Το 4ης γενιάς μεσαίο SUV μοντέλο της κορεατικής φίρμα, Hyundai Tucson φέρει έντονα χαρακτηριστικά σχεδίαση, αιχμηρές επιφάνειες και πρωτοποριακό φωτισμό.

Αποτέλεσε τιμή για την Ελλάδα η αναφορά του SangYup Lee, Senior Vice President και Head of Hyundai Global Design, ο οποίος χθες, ξημερώματα Ελλάδος, αποκάλυψε διαδικτυακά την 4η γενιά του μεσαίου SUV μοντέλου της κορεατικής μάρκας.

ADVERTISING

Με τις σημαίες της Ελλάδας, σε ένα κατάμεστο γήπεδο ποδοσφαίρου, παραλλήλισε την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του Tucson, το 2004 και τις επιτυχίες που σημείωσε εμπορικά και την καταξίωση που απέκτησε με βραβεία, σαν τη δική μας επιτυχία το 2004, που "σηκώσαμε το τιμημένο", το τρόπαιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου.

Το Tucson, μετεξελίχθηκε στη διαδρομή του και τώρα, αυτό που αποκαλύφθηκε, πηγαίνει όχι ένα, αλλά πολύ περισσότερα βήματα μπροστά.

Inline Image

ADVERTISING

Οι προβολείς είναι αυτοί που δίνουν το στίγμα του νέου Hyundai Tucson, το οποία αναμένεται στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο του 2020. Οι προβολείς, αποτελούν τη νεότερη εξέλιξη της χαρακτηριστικής σχεδίασης της Hyundai, που ονομάζεται "Parametric Hidden Lights", ενώ τα φώτα ημέρας Daytime Running Lights (DRL), ενσωματώνονται απρόσκοπτα στη μάσκα που μοιάζει με κόσμημα και αποκαλύπτονται μόνο όταν ενεργοποιηθούν από τον οδηγό.

Παράλληλα, οι πολλές γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμα, οριζόντιες και κάθετες ("Parametric Dynamics", το λένε στη Hyundai), είναι ένα ακόμη σημείο που κάνει το νέο Tucson πιο εκκεντρικό και βέβαια το κόκπιτ, με τη διπλή διάταξη που σε αφήνει με το στόμα ανοικτό.

Όλα υπάρχουν σε μια κάθετη κονσόλα, με την οθόνη αφής και στη συνέχεια της, θα βρούμε όλα τα απαραίτητα ψηφιακά, πάντα, μπουτόν. Ψηφιακός και ο πίνακας οργάνων, σε χαμηλότερη θέση, ενώ αντί για λεβιέ ταχυτήτων, υπάρχουν διακόπτες. Χειριστήρια θα βρούμε και στο εντελώς νέας σχεδίασης τιμόνι. Επίσης, δύο ασημένιες γραμμές που ρέουν από την κεντρική κονσόλα προς τις πίσω πόρτες εναρμονίζονται με τα –όπως βλέπουμε- υψηλής ποιότητας υλικά.

Inline Image

Κι ακόμα, σε επίπεδο συνδεσιμότητα, επικοινωνίας, θα διαθέτει όλη την τελευταία τεχνολογία της μάρκας.

Μολονότι η Hyundai δεν έδωσε πολλές πληροφορίες, το μοντέλο θα εφοδιάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης, που έχει ενδιαφέρον πολύ στην Ελλάδα. Συνδυάζεται με turbo κινητήρα 1.6 lt, ισχύος 227 ίππων.

Λιγότερο ενδιαφέρον, θα έχει ο κινητήρας 2.5 lt – 187 hp, που συνεργάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Αυτό το μοτέρ θα το προτιμήσουν στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

Inline Image

Καταλήγοντας, στον τομέα της ασφάλειας, θα εφοδιάζεται επίσης με οτιδήποτε τεχνολογικά προηγμένο υπάρχει, με συστήματα υποστήριξης οδηγού. automatic emergency braking with pedestrian detection, lane keeping assist, forward collision warning, rear cross traffic warning, blind spot warning κ.ά.