Για τη νέα BMW 745e, η κατανάλωση μικτού κύκλου μετρήθηκε στα  2,3 – 2,1 λίτρα/100 χλμ., κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο 15,6 – 15,1 kWh/100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 52 - 48 γρ./χλμ.

Η BMW θα πλαισιώσει τις εκδόσεις της Σειράς 7, με προηγμένες plug-in υβριδικές εκδόσεις, από την άνοιξη του 2019. Συνδυάζουν σπορ στυλ, ανέσεις ταξιδιού και το ‘περιβάλλον ευεξίας’ των κορυφαίων μοντέλων της μάρκας με ένα υψηλό επίπεδο απόδοσης, καθώς και τη δυνατότητα αθόρυβης, πλήρως ηλεκτρικής οδήγησης με μηδενικούς ρύπους.

ADVERTISING

Αυτή η τεχνολογικά προηγμένη οδηγική εμπειρία στην πολυτελή κατηγορία προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις: BMW 745e, BMW 745Le (long version) και BMW 745Le xDrive με μακρύτερο μεταξόνιο και έξυπνη τετρακίνηση. Το plug-in υβριδικό τους σύστημα περιλαμβάνει τώρα έναν 6-κύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα και μία ακόμα πιο εξελιγμένη μπαταρία με αυξημένη χωρητικότητα. Η εξέλιξη έναντι του προηγούμενου μοντέλου αντανακλάται στην αύξηση ισχύος και ροπής καθώς και στις βελτιωμένες τιμές ηλεκτρικής αυτονομίας, κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

Inline Image

Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 210 kW/286 hp με μοναδική ευστροφία και πολιτισμένη λειτουργία, έχοντας κι έναν ηλεκτροκινητήρα με ονομαστική ισχύ 83 kW/113 hp και ροπή 265 Nm, και μία νέα μπαταρία ιόντων λιθίου με υψηλή χωρητικότητα, που βασίζεται στην τελευταία τεχνολογία κυψελών. Τα πιο προηγμένα ηλεκτρονικά ισχύος, διαθέτουν έξυπνη διαχείριση ενέργειας για να ελέγχεται με ακρίβεια η συνεργασία μεταξύ των δύο κινητήριων μονάδων και – με ενεργοποιημένη τη λειτουργία preview – αποδοτική κατανομή της ηλεκτροκίνησης στις διαδρομές που πρέπει να καλύπτονται με μηδενικούς ρύπους. Υπάρχει μία αναβάθμιση των δυναμικών επιδόσεων που παράγονται με ηλεκτρική υποβοήθηση επιτάχυνσης και είναι αντιληπτή στην ταχεία απόκριση του κινητήρα, καθώς και μία αύξηση στην απόδοση, λόγω της ηλεκτρικής υποβοήθησης. Όταν ο διακόπτης οδηγικής εμπειρίας είναι στην επιλογή SPORT mode, είναι διαθέσιμη η συνολική ισχύς συστήματος των 290 kW/394 hp. Για μία ιδιαίτερα δυναμική εκκίνηση, η μέγιστη συνολική ροπή μπορεί να φτάσει τα 600 Nm.

ADVERTISING

Η νέα BMW 745e επιταχύνει σε 5,2 δευτερόλεπτα από 0 στα 100 χλμ./ώρα, ενώ η BMW 745Le χρειάζεται 5,3 δεύτερα. Από την άλλη, η BMW 745Le xDrive διανύει την ίδια απόσταση σε 5,1 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα και για τα τρία μοντέλα (με ηλεκτρονικό κόφτη) περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

Η νέα μπαταρία υψηλής τάσης για τα plug-in υβριδικά μοντέλα της BMW Σειράς 7 έχει τώρα αυξημένη χωρητικότητα 12.0 kWh, με μηδενικούς ρύπους και σχεδόν αθόρυβη οδήγηση. Στο HYBRID mode, οι νέες BMW 745e, BMW 745Le και BMW 745Le xDrive ταξιδεύουν με ταχύτητα έως 110 χλμ./ώρα – 20 χλμ./ώρα ταχύτερα από τις προκατόχους τους – αμιγώς με ηλεκτροκίνηση. Ο κινητήρας καύσης δεν παρεμβαίνει πριν το όχημα ανεβάσει υψηλότερη ταχύτητα που απαιτεί ένα ιδιαίτερα υψηλό φορτίο. Στο ELECTRIC mode, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα και μόνο είναι αρκετή για την επίτευξη 140 χλμ./ώρα. Η ηλεκτρική αυτονομία της νέας BMW 745e είναι μεταξύ 54 και 58 χλμ., ενώ της νέας BMW 745Le αντίστοιχα από 52 έως 55 χλμ. Η νέα BMW 745Le xDrive προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 50 - 54 χλμ.

Inline Image

Για τη νέα BMW 745e, η κατανάλωση μικτού κύκλου μετρήθηκε στα 2,3 – 2,1 λίτρα/100 χλμ., κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο 15,6 – 15,1 kWh/100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 52 - 48 γρ./χλμ.

Ο ηλεκτροκινητήρας των plug-in υβριδικών μοντέλων είναι ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Στο φρενάρισμα και το ρολάρισμα, λειτουργεί ως γεννήτρια, τροφοδοτώντας με ενέργεια τη μπαταρία υψηλής τάσης μέσω του συστήματος ανάκτησης. Η μπαταρία ιόντων λιθίου επίσης χρησιμεύει για να τροφοδοτεί το δίκτυο συστημάτων του αυτοκινήτου. Επιπλέον, αυτή η ενέργεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη λειτουργία του στάνταρ, βοηθητικού συστήματος κλιματισμού.

Το σετάρισμα του αυτοκινήτου και το πρόγραμμα λειτουργίας του συστήματος οδήγησης μπορεί να επιλέγεται μέσω μπουτόν στην κεντρική κονσόλα. Εδώ, ο διακόπτης προσφέρει τα προγράμματα SPORT για ένα δυναμικό σετάρισμα και ADAPTIVE που προσαρμόζεται στο οδηγικό στυλ και τις συνθήκες καθώς και τρία προγράμματα λειτουργίας HYBRID, ELECTRIC και BATTERY CONTROL. Το HYBRID mode είναι η στάνταρ ρύθμιση που ενεργοποιεί ένα ισορροπημένο σετάρισμα και τη βέλτιστη συνεργασία μεταξύ κινητήρα καύσης και ηλεκτροκινητήρα. Πιέζοντας το μπουτόν HYBRID δύο φορές, αυτό το πρόγραμμα ενεργοποιείται σε έκδοση βελτιστοποιημένης απόδοσης (HYBRID ECO PRO). Η οδήγηση με μειωμένη κατανάλωση υποστηρίζεται σε αυτό το πρόγραμμα. Η λειτουργία ρολαρίσματος είναι ένας από τους παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτό. Εδώ, η ηλεκτρική υποβοήθηση επιτάχυνσης είναι διαθέσιμη μόνο μέσω kick-down. Επίσης, μπορεί να επιλεγεί το ELECTRIC mode ως στάνταρ ρύθμιση μέσω του μενού iDrive. Το πρόγραμμα αυτό προορίζεται αμιγώς για ηλεκτροκίνηση. Ένας χαρακτηριστικός ήχος που παράγεται ειδικά για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW χρησιμοποιείται για ακουστική προστασία των πεζών, και εκπέμπεται μέσω ενός ηχείου. Ο ήχος που παράγεται στις χαμηλές ταχύτητες δηλώνει μεν την παρουσία του οχήματος αλλά δεν επηρεάζει την άνεση των επιβατών του.

Σε SPORT mode, ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρησιμοποιείται ανεξάρτητα, αλλά μόνο για την υποστήριξη του κινητήρα καύσης. Η ρύθμιση BATTERY CONTROL χρησιμεύει για να διατηρεί την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης σε ένα προκαθορισμένο επίπεδο από τον οδηγό. Στον αυτοκινητόδρομο, για παράδειγμα, τα αποθέματα ενέργειας μπορούν να αποθηκεύονται ή ακόμα και να αυξάνονται για να χρησιμοποιηθούν αργότερα για οδήγηση στην πόλη χωρίς ρύπους…

www.driveandtravel.gr