ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ερχεται και το νέο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς

Ερχεται και το νέο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς
VOLKSWAGEN AG

Βασισμένο στο Golf 8, εφοδιάζεται με κινητήρα ισχύος 245 ίππων έχοντας δικτύωση Vehicle Dynamics Manager με όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Πιστή στην παράδοσή της από το 1976, η VW σε κάθε νέα έκδοση του Golf, δημιουργεί και την αντίστοιχη πιο σπορτίφ, με τα αρχικά GTI, που έχει πουλήσει περισσότερα από 2,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Βασισμένο στο νέο Golf 8ης γενιάς, που λανσαρίστηκε στις αρχές του 2020, το νέο Golf GTI εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 lt απόδοσης 245 ίππων (180 kW), με ροπή 370 Nm, ο οποίος συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων (DSG). Η τελική ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, η ευελιξία και ο σπορ χαρακτήρας βελτιώθηκαν, με τη δικτύωση του Vehicle Dynamics Manager με όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Αυτό το υψηλότερου επιπέδου σύστημα ελέγχου, πλέον συντονίζει κεντρικά όλες τις ηλεκτρομηχανικές λειτουργίες του κινητήριου συστήματος. Διαθέσιμο και το Dynamic Chassis Control (DCC) με μεταβλητά αμορτισέρ, έτσι ώστε ο οδηγός του GTI να μπορεί να επιλέξει τη δική του ατομική ρύθμιση χρησιμοποιώντας την τυπική επιλογή από το προφίλ οδήγησης.

Ερχεται και το νέο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς
VOLKSWAGEN AG

Στάνταρ, είναι οι ψηφιακές οθόνες του Digital Cockpit και του συστήματος ψυχαγωγίας, ενώ το Discover Media, διαθέτει λειτουργία streaming και σύνδεση στο διαδίκτυο. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα ενεργοποίησης ενός εξατομικευμένου σχεδιασμού GTI, με το στροφόμετρο να εμφανίζεται στη μέση του Digital Cockpit. Ο νέος, επίσης στάνταρ ατμοσφαιρικός φωτισμός, λούζει τις οθόνες και πολλούς άλλους φωτιζόμενους εσωτερικούς χώρους με ένα φάσμα 30 διαφορετικών χρωμάτων, ρυθμιζόμενων κατά βούληση.

Στο νέο Golf GTI η μίζα έχει αντικατασταθεί από διακόπτη εκκίνησης, όπως και το τριάκτινο τιμόνι, με ένα νέο, σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια αφής. Προαιρετικά φιλοξενεί και τον διακόπτη του Travel Assist, που επιτρέπει την υποβοηθούμενη οδήγηση του Golf με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα.

Σχεδιαστικά, μπροστά ξεχωρίζουν οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, οι χαμηλά τοποθετημένοι προβολείς LED, πίσω το σπόιλερ οροφής, ο διαχύτης και οι δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, τοποθετημένες στα άκρα του αμαξώματος.

Ερχεται και το νέο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς
VOLKSWAGEN AG

Στο GTI Golf όγδοης γενιάς, η νέα γενιά λογισμικού και υλικών είναι απτή τόσο στο εσωτερικό όσο και κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό, ο οδηγός έχει πρόσβαση σε έναν ψηφιακά δικτυωμένο κόσμο με οθόνες και χειριστήρια. Αυτό του επιτρέπει να προσαρμόζει την οπτική εμφάνιση και την τεχνολογία του Golf GTI πιο διαισθητικά και με μεγαλύτερη λεπτομέρεια από ποτέ. Ο οδηγός μπορεί να αποφασίσει για λειτουργίες όπως η διαμόρφωση του Digital Cockpit, η χρωματική γκάμα του ατμοσφαιρικό φωτισμού, η διαμόρφωση του συστήματος Infotainment, ο ήχος του κινητήρα – ενώ έχει επίσης μεγαλύτερο έλεγχο στη ρύθμιση των δυναμικών χαρακτηριστικών του Golf GTI, από ό, τι στο παρελθόν.

Εξάλλου, το νέο σύστημα ελέγχου Vehicle Dynamics Manager κάνει το ντεμπούτο του στο Golf GTI. Ελέγχει το ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού XDS καθώς και την εγκάρσια δυναμική του, προαιρετικά ελεγχόμενου, Dynamic Chassis Control (DCC) του GTI. Ο οδηγός μπορεί να κάνει τις δικές του ρυθμίσεις ενώ οι ηλεκτρομηχανικά ρυθμιζόμενες λειτουργίες του συστήματος μετάδοσης κίνησης εξασφαλίζουν ιδανική ισορροπία ανάμεσα στη δυναμική συμπεριφορά και την άνεση. Το νέο Golf GTI συμπεριφέρεται στις στροφές εξαιρετικά ουδέτερα (εξαλείφθηκε η υπερστροφή), ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες σε πίστα αγώνων και επιταχύνει στην έξοδο από την στροφή χωρίς την παραμικρή απώλεια πρόσφυσης.

Ερχεται και το νέο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς
VOLKSWAGEN AG

Στην καμπίνα, υπάρχουν εργονομικά νέα σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, καθώς και τρία στρογγυλά όργανα: το στροφόμετρο με το λογότυπο GTI στο κέντρο, που περιβάλλεται από ένα στρογγυλό όργανο αριστερά και δεξιά. Η απεικόνιση της αντίστοιχης λειτουργίας για το καθένα ρυθμίζεται μεμονωμένα, για παράδειγμα για να ενημερώνει για το turbo boost του κινητήρα ή την τρέχουσα ισχύ.

Και το νέο Golf GTI, είναι εξοπλισμένο με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης όπως το σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Assist, το Autonomous Emergency Braking Front Assist με έλεγχο για πεζούς και ποδηλάτες, το XDS διαφορικό που κλειδώνει ηλεκτρονικά καθώς επίσης σύστημα Car-2-X (τοπική επικοινωνία με άλλα οχήματα και τις υποδομές κυκλοφορίας).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ