Η τρίτη ημέρα του δέκατου ράλι της χρονιάς στη Γερμανία, ανέδειξε μεγάλο φαβορί για τη νίκη τον Οτ Τάνακ.

Ο Εσθονός, αφενός οδήγησε καταπληκτικά το Toyota Yaris, κερδίζοντας τις 3 από τις 8 ειδικές διαδρομές και αφετέρου εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα των δύο άλλων, βασικών διεκδικητών της νίκης και του φετινού τίτλου.

ADVERTISING

Η 13η ειδική διαδρομή φάνηκε… γρουσούζικη για τον Τιερί Νεβίλ, ο οποίος κέρδισε μεν δύο ειδικές διαδρομές, ήταν 5,6 δευτ. πίσω από τον Τάνακ, όμως στη μεγαλύτερη σε μήκος ειδική διαδρομή του αγώνα (41,17 χλμ.), έπαθε λάστιχο, σε ανύποπτη στιγμή, με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από ενάμιση λεπτό και τώρα να βρίσκεται στην 5 θέση, μένοντας πάρα πολύ μακριά από το βάθρο.

Η ίδια ειδική διαδρομή, στο δεύτερο πέρασμα, το απόγευμα, έβγαλε πρόβλημα και στον Οζιέ, που με το ξεκίνημα είχε κι αυτός κλατάρισμα στο Citroen C3 κι ενώ ήταν 4, πάντα με ελπίδες για ψηλότερη θέση, τώρα είναι 8 και το μόνο που μπορεί είναι να διεκδικήσει κάτι καλύτερο στην κατάταξη.

Την ίδια στιγμή, οι δύο άλλοι οδηγοί της Toyota, ο Μικ και ο Λάτβαλα (από μία κερδισμένη ειδική), έκαναν καταπληκτικούς χρόνους και συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα, η οποία καταλήφθηκε από την Toyota.

ADVERTISING

Ο Σόρντο, με ένα ακόμη Hyundai i20, ο οποίος ήταν ταχύτερος σε μια ειδική διαδρομή, ήταν ανταγωνιστικός την Παρασκευή μέχρι το τέλος, όταν έμεινε από ταχύτητες στο κιβώτιο. Εχασε πολύτιμο χρόνο που δεν πρόλαβε να τον «μαζέψει» χθες και πλέον είναι τέταρτος.

Για να επιστρέψω στον Τάνακ, βλέποντας τους χρόνους από τα περάσματα που είχε νωρίτερα μέσα στην ειδική ο Οζιέ και το πρόβλημα που αντιμετώπισε, έκοψε ρυθμό ώστε να μην πάθει ζημιά και τερμάτισε χαλαρά, έχοντας τώρα προβάδισμα μισού λεπτού από τον Μικ. Λογικά το μισό λεπτό δεν καλύπτεται εύκολα στις 4 ειδικές διαδρομές που απομένουν αύριο με περίπου 78 αγωνιστικά χιλιόμετρα, ωστόσο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό όλα τελειώνουν στο τελευταίο μέτρο του αγώνα.

Κατάταξη μετά την τρίτη μέρα:


1.


ΤΑΝΑΚ – TOYOTA YARIS

2:27’:21’’.9

2.


MIK – TOYOTA YARIS

+32.4

3.


ΛΑΤΒΑΛΑ – TOYOTA YARIS

+41.8

4.


ΣΟΡΝΤΟ – HYUNDAI I20

+1:10.8

5.


ΝΕΒΙΛ – HYUNDAI I20

+1:35.2

6.


ΜΙΚΕΛΣΕΝ – HYUNDAI I20

+1:37.3

7.


ΛΑΠΙ – CITROSN C3

+1:43.1

8.


ΟΖΙΕ – CITROEN C3

+2:09.7

9.


ΓΚΡΙΝΣΜΙΘ – FORD FIESTA

+6:02.6

10.


ΚΑΤΣΟΥΤΑ – TOYOTA YARIS

+6:57.4