Το ανανεωμένο Audi Q5 δέχθηκε ένα έντονο φρεσκάρισμα ως προς την εμφάνισή του, έξω και μέσα, και αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2020.

Το τρίτο σε μέγεθος SUV μοντέλο της Αudi, το Q5, δέχθηκε ένα έντονο φρεσκάρισμα ως προς την εμφάνισή του, έξω και μέσα. Ωστόσο, το κυριότερο είναι ότι, πλαισιώνεται από νέες τεχνολογίες με υβριδικά κινητήρια σύνολα και υψηλού επιπέδου συνδεσιμότητα. Στην Ελλάδα αναμένεται στα τέλη του 2020.

ADVERTISING

Βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα με το προηγούμενο, μάκρυνε (4,68 μ.) κατά 1,9 εκ., χάρη στους νέους προφυλακτήρες, έχει ίδιο πλάτος (1,89 μ.) και ύψος (1,66 μ.), όπως και μεταξόνιο, που με 2,82 μ. διαθέτει τεράστιο χώρο στην καμπίνα και πολύ μεγάλο πορτμπαγκάζ (550 έως 1.550 λίτρα).

Εξωτερικά, οι αλλαγές παρατηρούνται στο οκταγωνικό Singleframe (μάσκα), στους πλαϊνούς αεραγωγούς, στα φώτα ημέρας, στο επάνω τμήμα των προβολέων LED, στα πίσω φωτιστικά και στον διαχύτη με οριζόντιο σπόιλερ. Ειδικά τα πίσω φώτα, έχουν τεχνολογία φωτισμού OLED επόμενης γενιάς, με διόδους φωτός που δημιουργούν μια ομοιογενή φωτιζόμενη επιφάνεια.

Στην καμπίνα, παραμένει ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας, το ταμπλό χωρίζεται ευδιάκριτα σε δύο τμήματα, προστέθηκε νέα οθόνη αφής 10,1 ιντσών ενημέρωσης / ψυχαγωγίας, υπάρχει περισσότερος χώρος αποθήκευσης στην κονσόλα, και αρκετά διακοσμητικά πακέτα.

ADVERTISING

Ως προς τις τεχνολογίες ενημέρωσης / ψυχαγωγίας, έχοντας την πλατφόρμα Modular Infotainment τρίτης γενιάς (MIB 3), η οποία προσφέρει δέκα φορές την υπολογιστική ισχύ της προκατόχου της, MIB 2, η Audi ανεβαίνει επίπεδο. Φέρει συμβατικό πίνακα οργάνων, ωστόσο σε κορυφαίες εκδόσεις υπάρχει το Audi virtual cockpit plus - μια ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών υψηλής ανάλυσης με τρεις διαφορετικές διατάξεις γραφικών κι ο οδηγός ελέγχει τις οθόνες μέσω ενός πολυλειτουργικού τιμονιού. Προαιρετικά, διατίθεται και head-up display.

Inline Image

Παράλληλα, οι υπηρεσίες Audi connect online services συνδέουν το Audi Q5 με το διαδίκτυο και την υποδομή κυκλοφορίας, ενώ το σύστημα πλοήγησης προσφέρει δορυφορικές εικόνες υψηλής ανάλυσης από το Google Earth, πληροφορίες σχετικά με τη ροή της κυκλοφορίας και τις προβλέψεις κυκλοφορίας. Κατόπιν αγοράς, ο κάτοχος μπορείς να προμηθευτεί λειτουργίες όπως η πλοήγηση MMI plus και η σύνδεση smartphone Audi, όποτε και για όσο επιθυμεί.

Το πιο σημαντικό, είναι η αναβάθμιση στα κινητήρια σύνολα, καθώς ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου στην Q5 40 TDI, με 204 ίππους (150 kW) και ροπή 400 Nm, εφοδιάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV) των 48 Volt. Η μίζα/γεννήτρια με ιμάντα τροφοδοτεί το ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος, που ενσωματώνει μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου για να αποθηκεύεται η ενέργεια που ανακτάται από το φρενάρισμα και η οποία χρησιμοποιείται αργότερα προς μείωση της κατανάλωσης,

0,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Ο κινητήρας είναι προδιαγραφών εκπομπών ρύπων Euro 6d-ISC-FCM και EU 6 AP, με μειωμένες εκπομπές οξειδίου του αζώτου χάρη σε ένα νέο σύστημα διπλής δόσης, με διπλή έγχυση AdBlue, με τους δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR να είναι διαταγμένοι σε σειρά. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο S tronic 7-σχέσεων και τετρακίνηση Quattro.

Inline Image

Στην Ελλάδα, θα είναι διαθέσιμος κι ένας ακόμα μικρότερος πετρελαιοκινητήρας, στην έκδοση 35 TDI MHEV, με 163 ίππους (120 kW), ένας κινητήρας βενζίνης στην έκδοση 50 TFSI MHEV, ισχύος 265 ίππων (195 kW) κι μια lug-in υβριδική έκδοση Q5 TFSI e, (αρχές του 2021), με δίλιτρο κινητήρα βενζίνης ισχύος 299 ίππων (220 kW), που δυνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα.

Ένα επιπλέον στοιχείο εξατομίκευσης, είναι η επιλογή ανάμεσα σε τέσσερις αναρτήσεις, από τη στάνταρ με χαλύβδινα ελατήρια έως την αερανάρτηση που μεταβάλλει και την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος σε πέντε στάδια.

Κι ακόμη, υπάρχουν επτά προφίλ οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων off-road και all-road (με αερανάρτηση), ενώ σε επίπεδο ασφάλειας και συστημάτων υποστήριξης οδηγού, το ανανεωμένο Q5 διαθέτει μια πλήρη σουίτα στάνταρ συστημάτων και αρκετά προαιρετικά.