ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κι όμως ακόμα πίνουμε κι ας πιάνουμε τιμόνι μετά

Κι όμως ακόμα πίνουμε κι ας πιάνουμε τιμόνι μετά

Παραμένει υψηλό το ποσοστό όσων πίνουν παραπάνω από όσο πρέπει, ενώ πρόκειται να οδηγήσουν μετά.

Ούτε η πανδημία του κορονοϊού, ούτε οι συστάσεις περί συγχρωτισμού, ούτε οι εκκλήσεις να αποφεύγουμε την υπερβολική κατανάλωση όταν πρόκειται να οδηγήσουμε, φαίνεται ότι φέρνουν αποτελέσματα.

Κατά τη δράση της14ης «Ευρωπαϊκής Νύχτας Χωρίς Ατυχήματα», του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», με κεντρικό μήνυμα «Όλοι διασκεδάζουν, ΕΝΑΣ δεν πίνει… Ο ΟΔΗΓΟΣ της παρέας, γιατί Αλκοόλ & οδήγηση δεν πάνε μαζί!», η οποία πραγματοποιήθηκε έξω από 41 σημεία νυχτερινής διασκέδασης, σε 30 πόλεις της Ελλάδας, με πάνω από 700 εθελοντές, 2206 άτομα δεσμεύτηκαν να συμμετάσχουν στη δράση, με μέσο όρο ηλικίας 35,6 έτη, αλλά μόνο το 72% (1595 άτομα) επέστρεψε για τη διενέργεια φιλικού αλκοτέστ.

Αυτό δείχνει αφενός ασυνέπεια και αφετέρου ότι τα «έτσουξαν» παραπάνω και δεν ήθελαν να εκτεθούν. Πάντως, το 86,8% όσων εξετάστηκαν, ήταν κάτω από το όριο (84,1 % άντρες, 89,5% γυναίκες) ενώ το 13,2% ήταν πάνω από το όριο (15,89 % άνδρες, 10,45% γυναίκες) με μέσο όρο ηλικίας τα 38,2 έτη.

Οι πόλεις με τα καλύτερα ποσοστά ήταν: Άνδρος, Κέρκυρα, Κομοτηνή και Τρίπολη, όπου το 100%, όσων ελέγχθηκαν, βρέθηκαν κάτω από το όριο, καθώς και: Άρτα, Καλαμάτα και Βόλος, όπου το 97-98% όσων ελέγχθηκαν ήταν κάτω από το όριο. Αντίθετα, οι πόλεις με τα χειρότερα ποσοστά όσων συμμετείχανμ ήταν: Κατερίνη, Αθήνα και Φλώρινα με ποσοστά 43,5%, 38,5% και 34,5% αντίστοιχα. Ποσοστό, περίπου 3 φορές μεγαλύτερο από τον μέσο όρο της χώρας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ