ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το VW Golf τα έφτασε… 300!

Το VW Golf τα έφτασε… 300!
VOLKSWAGEN AG

Το πιο ισχυρό GTI από καταβολής, νέο προφίλ οδήγησης, 300 ίππους και εντυπωσιακή απόδοση χάρη στον καινοτόμο Vehicle Dynamics Manager.

Το νέο Golf Mk8, όγδοης γενιάς δηλαδή, γίνεται ακόμα ταχύτερο. Ακολουθώντας τα GTI2, GTE3 και GTD4, η Volkswagen παρουσιάζει τώρα το επόμενο highlight από τη σπορ οικογένεια μοντέλων Golf: το νέο Golf GTI Clubsport.

Αυτό το μοντέλο, σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο στην παράδοση των μοντέλων GTI υψηλής απόδοσης: το πρώτο Golf GTI Clubsport κυκλοφόρησε το 2016, στην 40ή επέτειο του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου, με 265 και 290 ίππους, καθώς σε μια περιορισμένη έκδοση 400 μονάδων, Golf GTI Clubsport S, με 310 ίππους. Τώρα, ακολουθεί το νέο Golf GTI Clubsport, με νέα χαρακτηριστικά δυναμικής οδήγησης.

Το VW Golf τα έφτασε… 300!
VOLKSWAGEN AG

Το νέο Clubsport έχει ισχύ εξόδου 300 ίππους (221 kW) με 400 Nm ροπής, και αποτελεί τη ναυαρχίδα της όγδοης γενιάς GTI Golf. Με τον ενισχυμένο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, και το ολοκαίνουργιο προφίλ οδήγησης Nürburgring, που έχει σχεδιαστεί για το θρυλικό κομμάτι Nordschleife στη Γερμανία, το Golf GTI Clubsport σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο στα προσθιοκίνητα, σπορ μοντέλα.

Στο νέο Golf GTI, το νέο Vehicle Dynamics Manager ενσωματώνει τον έλεγχο των ηλεκτρονικών, μπλοκέ διαφορικών (XDS) και τα δυναμικά στοιχεία του προαιρετικού ελέγχου προσαρμοζόμενου πλαισίου DCC.

Εμφανισιακά, μπροστά είναι άκρως εντυπωσιακό, με τον προφυλακτήρα να εμφανίζεται σχεδόν ανοιχτός στο κάτω μέρος, με τις κυψέλες σε σχέδιο κηρήθρας -τυπικό για μοντέλα GTI- ενώ η εμπρόσθια αεροτομή και η πίσω πτέρυγα, είναι πολύ περισσότερα από απλά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, καθώς βελτιώνουν την κάθε δύναμη.

Το Golf GTI Clubsport φέρει νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, νέο διαχύτη, δύο στρογγυλές απολήξεις εξάτμισης, στις δύο άκρες, και το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 10 χιλιοστά.

Το VW Golf τα έφτασε… 300!

Στην καμπίνα, θα συναντήσουμε premium σπορ καθίσματα ArtVelours, τα οποία παρέχουν ακόμη καλύτερη υποστήριξη στις στροφές με υψηλή ταχύτητα, καθώς και ένα σπορ τιμόνι με διάτρητο δέρμα και μανέτες αλλαγής ταχυτήτων, για το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG). Πεντάλ αλουμινίου και άλλες λεπτομέρειες ολοκληρώνουν την αποκλειστική εσωτερική διακόσμηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ