Το 2020 θα είναι μια χρονιά κατά την οποία το σύνολο των εταιρειών αυτοκινήτου, θα παρουσιάσουν διάφορες εκδόσεις υβριδικής και ηλεκτρικής τεχνολογίας, καθώς καλούνται να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Η Suzuki, έχοντας ήδη το Ignis και το Swift με ήπια υβριδική τεχνολογία, με το σύστημα 12V Hybrid SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki), εισάγει τώρα την εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας με την 48 v μπαταρία, σε τρία μοντέλα της, την άνοιξη του 2020, λανσάροντας παράλληλα και έναν νέο βενζινοκινητήρα K14D Boosterjet.

ADVERTISING

Το νέο Hybrid Powertrain, θα αφορά τα μοντέλα Swift Sport, Vitara και S-Cross και θα προσφέρει έως και 20% χαμηλότερες εκπομπές CO2, υψηλότερο επίπεδο ροπής και συνολική βελτίωση κατά 15% στην κατανάλωση καυσίμου, ενώ αυξάνει ελαφρά το βάρος του αυτοκινήτου κατά 15 κιλά. Αυτά τα μοντέλα θα αντικαταστήσουν άμεσα τα τρέχοντα μοντέλα Boosterjet των 1.4 lt με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Inline Image

Το νέο και ισχυρότερο σύστημα Suzuki SHVS, αποτελείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης (γνωστή ως ISG) και μετατροπέα 48V-12V (DC / DC) σε εξαρτήματα που απαιτούν χαμηλότερη τάση, συμπεριλαμβανομένων των φωτιστικών, του ηχοσυτσήματος και του κλιματισμού. Το ISG λειτουργεί ως κινητήρας γεννήτριας και εκκίνησης και βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την εκκίνηση σε υψηλότερο επίπεδο ροπής με 235Nm διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ.

ADVERTISING

Η συμπαγής και υψηλής απόδοσης μπαταρία ιόντων λιθίου, συσσωρεύει την κινητική ενέργεια που ανακτάται από την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, την οποία μετατρέπει σε ηλεκτρική.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα του νέου υβριδικού συστήματος 48V, είναι η λειτουργία του ηλεκτρικού μοτέρ στο ρελαντί, όταν ο συμπλέκτης είναι αποσυνδεδεμένος και οι στροφές του κινητήρα είναι περίπου 1.000 σ.α.λ. Ετσι, η λειτουργία αυτή εξαλείφει την κατανάλωση καυσίμου, χωρίς καθυστέρηση στην επανεκκίνηση του κινητήρα…

www.driveandtravel.gr