ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Skoda Scala, Kamiq και νέα Octavia και με φυσικό αέριο

Skoda Scala, Kamiq και νέα Octavia και με φυσικό αέριο

Ο σχεδιασμός των νέων εκδόσεων της Scala, Kamiq και της ολοκαίνουργιας Octavia, διαθέτει μεγαλύτερες δεξαμενές CNG, που επιτρέπουν στους οδηγούς να καλύψουν ακόμα μεγαλύτερες διαδρομές

Μπορεί στην εποχή της ηλεκτροκίνησης ορισμένοι να θεωρούν ότι τα οχήματα φυσικού αερίου θα περιοριστούν, εντούτοις η Skoda, του ομίλου VW, έχει διαφορετική άποψη, καθώς πρόκειται να κυκλοφορήσουν το δεύτερο εξάμηνο του 2020, οι εκδόσεις G-TEC των μοντέλων Scala, Kamiq και Octavia, που επιτρέπουν άμεση εξοικονόμηση CO2 περίπου 25% σε σύγκριση με ένα συμβατικό βενζινοκινητήρα.

Καθαρότερη καύση και υψηλότερη ενεργειακή περιεκτικότητα από τη βενζίνη και το πετρέλαιο, είναι δύο από τα βασικά πλεονεκτήματα του συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG).

Επίσης, το ευρωπαϊκό δίκτυο σταθμών CNG αναπτύσσεται συνεχώς. Στα μέσα του 2019 η Ιταλία ήταν στην πρώτη θέση στην Ευρώπη με περίπου 1.300 σταθμούς ανεφοδιασμού, μπροστά από τη Γερμανία με περίπου 900. Η Τσεχική Δημοκρατία κατέλαβε την τρίτη θέση, ακολουθούμενη από τη Σουηδία και τις Κάτω Χώρες, πλησιάζοντας τα 200 πρατήρια. Η Ελλάδα είναι αρκετά πίσω, όμως κι εδώ βλέπουμε να ανοίγουν νέα πρατήρια.

Ο σχεδιασμός των νέων εκδόσεων της Scala, Kamiq και της ολοκαίνουργιας Octavia, διαθέτει μεγαλύτερες δεξαμενές CNG, που επιτρέπουν στους οδηγούς να καλύψουν ακόμα μεγαλύτερες διαδρομές. Εν τω μεταξύ, επιπλέον δεξαμενές βενζίνης 9 λίτρων διασφαλίζουν την κινητικότητα σε περιοχές χωρίς σταθμούς πλήρωσης CNG.

Κατά τη λειτουργία με φυσικό αέριο, τα αυτοκίνητα αυτά εκπέμπουν κατά 25% λιγότερo CO2 από τα οχήματα με συμβατικό βενζινοκινητήρα. Κατά την προσθήκη 20% της βιονέργειας στο CNG, όπως συμβαίνει σήμερα στη Γερμανία, οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά 35 - 40%. Μάλιστα, η χρησιμοποίηση ακόμη υψηλότερης αναλογίας βιοντίζελ από τα υπολείμματα φυτών και τα βιολογικά απόβλητα, μπορεί να επιτύχει βελτιώσεις μέχρι 90%, πλησιάζοντας την ουδετερότητα του άνθρακα.

Η ολοκαίνουργια OCTAVIA G-TEC που πρόκειται να κυκλοφορήσει στο δεύτερο εξάμηνο του 2020, διαθέτει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα TSI των 1.5 lt – 130 hp (96 kW). Oι τρεις δεξαμενές CNG, έχουν συνολική χωρητικότητα 17,3 κιλών, επιτρέποντας αυτονομία 480 χιλιομέτρων σε λειτουργία CNG. Τα SCALA G-TEC και KAMIQ G-TEC, εφοδιάζονται με κινητήρα 1.0 lt – 90 hp (66 kW). Και στα δύο μοντέλα, οι τρεις δεξαμενές CNG έχουν χωρητικότητα 13,8 κιλών, ικανή για αυτονομία περίπου 410 χιλιομέτρων

Οι κινητήρες G-TEC ειδικά τροποποιημένοι για χρήση με CNG. Ο 1.0 G-TEC είναι εξοπλισμένος με διαφορετικά έκκεντρα εισαγωγής και εξαγωγής, επανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή και νέα επαγωγική οδό καθώς και ειδικά, συμπιεσμένα ακροφύσια μπεκ ψεκασμού συμβατά με CNG και βαλβίδες εξαγωγής υψηλής αντοχής στη θερμότητα. Ο 1.5G-TEC διαθέτει παρόμοιες τροποποιήσεις….

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ