Το νέο Vitara είναι εδώ, στην ανανεωμένη του εκδοχή, βασισμένο στην 4η γενιά του μοντέλου που παρουσιάστηκε το 2015.

Με 30 χρόνια στην παραγωγή (από το 1988), το Vitara έγινε γνωστό ως ένα «καθαρόαιμο» SUV, με αρετές εκτός δρόμου, ωστόσο η σύγχρονη έκδοση, χωρίς να απαρνιέται τις off road δυνατότητες, είναι πολύ πιο ήπια στη συμπεριφορά της, στους δρόμους της πόλης.

ADVERTISING

Οδήγησα την έκδοση με το σύστημα τετρακίνησης Suzuki ALLRIP Select, σε συνδυασμό με τον turbo κινητήρα βενζίνης BOOSTERJET 1.4 lt – 140 hp και το 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Inline Image

Παρατηρώντας το, εξωτερικά οι αλλαγές ξεχωρίζουν σε μάσκα και μπροστινό προφυλακτήρα, στα πίσω φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED, καθώς και στην πίσω ποδιά. Αλλά και η καμπίνα φρεσκαρίστηκε, με νέα έγχρωμη οθόνη LCD 4,2 ιντσών, που προσφέρει στον οδηγό πληθώρα πληροφοριών, όπως οι λειτουργίες της τεχνολογίας ALLGRIP, η λειτουργία Hill Control, η επιτάχυνση της βαρύτητας G, η ισχύς και η ροπή του κινητήρα, η επιτάχυνση, η χρήση φρένου καθώς και η αναγνώριση κυκλοφοριακών σημάτων.

ADVERTISING

Ανασχεδιασμένο και το κλασικό ρολόι στο ταμπλό του Vitara, όπως και το σύνολο των οργάνων του μοντέλου.

Inline Image

Τώρα, το νέο κινητήριο σύνολο 1.4 BOOSTERJET – 140 hp, θεωρώ ότι καλύτερα αποδίδει με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο, παρά με το χειροκίνητο 6άρι. Τουλάχιστον αυτό μου άρεσε, και για πιο ξεκούραστη οδήγηση. Επίσης, με την τετρακίνητη έκδοση, γνωρίζεις εξ’ αρχής ότι θα καταναλώσεις περισσότερο καύσιμο και στη δοκιμή μας κινηθήκαμε λίγο πάνω από τα 8 λίτρα στα 100 χλμ. Όμως, η τετρακίνηση σου δίνει εξαιρετικό πάτημα στον δρόμο, χωρίς να σου «κόβει» σε επιδόσεις. Μου άρεσε πολύ και το τιμόνι, ακριβές και ελαφρύ όσο πρέπει. Στον αυτοκινητόδρομο σκληραίνει κάπως και νιώθεις μεγαλύτερη σιγουριά.

Το Vitara το ευχαριστήθηκα και σε ορεινές διαδρομές, που τις προτιμώ ώστε να βγάζω καλύτερα συμπεράσματα. Γενικά θεωρώ ότι με τα νέα μοτέρ, το Vitara στέκεται πολύ καλύτερα στον σκληρό ανταγωνισμό και βέβαια διαθέτει το όνομα Suzuki και την ιαπωνική κατασκευή.

Inline Image

Σε επίπεδο ασφαλείας δεν στερείται τίποτα από τα σύγχρονα συστήματα. Διαθέτει Dual Sensor Brake Support (DSBS), που ανιχνεύει πεζούς και τη διαγράμμιση των λωρίδων, Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου (BlindSpotMonitor), Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Control), Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition), Σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας, Σύστημα Προειδοποίησης εκτροπής, Σύστημα Hill Hold, Σύστημα Hill Descent Control και Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, η οποία επιπλέον βοηθά την επιτάχυνση και την πέδηση διατηρώντας ασφαλή απόσταση (ανιχνεύοντας την βάσει του χιλιοστομετρικού ραντάρ) από το προπορευόμενο όχημα, ενώ μπορεί να φρενάρει σταματώντας εντελώς το αυτοκίνητο, παρέχοντας στον οδηγό πρόσθετη υποστήριξη για παράδειγμα σε κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Η τετρακίνητη έκδοση, με πλούσιο εξοπλισμό, κοστίζει 21.450 ευρώ…

www.driveandtravel.gr