ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μεγάλες ανατροπές στη Σαρδηνία

FIA World Rally Championship 2019 / Round 08 / Rally dItalia Sardegna / 13-16 June, 2019 // Worldwide Copyright: Toyota Gazoo Racing WRC
FIA World Rally Championship 2019 / Round 08 / Rally dItalia Sardegna / 13-16 June, 2019 // Worldwide Copyright: Toyota Gazoo Racing WRC TOYOTA GAZOO RACING WRC

Η δεύτερη ημέρα του 6 ράλι της χρονιάς στη Σαρδηνία, επιφύλασσε εκπλήξεις, καθώς οι πρωτοπόροι του πρωταθλήματος αντιμετώπισαν προβλήματα, στην προσπάθειά τους να πιέσουν για μια καλύτερη θέση στη γενική κατάταξη του αγώνα.

Στο φινάλε της 2 ημέρας, ο Ντάνι Σόρντο με Hyundai i20, κατάφερε να ηγείται με μια διαφορά 10,8 δευτερολέπτων έναντι του Τέμου Σούνινεν, με Ford Fiesta, ενώ μόλις 4 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω του, είναι ο Οτ Τάνακ, με Toyota Yaris, ο μόνος από τους τρεις πρώτους του πρωταθλήματος (δεύτερος με 2 βαθμούς διαφορά από τον Οζιέ), που είχε τα μικρότερα προβλήματα.

Ο Σόρντο, παρόλο που κέρδισε μόνο μία από τις οκτώ ειδικές διαδρομές της ημέρας, στα πετρώδη και αμμώδη κατά διαστήματα, εδάφη, ξεκινά σήμερα, 3 ημέρα του αγώνα, να μπαίνει πρώτος στις διαδρομές και αυτό θα τον φέρει αντιμέτωπο με το να καθαρίζει τον δρόμο για τους επερχόμενους οδηγούς.

" Ήταν μια δύσκολη μέρα με υψηλές θερμοκρασίες μέσα στα αυτοκίνητα και για τα ελαστικά, αλλά ήμουν στο σωστό ρυθμό όλη την ώρα. Είχαμε ένα μικρό πλεονέκτημα επειδή ξεκινήσαμε πάλι πίσω. Θέλω πραγματικά να αγωνιστώ για τη νίκη, αλλά θα είναι δύσκολο να κρατήσουμε τον Οτ" είπε ο Σόρντο.

Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Σεμπαστιάν Οζιέ, είχε μια καταστροφική μέρα. Ήταν μόλις στα 30 δευτερόλεπτα που είχε μπει στην ειδική διαδρομή, όταν χτύπησε σε έναν βράχο με αποτέλεσμα να σπάσει την ανάρτηση του Citroen C3 και να εγκαταλείψει. Σήμερα, θα μπει με ποινή χρόνου στον αγώνα και ελπίζει να ανέβει σε θέσεις στη γενική κατάταξη.

Από την άλλη, ο Τιερί Νεβίλ, τρίτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, έσωσε στο τέλος μια άθλια ημέρα για να τερματίσει έβδομος. Ο Βέλγος, έκανε δύο φορές λανθασμένη επιλογή ελαστικών στο Hyundai i20, ενώ μια σειρά από σφάλματα τον έβγαλαν εκτός δρόμου, έχασε τον ρυθμό του και κατέστρεψε το ψυγείο του αυτοκινήτου, που του κόστισε σε χρόνο.

Αλλά και ο Γιάτι-Μάτι Λάτβαλα, ενώ ήταν στην πρώτη θέση του αγώνα, είχε τουμπάρισμα με αποτέλεσμα να σπάσει το παρμπρίζ. Ο Φινλανδός στην προσπάθειά του να το επαναφέρει στις ρόδες, με τον συνοδηγό του, διότι δεν υπήρχαν θεατές σε εκείνο το σημείο για να βοηθήσουν, τραυματίστηκε ελαφρά, συνέχισε με τη ζημιά στο Toyota Yaris, όμως εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα. Θα μπει κι αυτός στον αγώνα σήμερα, επίσης με ποινή χρόνου.

Ανταγωνιστικός ήταν ο Μίκελσεν με το Hyundai i20 και ο Εβανς με το Ford Fiesta, ενώ στο «κόλπο» βρίσκεται και ο Μικ με το Toyota Yaris.

Σήμερα Σάββατο, είναι η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα, με 142,42 αγωνιστικά χιλιόμετρα και αναμένεται μεγάλη μάχη, καθώς έξι οδηγοί είναι σε χρόνο εντός του μισού λεπτού.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΗ 2 ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ

1.

D. SORDO – hyundai i20

1:36:01.5


2.

T. SUNINEN – ford fiesta

1:36:12.3

+10.8

3.

O. TÄNAK – toyota yaris

1:36:12.7

+11.2

4.

A. MIKKELSEN – hyundai i20

1:36:21.7

+20.2

5.

E. EVANS – ford fiesta

1:36:21.8

+20.3

6.

K. MEEKE – toyota yaris

1:36:31.0

+29.5

7.

T. NEUVILLE – hyundai i20

1:36:59.2

+57.7

8.

E. LAPPI – citroen c3

1:37:05.0

+1:03.5

9.

J. HÄNNINEN – toyota yaris

1:38:39.5

+2:38.0

10.

P. LOUBET – skoda fabia rs

1:38:51.8

+2:50.3

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ