Tο επερχόμενο Renault Twingo θα κατασκευάζεται μόνο ως ηλεκτρικό, όπως το smart.

Αλλάζουν όλα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Τα νέα μικρά μοντέλα πόλης, είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι σχεδόν όλα θα είναι ηλεκτρικά, κάτι που συνεπάγεται μεγάλη αύξηση τιμής. Ηδη, η τριλογία του ομίλου VW: up!, Seat Mii, Skoda Citigo, κατασκευάζονται, πλέον, μόνο ως ηλεκτρικά, όπως και τα smart.

ADVERTISING

Κι ακριβώς επειδή το smart fortwo μοιραζόταν ίδια χαρακτηριστικά με το Renault Twingo, στην προηγούμενη έκδοση, έτσι και το επερχόμενο Twingo θα κατασκευάζεται μόνο ως ηλεκτρικό, όπως το smart. Τα ηλεκτρικά μέρη (κινητήρας, σύστημα ανάκτησης ενέργειας, γεννήτρια) θα παράγονται στο εργοστάσιο της Γαλλίας και θα συναρμολογούνται στο εργοστάσιο της Σλοβακίας, όπου θα παράγεται το αμάξωμα.

Το Renault Twingo, με παράδοση από το 1992, σε τρεις γενιές και με πωλήσεις πάνω από 4 εκατ. μονάδες σε 25 χώρες, έρχεται να πλαισιώσει τα υπόλοιπα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Renault στην Ευρώπη: Twizy, ZOE, Kangoo Z.E. και Master Z.E., δημιουργώντας μια ευρεία γκάμα μοντέλων.

Inline Image

ADVERTISING

Το ηλεκτρικό Twingo, δεν αλλάζει σε διαστάσεις σε σχέση με το τωρινό μοντέλο, έχοντας 3,615 μ. μήκος και μεταξόνιο 2,492 μ., γεγονός που το καθιστά σχετικά ευρύχωρo για 4 επιβάτες (174 λίτρα αποσκευών) και ευέλικτο καθώς διατηρείται ο κύκλος στροφής των 4,3 μ.

Επίσης, και σχεδιαστικά δεν αλλάζει, με την ηλεκτρική έκδοση να ξεχωρίζει μόνο από μια μπλέ γραμμή που διατρέχει το αμάξωμα, από τις μπλε πινελιές στις ζάντες με ελαστικά 15 ιντσών, από το λογότυπο Z.E. Electric στη μεσαία κολόνα και στο πίσω μέρος, ενώ η τάπα για τη φόρτιση, βρίσκεται πίσω δεξιά, στην αντίθετη πλευρά από εκεί που ήταν η τάπα βενζίνης.

Αλλά και στην καμπίνα οι αλλαγές θα μπορούσαν να είναι σε σταυρόλεξο για ομοιότητες και διαφορές. Ιδιο τιμόνι και κονσόλα, ενώ στο πάνω μέρος του ταμπλό, υπάρχει ντουλαπάκι. Κάτω από τον λεβιέ, στο 6άρι αυτόματο κιβώτιο, υπογραμμισμένο με λογότυπο Z.E., υπάρχουν οι ρυθμίσεις (modes) για την ηλεκτρική οδήγηση. Επίσης, υπάρχουν πολλές επιλογές εξαοτμίκευσης σε χρώματα, αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων EASY CONNECT με οθόνη αφής 7 ινστών.

Inline Image

Τώρα, το ηλεκτρικό Twingo, εφοδιάζεται με μοτέρ ισχύος 60 kW (82 hp) μεταξύ 3.950 -11.450 σ.α.λ., με μέγιστη ροπή 160 Nm μεταξύ 500 – 3.590 σ.α.λ. Το μοντέλο επιταχύνει στα 50 χλμ./ώρα σε 4 δευτ., ενώ έχει μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 22 kWh, χαρίζει αυτονομία 180 χλμ. σε μικτό κύκλο οδήγησης (εντός και εκτός πόλης). Πατώντας δε τον διακόπτη «Eco», στο κέντρο της κονσόλας, μετριάζοντας την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο, μπορεί να αυξήσει την αυτονομία στα 215 χιλιόμετρα. Εξάλλου, με το «B mode», ο οδηγός έχει τρία επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Αφήνοντας ουσιαστικά το πεντάλ του γκαζιού, ανακτά δυναμικά ενέργεια, που τη μετατρέπει σε θερμική και μετά σε κινητική. Αυτό διευκολύνει πολύ στην οδήγηση μέσα στην πόλη.

Το μοντέλο θα παρουσιαστεί την ερχόμενη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη, ενώ θα λανσαριστεί φέτος στην αγορά και ίσως έρθει στην Ελλάδα, εντός της χρονιάς…

www.driveandtravel.gr