STOIXIMAN

ΗStoiximan στην κορυφή των Sports Marketing Awards

ΗStoiximan στην κορυφή των Sports Marketing Awards

Με 1Platinum, 3Goldκαι 2Silverστόλισε τον πάγκο των διακρίσεων της η μεγαλύτερηGameTechεταιρεία στην Ελλάδα. Η Stoiximan στην κορυφή των SportsMarketingAwards.

Σε μια λαμπερή τελετή που διοργανώθηκε για τρίτη χρονιά πραγματοποιήθηκαν τα φετινάSports Marketing Awardsτην Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου στον πολυχώρο τέχνης και πολιτισμούGazarte.

ΜαΗ τελετή απονομής έλαβε χώρα παρουσία σημαντικών εκπροσώπων του αθλητισμού στη χώρα, κορυφαίων αθλητών, στελεχών των μεγαλύτερων ελληνικών ομάδων, δημοσιογράφων και στελεχών τουαθλητικού Marketing.

Σε μια εκδήλωση που στόχο είχε να συγκεντρώσει, να αναδείξει και να επιβραβεύσει τις βέλτιστες πρακτικές αλλά και τις καινοτόμες ιδέες που υλοποιήθηκαν για χάρη του ελληνικού αθλητικού οικοσυστήματος, η Stoiximan, η μεγαλύτερηGameTechεταιρεία στην Ελλάδα και μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη, αναδείχθηκε ανάμεσα στους μεγάλους νικητές της βραδιάς, αποσπώντας 6 συνολικά βραβεία για τις επιτυχημένες ενέργειες αθλητικούmarketingπου υλοποίησε το διάστημα του τελευταίου έτους.

ΗStoiximan στην κορυφή των Sports Marketing Awards

Σώσσωμη η ομάδα της Stoiximan και οι συνεργάτες της στην τελετή απονομής των Sports Marketing Awards. Μαζί τους, ο Σπύρος Γιαννιώτης, Ολυμπιονίκης και πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Βραβείων.

Πιο συγκεκριμένα, ηStoiximanέλαβε 2Goldστην ενότητα «Best Sports Marketing for Brands» για τοvideo «ΠΑΕ ΠΑΟΚ – Έτσι χτυπάει η καρδιά του πρωταθλητή» αλλά και για το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης «Μικροί Ήρωεςby Stoiximan» , ενώ στην ενότητα «Best Sports Sponsorships» απέσπασε 1Goldστην κατηγορία Χορηγία Αθλητή για τη συνεργασία της με τον Μίδα των κρίκων Λευτέρη Πετρούνια , 1Silverστην ίδια κατηγορία για την υποστήριξη της ελληνικής ολυμπιακής αποστολής «Stoiximan Tokyo Team» και τέλος 1Silverστην κατηγορία Χορηγία Αθλητικού Συλλόγου για την μεγάλη χορηγία της ομάδας ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Μεγάλη στιγμή για τηStoiximanυπήρξε η απονομήPlatinumβραβείου στην ενότητα «Best Sports Marketing for Brands» για την υποψηφιότητα «Μικροί Ήρωεςby Stoiximan», η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας ανάμεσα στο σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της συγκεκριμένης ενότητας.

Στη διάκριση αυτή αναφέρθηκε η κα Αγγελική Παπαδοπούλου,CorporateAffairsDirectorτηςStoiximan, η οποία σημείωσε χαρακτηριστικά "Η διάκριση του προγράμματος ‘Μικροί Ήρωες by Stoiximan’ έχει μεγάλη σημασία τόσο για εμάς, όσο και για τα περισσότερα από 26.000 παιδιά από όλη την Ελλάδα που έχουν μέχρι σήμερα την ευκαιρία να ζήσουν τις εκπαιδευτικές εμπειρίες που προσφέρει, αλλά και να γνωρίσουν τους μεγάλους αθλητές μας.

ΗStoiximan στην κορυφή των Sports Marketing Awards

Η ομάδα της Stoiximan πρωταγωνίστησε στα Sports Marketing Awards, και απέσπασε 1 Platinum, 3 Gold και 2 Silver βραβεία στις κατηγορίες της διοργάνωσης.

Από τους χιλιάδες μαθητές των αστικών κέντρων μέχρι την Σίκινο, το Αγαθονήσι και τα άλλα οκτώ ακριτικά νησιά που έχουμε υιοθετήσει στο πλαίσιο του προγράμματος «οι Μικροί Ήρωες για την Ελλάδα», οι «Μικροί Ήρωες» μεγαλώνουν διαρκώς με τη συνεργασία σημαντικών οργανισμών, όπως η HopeGenesis, η Σύμπλευσις, το The Tipping Point. Και το γεγονός ότι μια επικοινωνία για δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης συγκέντρωσε το μεγαλύτερο μέσο όρο βαθμολογίας στην κατηγορία της, σημαίνει πολλά για όλους τους ανθρώπους της επικοινωνίας. Είναι μια νίκη όλων".

Σε δήλωσή του ο κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος, Chief Marketing OfficerτηςStoiximan, επεσήμανε "ΣτηStoiximanστηρίζουμε τον αθλητισμό με κάθε τρόπο: από τις μεγάλες ομάδες μέχρι τους μεμονωμένους αθλητές, από τα πιο αγαπημένα σπορ στα λιγότερο δημοφιλή αθλήματα, από τις ιαχές των γηπέδων μέχρι τις μεγάλες διακρίσεις των Ολυμπιακών Αγώνων. O αθλητισμός είναι κομμάτι της Stoiximan από το ξεκίνημά μας είμαστε ευτυχείς και ευγνώμονες για όλες τις συνεργασίες που έχουμε αναπτύξει στη μεγάλη αυτή οικογένεια του ελληνικού αθλητισμού.

Από τον Λευτέρη, που πλέον για εμάς είναι ένας από τους μακροβιότερους φίλους της Stoiximan με συνεργασία από το 2014, την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, όπου η ιστορία μας ξεκινά από το 2017 και σηματοδοτήθηκε από την κατάκτηση του νταμπλ, μέχρι και την πολυπληθή ελληνική αποστολή Stoiximan Tokyo Team, με 17 αθλητές και αθλήτριες και 2 εθνικές ομάδες. Για μας αυτή η σχέση είναι πολύ πέρα από το marketing: είναι μια σταθερή, καθημερινή, ανθρώπινη στήριξη των αθλητών και των ομάδων, αυτών που αγωνίζονται για να πετύχουν κάθε μέρα το ακατόρθωτο, αυτών που μας χαρίζουν μεγάλες στιγμές διασκέδασης, περηφάνιας ή και τα δύο. Αυτών που εμπνέουν, αυτών που ενώνουν. Αν οι άνθρωποι του αθλητικού marketing έχουμε μια ευθύνη, αυτή είναι να προωθήσουμε το fair play, τις αξίες αυτές που κάνουν κάθε παιχνίδι καλύτερο".

TAGS STOIXIMAN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ