος σε πραγματικό χρόνο και τα εσωτερικά μεγάφωνα για την αναπαραγωγή τους.

Επίσης, επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να παράγουν και έναν ήχο προειδοποίησης των πεζών, το EQC χρησιμοποιεί την εξωτερική γεννήτρια θορύβου (Acoustic Vehicle Alert System, AVAS) και εκπέμπει ήχο από τους… προβολείς, οι οποίοι λειτουργούν ως εξωτερικά ηχεία για το σκοπό αυτό,

Το EQC 4x4 είναι ήδη το τρίτο μοντέλο της οικογένειας 4x4 από τη Mercedes-Benz. Το G 500 4x4 κατασκευάστηκε σε γραμμή παραγωγής από τον Σεπτέμβριο του 2015, ενώ το 2017, το E 400 All-Terrain 4x4, έδειξε σε πολλά SUV ότι δεν υπάρχουν περιορισμοί στην οδήγηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ