ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To Volkswagen Tiguan και σε Plug-in Hybrid έκδοση

Το νέο VOLKSWAGEN Tiguan
Το νέο VOLKSWAGEN Tiguan VOLKSWAGEN

Το Volkswagen Tiguan υπάρχει και σε Plug-in Hybrid έκδοση, με eHybrid ισχύος 245 ίππων, προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 χλμ.

Στην εποχή του εξηλεκτρισμού, είναι ραγδαίες οι εξελίξεις, με παρουσιάσεις πολλών μοντέλων, είτε αμιγώς ηλεκτρικών είτε Plug-in υβριδικών και ήπιας τεχνολογίας υβριδικών.

Μάλιστα, στη κατηγορία των αμαξωμάτων SUV – Crossover, τα Plug-in Hybrid είναι, πλέον, σύνηθες φαινόμενο και η αποκάλυψή τους γίνεται κατά… ρυπάς.

Το νέο VOLKSWAGEN Tiguan
Το νέο VOLKSWAGEN Tiguan VOLKSWAGEN

Στην Ελλάδα, η πιο πρόσφατη προσθήκη είναι του Volkswagen Tiguan eHybrid, που βασίζεται στην ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, ενός από τα πιο εμπορικά στην αγορά, διεθνώς.

Οι διαστάσεις παραμένουν ίδιες, πληθωρικές, με μήκος 4,509 μ., πλάτος 1,859 μ. και ύψος 1,665 μ., έχοντας φαρδύτερη μάσκα, φωτιστικά LED εμπρός και πίσω, ψηλότερο καπό, νέους προφυλακτήρες, δεύτερη σειρά καθισμάτων που σύρεται, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων για τις εκδόσεις DSG, νέα συστήματα ελέγχου και ψυχαγωγίας με ψηφιακά πάνελ αφής, και στάνταρ τριζωνικό σύστημα αυτόματου κλιματισμού “Air Care” Climatronic.

Το Plug-in hybrid σύστημα του Tiguan eHybrid, συνδυάζει τον κινητήρα βενζίνηυς 1.4 TSI - 150 PS (110 kW) με έναν ηλεκτροκινητήρα 115 PS (85 kW), με τη συνδυασμένη ισχύ να αγγίζει τους 245 PS (180 kW) και τη μέγιστη ροπή τα 400 Nm. Παράλληλα, η μπαταρία με ενεργειακό περιεχόμενο 13 kWh, που δημιουργεί μια συμπαγή μονάδα με το ειδικά σχεδιασμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 6-σχέσεων, επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 χλμ., ενώ μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά και σε ταχύτητα έως 130 χλμ./ώρα.

Το νέο VOLKSWAGEN Tiguan
Το νέο VOLKSWAGEN Tiguan VOLKSWAGEN

Η κίνηση μεταφέρεται στον μπροστινό άξονα, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου DSG6, ενώ η εκκίνηση του μοντέλου γίνεται ηλεκτρικά (E-MODE).

Ιδανικά, η λειτουργία είναι η υβριδική, για συνδυασμό των δύο συστημάτων, του θερμικού κινητήρα και του ηλεκτρικού μοτέρ, ωστόσο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και τη λειτουργία GTE, στην οποία οι δύο κινητήρες δίνουν τη μέγιστη ισχύ.

Στο βασικό εξοπλισμό συστημάτων ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, υπάρχουν, μεταξύ άλλων, το Multi-collision Brake, το Front Assist με City Emergency Braking και προστασία πεζών και το Lane Assist.

Με εκπομπές CO2 μόλις 41 γρ./χλμ., προσφέρεται στην σπορτίφ έκδοση εξοπλισμού R-Line, με τιμή 40.220 ευρώ.

Photo Credits: VOLKSWAGEN

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ