ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Και τώρα τι θα κάνουν οι ζάπλουτοι χωρίς Mulsanne;

Και τώρα τι θα κάνουν οι ζάπλουτοι χωρίς Mulsanne;
MARK FAGELSON PHOTOGRAPHY

Η Bentley ανακοίνωσε ότι σταματάει την παραγωγή Mulsanne, γεγονός που σήκωσε... συζήτηση μεταξύ των (δισ)εκατομμυριούχων.

Πληροφορίες αναφέρουν ήδη ότι σε πολλές αραβικές χώρες, το Χονγκ Κονγκ, τη Σαγκάη και τις πολυτελείς συνοικίες του Πεκίνου, επικρατεί έντονος προβληματισμός μεταξύ των (δισ.)εκατομμυρίων, καθώς μόλις η Bentley ανακοίνωσε ότι σταματά την παραγωγή Mulsanne!

Και τι θα κάνουν τώρα όλοι αυτοί; Είναι ένα ερώτημα, καθώς πλέον ως ναυαρχίδα της βρετανικής μάρκας πολυτελών αυτοκινήτων, θα θεωρείται η Flying Spur.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Προφανώς και θα ικανοποιηθούν από τα 635 άλογα του 6.0λιτρου W12 κινητήρα με τα 900 Nm, ροπής, που έχει η Flying Spur, σε σχέση με τον V8 κινητήρα 6.75lt, με τα 537 άλογα αλλά και τα 1.100 Nm ροπής της Mulsanne.

Όμως, που θα βρουν τόσο χώρο στην πίσω σειρά των καθισμάτων, όπως στη Mulsanne, που με τα 3,266 μ. μεταξόνιο και τα 3,516 μ. στην έκδοση Extended Wheelbase, μπορούσαν να χορέψουν κιόλας οι επιβάτες;

Ερωτήματα που χρειάζονται απάντηση, βεβαίως.

Χειροποίητης κατασκευής, ικανοποίησε 7.300 ιδιοκτήτες μέχρι τώρα, στα 10 χρόνια της πορείας του πολυτελούς sedan, και τώρα, δύο ειδικές εκδόσεις, η προτελευταία, μια Mulsanne Speed 6.75 Mulliner's Edition - φινιρισμένη σε Rose Gold πάνω σε Tungsten, θα πάει σε ένα… τυχερό πελάτη στις ΗΠΑ, ενώ η ξεχωριστή, τελευταία Mulsanne θα καταλήξει σε κάποιον άλλο τυχερό κάτοχο.

Και τώρα τι θα κάνουν οι ζάπλουτοι χωρίς Mulsanne;
MARK FAGELSON PHOTOGRAPHY

Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα τελευταία 11 χρόνια, πάνω από 700 άτομα έχουν επενδύσει σχεδόν τρία εκατομμύρια ώρες, δημιουργώντας το πολυτελές sedan της Bentley. Η παραγωγή των αμαξωμάτων Mulsanne απαίτησε περίπου 42 εκατομμύρια συγκολλήσεις και μόνο η δημιουργία των πολυτελών δερμάτινων εσωτερικών χρειάστηκε περισσότερες από ένα εκατομμύριο εργατοώρες. Σχεδόν 90.000 ώρες έχουν αφιερωθεί στη στίλβωση των αυτοκινήτων, με πάνω από συνολικά τέσσερα εκατομμύρια ατομικά σημεία ελέγχου ποιότητας.

Η τελευταία γενιά της Mulsanne, έκανε το ντεμπούτο της στη Γενεύη το 2016, με πληθώρα αναβαθμίσεων, σε εμφάνιση και συστήματα ψυχαγωγίας / ενημέρωσης.

Το 2020, τα τελευταία αυτοκίνητα παραγωγής της σειράς, αποτελούν τη μοναδική «6.75 Mulliner’s Edition» που περιορίζεται σε μόνο 30 κομμάτια, αξίας άνω των 350.000 δολαρίων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ