Θα μπορούσε η ΑΕΚ να ακολουθήσει το εγχείρημα του ΠΑΟΚ, αποφασίζοντας τη μετάδοση των αγώνων της, σε μόνιμη βάση, μέσω pay per view; Το AEK TV είναι μια ιδέα ζωντανή.

Tη λύση της δικής της παραγωγής για τους εντός έδρας αγώνες της εξετάζει η ΑΕΚ, διαβλέποντας τη δυσκολία του προϊόντος να προσελκύσει ακριβή διαφήμιση και δυνατές χορηγίες, ώστε να ισχυροποιήσει και τη διαπραγματευτική ικανότητά του απέναντι στα ενδιαφερόμενα κανάλια,

ADVERTISING

Μελλοντικά ασφαλώς, καθώς επί της παρούσης υπάρχει το σχετικό συμβόλαιο με τη NOVA. Ωστόσο αν οι συνθήκες το απαιτήσουν ή εξ ανάγκης το οδηγήσουν εκεί, ο κιτρινόμαυρος οργανισμός θα θέσει σε εφαρμογή την κάλυψη των αγώνων του στο ΟΑΚΑ (και αργότερα στην "Αγιά Σοφιά"), από το δικό κανάλι. Άλλωστε το AEK TV ήδη υπάρχει!

Το εγχείρημα αυτό είναι κάτι που ο Δημήτρης Μελισσανίδης εξετάζει καιρό τώρα. Στην ΑΕΚ έχουν στοιχεία καταγεγραμμένα από τα χρόνια της Γ' Εθνικής, όταν μεταξύ άλλων και το Sport24.gr είχε αναλάβει την παραγωγή για τη μετάδοση δύο αγώνων της ομάδας, στη χαμηλότερη κατηγορία που η Ένωση θα μπορούσε να βρεθεί.

Σύμφωνα με όσα στην ΠΑΕ γνωρίζουν, υπήρξε αγώνας τον οποίο παρακολούθησαν ιντερνετικά, 127.000 μοναδικοί επισκέπτες. Βέβαια τότε, η παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας ήταν εντελώς δωρεάν. Στην ΑΕΚ "τρέχει" εδώ και καιρό σχετική έρευνα για τα οικονομικά οφέλη που θα μπορούσε να αποφέρει μια τέτοια προσπάθεια, σε σύγκριση με τα εγγυημένα συμβόλαια από τηλεοπτικούς σταθμούς.

ADVERTISING

Υπάρχει η πεποίθηση ότι τα κέρδη μπορούν να είναι σημαντικά αυξημένα, λόγω των επιμέρους διαφημιστικών και χορηγικών συμφωνιών, τις οποίες θα χειρίζεται από μόνος του ο σύλλογος, χρήματα που θα προστεθούν σε εκείνα που θα εισρέουν από τα επιμέρους pay per view ή τα πακέτα συνδρομών που θα εμφανίσει στην αγορά η ομάδα.

Ας αναλογιστούμε επίσης ότι ένα τέτοιο εγχείρημα, θα καταστεί πολύ πιο δελεαστικό διαφημιστικά και χορηγικά, όταν η ΑΕΚ θα εισέλθει στο δικό της γήπεδο, σε ένα στολίδι που πολλοί ισχυροί επιχειρηματίες θα θελήσουν να κλείσουν θέση για να προωθήσουν την "πραμάτεια" τους. Με διαφήμιση, χορηγίες και "καπάρωμα" των τηλεοπτικών πινακίδων, οι τιμές των οποίων θα είναι ιδιαίτερα αλμυρές.

Αυτές είναι μόνο κάποιες σημαντικές παράμετροι, καθώς στην Ένωση λένε ότι υπάρχουν κι άλλα κρυφά χαρτιά.

Photo credits: Eurokinissi