ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Εξηλεκτρίζεται και έρχεται το νέο Volkswagen Tiguan

Εξηλεκτρίζεται και έρχεται το νέο Volkswagen Tiguan

Το μεσαίο μεγέθους SUV μοντέλο της VW, το Tiguan, αλλάζει και αλλάζει όχι μόνο σε εμφάνιση, αλλά εξηλεκτρίζεται κιόλας κι έρχεται στην Ελλάδα στο τελευταίο τρίμηνο του 2020.

Ένα από τα κορυφαία μοντέλα σε πωλήσεις παγκοσμίως, φέρει νέο μπροστινό τμήμα, έχοντας μεγαλύτερη μάσκα με προβολείς LED, ταιριάζοντας περισσότερο στο μεγαλύτερο Touareg. Το καπό είναι ψηλότερο, και το νέο σήμα Volkswagen τοποθετημένο κεντρικά. Επανασχεδιάστηκαν και οι προφυλακτήρες, ενώ στο πίσω μέρος, το όνομα «Tiguan» βρίσκεται τώρα σε εμφανή κεντρική θέση κάτω από το σήμα Volkswagen. Το «4MOTION» στο πίσω μέρος των τετρακίνητων μοντέλων έχει επίσης επανασχεδιαστεί.

Πάντως, η σημαντικότερη προσθήκη στη γκάμα του νέου Tiguan είναι το νέο Tiguan eHybrid με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα 245 ίππων (180 kW). Ξεκινώντας πάντα ηλεκτρικά, στο E-MODE, μπορεί να καλύψει με ηλεκτροκίνηση περίπου 50 χιλιόμετρα, με μία μόνο φόρτιση μπαταρίας, ενώ μπορεί να κινηθεί σε ηλεκτρική λειτουργία με ταχύτητα έως και 130 χλμ./ώρα. Στην υβριδική λειτουργία, ο ηλεκτρικός κινητήρας υποστηρίζει τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI άμεσου ψεκασμού, κατά την επιτάχυνση. Η λειτουργία GTE, με τον ηλεκτροκινητήρα να παρέχει επιπλέον ώθηση, ενεργοποιείται από ένα κουμπί δίπλα στο αυτόματο κιβώτιο DSG. Σε λειτουργία GTE, ο ηλεκτροκινητήρας και ο TSI παρέχουν συνδυαστικά τη μέγιστη ισχύ του συστήματος του Tiguan eHybrid.

Πέραν του υβριδικού συνόλου, οι κινητήρες πετρελαίου TDI του Tiguan, εξοπλίζονται με δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR στη σειρά, ο καθένας με το δικό του AdBlue. Αυτό επιτρέπει μείωση των εκπομπών οξειδίου του αζώτου (NOx) καθώς με την επεξεργασία των καυσαερίων, μετατρέπονται τα οξείδια του αζώτου σε νερό και αβλαβές άζωτο.

Εξηλεκτρίζεται και έρχεται το νέο Volkswagen Tiguan

Στα πιο δυναμικά του χαρακτηριστικά, το μοντέλο στην έκδοση R, εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης TSI απόδοσης 320 ίππων, ενώ έχει αναπτυχθεί ένα νέο σύστημα τετρακίνησης, που ονομάζεται «R-Performance Torque Vectoring», με έλεγχο κατανομής ροπής. Το σύστημα κατανέμει ακαριαία και ανεξάρτητα την κινητήρια ισχύ μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα καθώς και του αριστερού και του δεξιού πίσω τροχού. Μάλιστα, έως και 100% της ροπής, μπορεί να κατευθυνθεί στον τροχό στο εξωτερικό της στροφής, οδηγώντας σε αισθητά πιο ευέλικτο, ακριβή και δυναμικό χειρισμό του οχήματος.

Η ένταση της κατανομής ισχύος καθορίζεται από την τρέχουσα γωνία διεύθυνσης, τη θέση του πεντάλ γκαζιού, την πλευρική επιτάχυνση, τη γωνιακή ταχύτητα ως προς τον κάθετο άξονα και την ταχύτητα.

Παράλληλα, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο έλεγχος κατανομής της ροπής και τα συστήματα δυναμικής σταθεροποίησης του οχήματος, επιλέγοντας το επιθυμητό προφίλ οδήγησης (Comfort, Sport, Race, Individual, Offroad, Snow και Offroad Individual modes), ενώ έχει και σπορ λειτουργία Race, πατώντας το μπλε κουμπί R στο νέο πολυλειτουργικό τιμόνι.

Το ανανεωμένο Tiguan, φέρει νέα συστήματα ελέγχου και ψυχαγωγίας, με κουμπιά αφής, και ποικιλία διαδικτυακών υπηρεσιών We Connect (για απεριόριστη περίοδο χρήσης) και We Connect Plus (για δωρεάν χρήση για ένα ή τρία χρόνια στην Ευρώπη).

Ανάλογα με τον εξοπλισμό, τα συστήματα MIB3 προσφέρουν επίσης νέες δυνατότητες, όπως φωνητικό έλεγχο και πρόσβαση σε υπηρεσίες streaming, όπως η Apple Music.

Εξηλεκτρίζεται και έρχεται το νέο Volkswagen Tiguan

Επίσης, εφοδιάζεται με νέα συστήματα υποβοήθησης και φωτισμού. Τα συστήματα IQ.DRIVE στο νέο Tiguan πλέον διαθέτουν και το Travel Assist, πατώντας διακόπτη στο τιμόνι, με το οποίο το Tiguan αποκτά εξελιγμένη υποβοηθούμενη οδήγηση, αποκτώντας για πρώτη φορά χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης. Το σύστημα προσφέρει υποβοήθηση στο τιμόνι, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση του νέου Tiguan σε ταχύτητες μεταξύ 0 χλμ./ώρα (με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG) ή 30 χλμ./ώρα (χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων) και 210 χλμ./ώρα (ο οδηγός παραμένει υπεύθυνος για τον έλεγχο του SUV ανά πάσα στιγμή). Για το σκοπό αυτό, το σύστημα χρησιμοποιεί λειτουργίες όπως το Adaptive Cruise Control (διαμήκης καθοδήγηση) και το σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Assist (πλευρική καθοδήγηση).

Υπάρχει και η τελευταία γενιά προσαρμοζόμενου cruise control (Adaptive Cruise Control με προνοητική λειτουργία- pACC), που λαμβάνει προληπτικά υπόψη τις τοπικές πληροφορίες για το όριο ταχύτητας, τις πινακίδες για τα όρια της πόλης, τις διασταυρώσεις και τους κυκλικούς κόμβους. Για το σκοπό αυτό, το σύστημα υποβοήθησης «διαβάζει» τα σήματα κυκλοφορίας από την μπροστινή κάμερα και τα δεδομένα GPS και χάρτη από το σύστημα πλοήγησης. Διαθέτει και αυτόνομο σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης Front Assist.

Οσον αφορά στον φωτισμό, πλέον στο νέο Tiguan είναι διαθέσιμοι για πρώτη φορά οι προβολείς IQ.LIGHT - LED matrix, με ενσωματωμένα δυναμικά φλας LED.

Στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων Tiguan, υπάρχουν οι προβολείς LED, το προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών σε συνδυασμό με το Autonomous Emergency Braking Front Assist, το νέο πολυλειτουργικό τιμόνι, ένα σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη τουλάχιστον 6,5 ιντσών και υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus ως στάνταρ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ