ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ολοκαίνουργιο Mazda3

Ολοκαίνουργιο Mazda3

Θα κυκλοφορήσει στις παγκόσμιες αγορές, στις αρχές του 2019.

Μπορεί στην Ελλάδα η Mazda, εδώ και τρία χρόνια να μην έχει αντιπροσώπευση, ωστόσο εξυπηρετούνται σε σέρβις οι κατέχοντες Mazda, εντούτοις η εταιρεία διεθνώς προοδεύει. Βέβαια και στην Ελλάδα υπάρχουν εξελίξεις και πολύ σύντομα θα βρεθεί αντιπρόσωπος, με τον όμιλο Συγγελίδη (Peugeot, Citroen, Jeep) να βρίσκεται πολύ κοντά στη συμφωνία με το ιαπωνικό εργοστάσιο.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες, παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες το ολοκαίνουργιο Mazda3, που υιοθετεί μια ώριμη γλώσσα της σχεδίασης Kodo και ενσωματώνει την ουσία της ιαπωνικής αισθητικής.

Θα παράγεται σε δύο αμαξώματα, 5θυρο hatchback και 4θυρο sedan, ωστόσο θα έχουν πολλές σχεδιαστικές διαφορές, εξωτερικά.

Έχοντας πουλήσει πάνω από 6 εκατομμύρια μονάδες από το ντεμπούτο του το 2003, το Mazda3 είναι ένα παγκόσμιο στρατηγικό μοντέλο που οδήγησε την ανάπτυξη της εταιρείας, τόσο σε εμπορικό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο. Συνώνυμο της αξιοπιστίας, του φινιρίσματος και του καλοστημένου αυτοκινήτου, το νέο Mazda3 έρχεται στο ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τη Mazda, όπως δήλωσε ο Akira Marumoto, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρεία, που προανήγγειλε νέα μοντέλα στο άμεσο μέλλον.

Ολοκαίνουργιο Mazda3

Σε μήκος 4,459 μ. το 5θυρο είναι μισό εκατοστό μικρότερο από την απερχόμενο 3, αλλά πολύ μεγαλύτερο από το Golf. Ωστόσο, το μεταξόνιο του Mazda3 αυξήθηκε στα 2,725μ. και έχει περισσότερο χώρο στην καμπίνα.

Το πλαίσιο εξακολουθεί να διαθέτει ανάρτηση MacPherson μπροστά, αλλά πίσω αντί για πολλαπλούς συνδέσμους υπάρχει μια πιο απλή ανάρτηση με δέσμη στρέψης, ενώ θα παράγεται και σε τετρακίνητη έκδοση.

Η σειρά κινητήρων περιλαμβάνει νέες εκδόσεις 1.5lt και 2.0lt βενζίνης SkyActiv-G της Mazda, καθώς και έναν πετρελαιοκινητήρα SkyActiv-D 1.8lt, με χαμηλότερο θόρυβο.

Ολοκαίνουργιο Mazda3

Το μοντέλο 3 εισάγει νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας για το Mazda, συμπεριλαμβανομένου ενός βοηθού κυκλοφοριακής συμφόρησης που μπορεί να επιταχύνει, να φρενάρει και να οδηγήσει σε βαριά κυκλοφορία και ένα σύστημα παρακολούθησης οδηγών που χρησιμοποιεί κάμερες υπέρυθρων και LED για να παρακολουθεί τα πάντα από τα βλέφαρα του οδηγού μέχρι τη γωνία του προσώπου τους…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ