Έξι εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του Coupe, η προσοχή στρέφεται στην 911 Cabriolet, με τις Carrera S και Carrera 4S.

ADVERTISING

Το open-top 911 συνεχίζει με μια δεκαετή παράδοση, η οποία δημιουργήθηκε όταν η Porsche παρουσίασε το πρωτότυπο της πρώτης 911 Cabriolet στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη, τον Σεπτέμβριο του 1981. Η πρώτη εκδοχή ανοιχτού τύπου 911, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής το 1982 και έκτοτε παρέμεινε σταθερά στη γκάμα των μοντέλων.

Τώρα, η νέα 911 Cabriolet, διαθέτει όλα τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Coupe, καθώς και προηγμένα χαρακτηριστικά ειδικά για το Cabriolet, όπως νέα υδραυλικά συστήματα, τα οποία ανοίγουν και κλείνουν πιο γρήγορα από ποτέ.

Το νέο μοντέλο αντικατοπτρίζει τις σύγχρονες γραμμές του Coupe. Η πλήρως αυτόματη μαλακή κορυφή διαθέτει ενσωματωμένο γυάλινο πίσω παράθυρο, ενώ η μαλακή δομή περιέχει στοιχεία μαγνησίου -γνωστά ως τόξα, τα οποία εμποδίζουν να φουσκώνει η οροφή σαν μπαλόνι σε υψηλές ταχύτητες. Η μαλακή κορυφή μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα, ενώ χρειάζονται μόλις 12 δευτ.

Inline Image

ADVERTISING

Η 911 Cabriolet είναι αρχικά διαθέσιμη ως Carrera S με πίσω κίνηση και Carrera 4S με σύστημα τετρακίνησης. Και οι δύο εφοδιάζονται με πετρελαιοκινητήρα 2,981 κ.εκ., με 331 kW (450 ίππους, 911 Carrera S Cabriolet: Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 9,1 λίτρα/100 χλμ., συνδυασμένες εκπομπές CO2 208 γρ./χλμ., 911 Carrera 4S Cabriolet: Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 9,0 λίτρα/100 χλμ., συνδυασμένες εκπομπές CO2 207 γρ./χλμ.) στις 6.500 σ.α.λ. και ροπή 530 Nm μεταξύ 2.300 και 5.000 rpm. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός εξελιγμένου κιβωτίου 8 ταχυτήτων, με διπλό συμπλέκτη. Η Carrera S επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτ. (με προαιρετικό πακέτο Sport Chrono: 3,7 δευτ.) και μπορεί να φτάσει ταχύτητες μέχρι 306 χλμ./ώρα. Η Carrera 4S έχει μέγιστη ταχύτητα 304 χλμ./ώρα και επιτυγχάνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτ. (με προαιρετικό πακέτο Sport Chrono: 3,6 δευτ.).

Η νέα θέση τοποθέτησης του κινητήρα καθιστά το Cabriolet ακόμα πιο στρεπτικά άκαμπτο από τον προκάτοχό του. Για πρώτη φορά, το αμάξωμα Porsche Active Suspension Management (PASM) είναι διαθέσιμο για το 911 Cabriolet. Τα ελατήρια που χρησιμοποιούνται είναι σκληρότερα και κοντύτερα, οι εμπρός και πίσω αντεστραμμένες ράβδοι είναι πιο άκαμπτες και το σασί έχει μειωθεί κατά δέκα χιλιοστά. Αυτές οι ρυθμίσεις δίνουν στην 911 μια πιο ουδέτερη αίσθηση στο δρόμο, με καλύτερη κατανομή βάρους.

Inline Image

Η νέα 911 Cabriolet φαίνεται ευρύτερη και πιο μυώδης από την προηγούμενη, με μεγάλους τροχούς 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών στο πίσω μέρος. Επίσης, ο πίσω άξονας είναι μεγαλύτερος κατά 44 χιλιοστά και το εμπρόσθιο μέρος είναι φαρδύτερο κατά 45 χιλιοστά. Με εξαίρεση τα μπροστινά και τα πίσω τμήματα, ολόκληρο το αμάξωμα είναι τώρα κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Στην καμπίνα δεσπόζει η οθόνη 10,9 ιντσών, της Porsche Communication Management (PCM).

Το μοντέλο φέρει εξελιγμένα συστήματα υποστήριξης, όπως το σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος, που ανιχνεύει τον κίνδυνο σύγκρουσης με οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες και εκκινεί μια ειδοποίηση ή διαδικασία πέδησης έκτακτης ανάγκης. Επίσης, προσφέρεται σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, Night Vision Assist με κάμερα θερμικής απεικόνισης, καθώς και προσαρμοστικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας με αυτόματο έλεγχο απόστασης...

www.driveandtravel.gr