ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

STELLANTIS: Το νέο όνομα από τη συγχώνευση της FCA και του PSA

STELLANTIS: Το νέο όνομα από τη συγχώνευση της FCA και του PSA

Όπως, ήδη ανακοινώθηκε από τις 18 Δεκεμβρίου του 2019, δύο μεγάλοι όμιλοι αυτοκινήτων, γίνονται «σάρκα μία». Η γαλλική Peugeot SA (Groupe PSA και με Citroen) και η Fiat Chrysler Automobiles(FCA), προχώρησαν στο επόμενο βήμα της συμφωνίας 50-50, ανακοινώνοντας το όνομα του νέου ομίλου, που θα είναι STELLANTIS.

Το STELLANTIS βασίζεται στο λατινικό ρήμα «stello» που σημαίνει «φωτισμένο με αστέρια». Εμπνέεται από αυτήν τη νέα και φιλόδοξη ενέργεια των ισχυρών ομίλων που, μαζί, δημιουργούν έναν από τους νέους ηγέτες στην επόμενη εποχή της κινητικότητας.

Ο όμιλος STELLANTIS θα συνδυάσει την κλίμακα μιας πραγματικά παγκόσμιας επιχείρησης με ένα εξαιρετικό εύρος τεχνογνωσίας και πόρων ικανών να παρέχουν βιώσιμες λύσεις κινητικότητας για τις επόμενες δεκαετίες.

Η λατινική προέλευση του ονόματος αποτίει φόρο τιμής στην πλούσια ιστορία των ιδρυτικών εταιρειών της, ενώ η επανάσταση της αστρονομίας καταγράφει το αληθινό πνεύμα αισιοδοξίας, ενέργειας και ανανέωσης που οδηγεί αυτήν τη συγχώνευση, η οποία αλλάζει τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το όνομα STELLANTIS θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά σε επίπεδο Ομίλου, ως εταιρική μάρκα. Το επόμενο βήμα στη διαδικασία θα είναι η αποκάλυψη ενός λογότυπου που με το όνομα θα γίνει η εταιρική ταυτότητα της μάρκας. Η ολοκλήρωση του έργου συγχώνευσης αναμένεται να πραγματοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021, συμπεριλαμβανομένης της έγκρισης από τους μετόχους και των δύο εταιρειών στις αντίστοιχες Έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις και την ικανοποίηση των αντιμονοπωλιακών και άλλων κανονιστικών απαιτήσεων.

Η συγχωνευμένη εταιρεία θα έχει ετήσιες πωλήσεις 8,7 εκατομμυρίων οχημάτων, με τζίρο σχεδόν 170 δισεκατομμύρια ευρώ, λειτουργικά κέρδη άνω των 11 δισεκατομμυρίων και λειτουργικό περιθώριο κέρδους 6,6%, βασισμένα στα αποτελέσματα του 2018 αποτελεσμάτων.

Ο νέος όμιλος, θα έχει μια ισορροπημένη και κερδοφόρα παγκόσμια παρουσία με ένα ιδιαίτερα χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων που θα καλύπτει όλα τα βασικά τμήματα οχημάτων από πολυτελή, premium και mainstream επιβατικά αυτοκίνητα μέχρι SUV και φορτηγά & ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Αυτό θα υποστηριχθεί από την ισχύ της FCA στη Βόρεια Αμερική και τη Λατινική Αμερική και τη σταθερή θέση της Groupe PSA στην Ευρώπη. Ο νέος όμιλος θα έχει πολύ μεγαλύτερη γεωγραφική ισορροπία, με το 46% των εσόδων από την Ευρώπη και 43% από τη Βόρεια Αμερική, με βάση τα συνολικά στοιχεία κάθε εταιρείας το 2018.

Επίσης, περισσότερα από τα δύο τρίτα των όγκων παραγωγής, θα συγκεντρωθούν σε δύο πλατφόρμες, με περίπου τρία εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως σε κάθε μία από τη μικρή πλατφόρμα και την πλατφόρμα μικρού μεγέθους / μέσου μεγέθους. Αυτές οι εξοικονομήσεις που σχετίζονται με τεχνολογία, προϊόντα και πλατφόρμες, αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περίπου το 40% των συνολικών ετήσιων εξόδων, από τα 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ που θα είναι οι ετήσιες εκτιμώμενες συγχρηματοδοτούμενες συνέργειες, χωρίς κλείσιμο εργοστασίου που προκύπτει από τη συναλλαγή. Ενα ακόμα 40% θα αφορά άλλες συνέργειες, ενώ τομείς όπως το μάρκετινγκ, η πληροφορική και η εφοδιαστική αλυσίδα, θα αντιπροσωπεύουν το υπόλοιπο 20%. Προβλέπεται δε, ότι το 80% των συνεργειών θα επιτευχθεί έως το έτος τέσσερα της λειτουργίας, δηλαδή το 2024 – 2025.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ