Η SEAT ενισχύει τη γκάμα του Leon, με μια νέα έκδοση συμπιεσμένου φυσικού αερίου, με νέο κινητήρα TGI 1.5 lt και την ενσωμάτωση τριών δεξαμενών αερίου.

ADVERTISING

Τα νέα Leon TGI Evo και Leon ST TGI Evo, πλαισιώνουν τα Leon TGI και Leon ST TGI, προωθώντας την τεχνολογία φυσικού αερίου, η οποία εφαρμόζεται επίσης στα Ibiza, Mii και Arona.

Ο προηγμένος υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος, 4-κύλινδρος κινητήρας 1.5 lt άμεσης έγχυσης (βασισμένος στον βενζινοκινητήρα TSI της ίδιας χωρητικότητας), φέρει επανασχεδιασμένα εξαρτήματα ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις λειτουργίας σε CNG.

Τα έμβολα που καλύπτονται από νικέλιο με χρώμιο ενσωματώνουν νέα τμήματα τροποποιημένα για τη χρήση αερίου, καθώς και ενισχυμένα βαλβίδες για μεγαλύτερη αντοχή στη φθορά.

Το Leon TGI Evo παράγει ισχύ 130 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. (+20 σε σχέση με τον προκάτοχό του 1.4 lt) και ροπή 200 Nm μεταξύ 1.400 σ.α.λ. και 4.000 σ.α.λ. και μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων είτε με 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.

ADVERTISING

Όπως συμβαίνει και με τα άλλα οχήματα της σειράς SEAT CNG, το Leon TGI Evo χρησιμοποιεί μόνο βενζίνη μόνο ως εναλλακτικό καύσιμο όταν οι δεξαμενές CNG είναι άδειες. Συνολικά η χωρητικότητα φθάνει τα 17,7 κιλά αερίου, προσφέροντας αυτονομία κίνησης 500 χιλιομέτρων σε λειτουργία CNG και επιπλέον 150 χιλιόμετρα, χάρη στην αυτόματη μετάβαση στη βενζίνη.

Το Leon TGI Evo είναι συνεπώς καθαρότερο και ακόμα πιο οικονομικό: η ενέργεια που παράγεται από 1 κιλό CNG ισοδυναμεί με 2 λίτρα LPG (υγραέριο), 1,3 λίτρα πετρελαίου και 1,5 λίτρα βενζίνης.

Η SEAT είναι αυτή τη στιγμή η ευρωπαϊκή μάρκα με την πιο ολοκληρωμένη σειρά οχημάτων CNG και συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO2 και Nox και στην εξοικονόμηση των καυσίμων...

www.driveandtravel.gr