ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτό το εξωσκελετικό γιλέκο κάνει τη διαφορά

Αυτό το εξωσκελετικό γιλέκο κάνει τη διαφορά

Οι εργαζόμενοι στη βιομηχανία του αυτοκινήτου δεν δουλεύουν σε ένα ιδεατό περιβάλλον. Η καταπόνηση του σώματος είναι αρκετά μεγάλη ανάλογα την ειδικότητα.

Οι εργαζόμενοι στη βιομηχανία του αυτοκινήτου, μη νομίζετε ότι δουλεύουν σε ένα ιδεατό περιβάλλον. Η καταπόνηση του σώματος είναι αρκετά μεγάλη, στα χέρια, τους ώμους, τη μέση και τα γόνατα, ανάλογα την ειδικότητα.

Για τον λόγο αυτό, υπάρχουν διάφορες συσκευές, για την προστασία των μελών του σώματος, ωστόσο, αυτό το εξωσκελετικό γιλέκο (VEX) της Hyundai, είναι πραγματικά ένα φορητό ρομπότ που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει τους εργαζόμενους σε εργασίες που εκτελούνται στο ύψος του κεφαλιού.

Το VEX ενισχύει την παραγωγικότητα και μειώνει την καταπόνηση των εργαζομένων στη βιομηχανία μιμούμενο την κίνηση των ανθρώπινων αρθρώσεων για ενίσχυση της στήριξης και της κινητικότητας. Το γιλέκο διαθέτει πολυκεντρικό άξονα που συνδυάζει πολλαπλά σημεία περιστροφής με μυϊκή βοήθεια πολλαπλών συνδέσμων και λειτουργεί εξαλείφοντας την ανάγκη μπαταρίας.

Ζυγίζοντας μόλις 2,5 κιλά, το VEX είναι 22-42% ελαφρύτερο από τα ανταγωνιστικά του προϊόντα και φοριέται σαν σακίδιο. Ο χρήστης τοποθετεί τα χέρια του μέσα από τους ιμάντες ώμου του γιλέκου και στη συνέχεια το στερεώνει στο στήθος και τη μέση. Το πίσω μέρος μπορεί να προσαρμοσθεί σε μήκος μέχρι και 18 εκ. για να ταιριάζει σε διάφορα μεγέθη σώματος, ενώ ο βαθμός στήριξης μπορεί να ρυθμιστεί σε έξι επίπεδα - έως και 5,5 kgf.

Αυτό το εξωσκελετικό γιλέκο κάνει τη διαφορά

Η εμπορική του παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το Δεκέμβριο του 2019 από τη Hyundai Rotem και υπολογίζεται να κοστίζει έως και 30% χαμηλότερα από τα υπάρχοντα προϊόντα, τα οποία κοστίζουν περίπου 5.000 δολάρια.

Εξάλλου, στο πλαίσιο της ανάπτυξης τεχνολογιών ρομποτικής, ο όμιλος Hyundai θα ξεκινήσει σύντομα η διάθεση της εξωσκελεκτικής καρέκλας (Chairless Exoskeleton- (CEX), η οποία βοηθά τους εργαζόμενους να διατηρούν καθιστή θέση χωρίς σκαμνί ή καρέκλα. Ζυγίζοντας 1,6 κιλά, το προϊόν είναι ελαφρύ αλλά και εξαιρετικά ανθεκτικό και ικανό να αντέξει βάρος μέχρι 150 κιλά.

Οι ζώνες μέσης, μηρού και γονάτων της CEX μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στο μέγεθος και το ύψος του σώματος του χρήστη. Διαθέτει επίσης τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις γωνίας (85/70/55 μοίρες), μειώνοντας την ενεργή συμμετοχή των πίσω και των κάτω μυών του σώματος του χρήστη κατά 40% καθώς και την κόπωση ενώ παράλληλα βελτιώνει την αποτελεσματικότητα. Επίσης, ο όμιλος σκοπεύει επίσης να παρουσιάσει στο μέλλον τα «Ρομπότ Υπηρεσιών Ξενοδοχείων», τα «Ρομπότ Υπηρεσιών Πωλήσεων», το «Χειριστήριο Ηλεκτρικών Οχημάτων» και άλλες λύσεις «Ρομποτικής Προσωπικής Κινητικότητας».

Σύμφωνα με τη Διεθνή Ομοσπονδία Ρομποτικής, η βιομηχανία ρομποτικής ένδυσης αυξάνεται 14% ετησίως, ποσοστό που επιταχύνεται συνεχώς. Μέχρι το 2021 περίπου 630.000 εμπορικά ρομπότ θα πωληθούν παγκοσμίως, με τη μεγαλύτερη ζήτηση να προέρχεται από τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ