ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Renaulution: Η "Nouvelle Vague" της Renault με 14 νέα μοντέλα

Renaulution: Η "Nouvelle Vague" της Renault με 14 νέα μοντέλα
RENAULT

Η Renault εκσυγχρονίζεται και μετατρέπεται σε μια μάρκα τεχνολογίας, υπηρεσιών και καθαρής ενέργειας. 

Το 2021 ξεκινά για τη Renault με πολλές υποσχέσεις για το μέλλον. Σήμερα, σε μια διαδικτυακή εκδήλωση, ο Luca de Meo, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Renault, παρουσίασε τα φιλόδοξα σχέδια για το εγγύς μέλλον.

Μέχρι το 2025, η Renault θα κυκλοφορήσει 14 βασικά μοντέλα, εκ των οποίων 7 θα είναι πλήρως ηλεκτρικά και 7 στη μικρομεσαία (C) και μεσαία κατηγορία (D). Πλέον, όλα τα νέα μοντέλα θα έχουν ηλεκτρική ή υβριδική έκδοση.

Το Renault 5 Prototype
Το Renault 5 Prototype RENAULT

Επίσης, η Renault παρουσίασε το πρωτότυπο Renault 5, δείχνοντας στην πράξη τι σημαίνει… Renaulution, γυρίζοντας σε ένα θρυλικό μοντέλο του παρελθόντος, αλλά με στοιχεία του παρόντος και του μέλλοντος.

Η «Nouvelle Vague» της Renault θα φέρει τον εκσυγχρονισμό στην αυτοκινητοβιομηχανία με το να καταστεί μάρκα τεχνολογίας, υπηρεσιών και καθαρής ενέργειας. Η Renault σκοπεύει να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην ενεργειακή μετάβαση μέσω ηλεκτροκίνησης και υδρογόνου, προσφέροντας το πιο πράσινο μείγμα στην Ευρώπη έως το 2025.

Όσον αφορά την τεχνολογία, η Renault θα αξιοποιήσει το «Software République», ένα ανοιχτό οικοσύστημα αφιερωμένο σε λογισμικό, δεδομένα, ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και μικροηλεκτρονική. Αυτό θα ενδυναμώσει τη σύνθεση της Renault με συνδεδεμένες υπηρεσίες, προηγμένες τεχνολογίες και νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες κύκλου ζωής.

Η καινοτομία βρίσκεται στην καρδιά της Renault για 120 χρόνια. Η γαλλική μάρκα διαθέτει ισχυρά πλεονεκτήματα για να τεκμηριώσει τη φιλοδοξία της με το «Nouvelle Vague». Ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών (EV) με περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στην ηλεκτρική κινητικότητα, τις υπηρεσίες και περισσότερα από 300.000 οχήματα πωλήσεις.

Το Renault 5 Prototype
Το Renault 5 Prototype RENAULT

Στο πλαίσιο αυτό, η Renault παρουσίασε το E-TECH, μια υβριδική τεχνολογία που περιλαμβάνει περισσότερα από 150 διπλώματα ευρεσιτεχνίας και αντλώντας τεχνογνωσία από την ηλεκτρική εμπειρία της μάρκας. Μάλιστα, το Εργοστάσιο Λογισμικού έχει περισσότερους από 1000 μηχανικούς που ειδικεύονται σε υπηρεσίες λογισμικού, δεδομένων και cloud, που σύντομα θα χρησιμοποιηθούν από πολλούς άλλους.

Κι ακόμα, το Flins Re-Factory, το πρώτο εργοστάσιο κυκλικής οικονομίας για την κινητικότητα στην Ευρώπη, ενσωματώνει τη νεωτερικότητα της Renault. Αλλά όλα αυτά είναι μόνο η αρχή… • Στη Renault, αγκαλιάζουμε τα κύματα της αναστάτωσης και δημιουργούμε τη δική μας «Nouvelle Vague».

Η Renault πρόκειται να προχωρήσει σε μια ενεργειακή μάρκα, ενισχύοντας την ηγετική θέση της στα ηλεκτρικά οχήματα με το έργο Electro Pole και επενδύοντας στο υδρογόνο, με στόχο την επίτευξη του πιο πράσινου μείγματος στην Ευρώπη έως το 2025.

Πιο αναλυτικά, η Renault θα εξελιχθεί σε:

- μια μάρκα Tech, με μια προσέγγιση οικοσυστήματος που στοχεύει στη δημιουργία κορυφαίων κατασκευαστών και προμηθευτών κινητικότητας επόμενης γενιάς. Αυτό το οικοσύστημα που ονομάζεται «Software République» θα επιτρέψει στη Renault, λοιπά ιδρυτικά μέλη και μελλοντικούς συνεργάτες να αναπτύξουν από κοινού εμπειρογνωμοσύνες και να οικοδομήσουν ευρωπαϊκή τεχνογνωσία. Θα επιτρέψει επίσης στη Renault να εξοπλίσει τα οχήματά της με κορυφαία συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.

- μια μάρκα Υπηρεσιών, που προσφέρει την καλύτερη συνδεσιμότητα και υπηρεσίες υψηλής τεχνολογίας ενσωματωμένες στα οχήματά της. Το 2022, η Renault θα παρουσιάσει το My Link, ένα νέο σύστημα ψυχαγωγίας με το Google Built-in. Η Renault θα είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που θα προσφέρει υπηρεσίες Google σε αυτοκίνητα μαζικής αγοράς.

- όντας πιο «έξυπνα» τα οχήματά της θα κερδίσουν αξία με την πάροδο του χρόνου. Επιπλέον, η Renault θα προσπαθήσει να σπάσει τον καταναλωτικό κύκλο και να δημιουργήσει αξία μέχρι το τέλος του κύκλου ζωής των οχημάτων, όλα χάρη στο Re-Factory στο Flins (Γαλλία). Το εργοστάσιο θα ανακαινίσει περισσότερα από 100.000 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ετησίως, θα επαναχρησιμοποιήσει τα ελαφρά επαγγελματικά πετρελαιοκίνητα (Diesel LCV) και θα τα μετατρέψει σε οχήματα με βιοαέριο και αμιγώς ηλεκτρκά. Η Renault έχει επίσης ένα σαφές πλεονέκτημα όσον αφορά τη δεύτερη ζωή και το τέλος ζωής των μπαταριών.

- μια μάρκα Clean Energy, που γίνεται ηγέτης της ενεργειακής μετάβασης. Χάρη στην επαναστατική τεχνολογία E-TECH, η Renault θα διατηρήσει την ηγετική της θέση στην αγορά των ηλεκτρικών με νέες οικογένειες μοντέλων που βασίζονται στις δύο ειδικές ηλεκτρικές πλατφόρμες, CMF-EV και CMF-B EV. Η μάρκα θα προσφέρει επίσης έτοιμες στην αγορά λύσεις υδρογόνου για ελαφρά επαγγελματικά μοντέλα. Ο στόχος είναι να επιτευχθεί το πιο πράσινο μείγμα στην ευρωπαϊκή αγορά.

Όσον αφορά το εύρος, η Renault θα επανατοποθετηθεί στη μικρομεσαία κατηγορία C, ενώ θα ενισχύσει την ηγετική θέση στην κατηγορία των supermini - Β. Συνολικά, 14 μοντέλα θα κυκλοφορήσουν έως το 2025 (7 ηλεκτρικά οχήματα και 7 οχήματα στις κατηγορίες C / D) με τη φιλοδοξία να αντιπροσωπεύουν το 45% των πωλήσεων το ίδιο έτος.

Το Πρωτότυπο Renault 5

Η αναγέννηση ενός λατρευτού αυτοκινήτου, πιο μοντέρνο από ποτέ. Η ψυχή της μάρκας είναι στις ρίζες της. Ο ρόλος του πρωτοτύπου Renault 5, είναι να δείξει ότι η Renault θα εκδημοκρατίσει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη με μια σύγχρονη προσέγγιση. Το πρωτότυπο Renault 5 είναι ένα χαριτωμένο, αστικό αυτοκίνητο, 100% ηλεκτρικό, με σχεδιαστικά στοιχεία από το παγκοσμίου φήμης R5.

Το Renault 5 Prototype
Το Renault 5 Prototype RENAULT

Το μοντέλο διαθέτει φουτουριστικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες R5, τα πίσω φώτα περιλαμβάνουν πτερύγια αεροπλάνου και οι λαμπτήρες ομίχλης στον προφυλακτήρα είναι φώτα ημέρας. Υπάρχει ακόμη και ο αριθμός «5» στους αεραγωγούς, στους τροχούς και στο πίσω λογότυπο. Επίσης, η υφαντική οροφή προέρχεται από τον κόσμο των επίπλων, ενώ η γαλλική σημαία στους πίσω καθρέφτες υπογραμμίζει την καταγωγή του μοντέλου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ