Η Τ310 έρχεται να συμπληρώσει τη σειρά συνεργασίας της DAYTONA με την ZONTES, στην εξέλιξη των μοντέλων R250, R310, X310.

Η DAYTONA μπαίνει φιλόδοξα στην κατηγορία των Street Adventure, με μια μοτοσικλέτα προσαρμοσμένη στις συνθήκες των ελληνικών δρόμων. Η Τ310, μπορεί να κινείται στην πόλη, στο ταξίδι, αλλά και στο χώμα. Διαθέτει εμφάνιση, επιδόσεις, πλούσιο εξοπλισμό και τιμή 3.995 ευρώ.

ADVERTISING

Η προσεγμένη σχεδίαση ξεκινά με δυο φτερά, ένα χαμηλό πάνω από τον μπροστινό τροχό και ένα μικρότερο, κάτω από τον ιδιαίτερου σχήματος προβολέα LED. Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα (από διακόπτη στο τιμόνι) προστατεύει τον αναβάτη από τον αέρα, ενώ πίσω της υπάρχει η μεγάλη ψηφιακή οθόνη-πολυόργανο και το ψηλό τιμόνι με προστατευτικές χούφτες, με αντίβαρα στα άκρα του και ρυθμιζόμενες μανέτες. Πίσω από το τιμόνι, βρίσκεται ένα χρηστικό ντουλαπάκι που ανοίγει με push button για ψιλά ή το “κλειδί”-πομπό. Στο εσωτερικό της μάσκας υπάρχει μία κρυφή θύρα φόρτισης USB.

Το ντεπόζιτο χωρά 15,5 λίτρα (ανοίγει ηλεκτρικά), ενώ λίγο πιο κάτω υπάρχουν κάγκελα προστασίας των πλαϊνών καπακιών του ψυγείου, του κινητήρα και του μπροστινού τμήματος της μοτοσικλέτας. Η ουρά είναι λεπτή και δυναμική, με το μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ να είναι κεντρικά τοποθετημένο πάνω στο ενισχυμένο, ειδικής χύτευσης, αλουμινένιο ψαλίδι.

Inline Image

ADVERTISING

Το πλαίσιο είναι σωληνωτό με μονή ραχοκοκκαλιά και το πιρούνι είναι ανάποδο, διαδρομής 110 χιλιοστών, με καλάμια διαμέτρου 37 χιλιοστών. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 17 ιντσών με δισκόφρενα που συνεργάζονται με σύστημα ABS 9.1Μ της Bosch (με δυνατότητα απενεργοποίησης). Ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 260 mm και δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ ο πίσω έχει διάμετρο 200 mm και δαγκάνα ενός εμβόλου.

Ο κινητήρας της Daytona Τ 310 είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, διαθέτει τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους, αποδίδει 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 3 κιλά ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η κατανάλωση (μέτρηση Euro4) φτάνει τα 3,6 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα. Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τρόπους λειτουργίας του κινητήρα μέσα από δύο χαρτογραφήσεις: είτε την οικονομική (eco), είτε την πιο “δυναμική” Sport.

Η εκκίνηση του Daytona T 310 γίνεται χωρίς κλειδί, ενώ και το τιμόνι κλειδώνει αυτόματα, ηλεκτρομαγνητικά, από το τηλεκοντρόλ-διακόπτη που φέρει ο ιδιοκτήτης. Τα φωτιστικά σώματα είναι στο σύνολό τους LED. Στον εξοπλισμό συναντάμε μεγάλη σχάρα αποσκευών, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει μπαγκαζιέρα και πλαϊνές βαλίτσες, αυξάνοντας την πρακτικότητα της μοτοσικλέτας στο ταξίδι. Υπάρχει δε και πρίζα φόρτισης μικροσυσκευών στην αριστερή, εσωτερική πλευρά του φέρινγκ.

Το ύψος σέλας της Daytona Τ 310 φτάνει τα 795 χιλιοστά, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.400 χιλιοστά και το βάρος δεν ξεπερνά τα 159 κιλά, γεμάτη…

www.driveandtravel.gr