ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Daytona G155 SR: Η ρετρό παραλλαγή

Η Daytona συμπλήρωσε το scrambler της G155 με τη ρετρό έκδοση SR
Η Daytona συμπλήρωσε το scrambler της G155 με τη ρετρό έκδοση SR DAYTONA

Η Daytona συμπλήρωσε το scrambler της G155 με τη ρετρό έκδοση SR, η οποία συνδυάζει τους "café racer" καθρέπτες με προβολέα LED και τους ακτινωτούς τροχούς με κινητήρα Euro5.

Το νέο-retro στιλ του G155 SR εκφράζεται από τον κυκλικό φωτεινό δακτύλιο του προβολέα, από την ενσωμάτωση των καθρεπτών στα αλουμινένια προστατευτικά της κάθε μανέτας, από τις ζάντες με ακτίνες, από το χυτό σχέδιο της σέλας δύο επιπέδων, αλλά και από τη χρήση κλασικού κλειδιού με μαγνητικό πορτάκι στον κλασικό διακόπτη.

Επιμέλεια: Πάνος Διαμάντης

Στον αντίποδα, ενσωματώνει την τεχνολογική πρόοδο με το LED του στρογγυλού προβολέα με DRL φώτα ημέρας, με την ευδιάκριτη ψηφιακή οθόνη υγρών κρυστάλλων, αλλά και με τη διπλή θύρα USB που επιτρέπει τη γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα.

Σημαντικό, επίσης, σχεδιαστικό στοιχείο είναι το πολύ κοντό τελικό της εξάτμισης το οποίο, πέραν της αισθητικής του, βοηθά να μένει χαμηλά το κέντρο βάρους και να επιτυγχάνεται καλύτερη κατανομή μάζας μεταξύ της αριστερής και δεξιάς πλευράς της μοτοσυκλέτας.

Η Daytona συμπλήρωσε το scrambler της G155 με τη ρετρό έκδοση SR
Η Daytona συμπλήρωσε το scrambler της G155 με τη ρετρό έκδοση SR DAYTONA

Τον δικό τους ρόλο στη μείωση των κιλών παίζουν και οι ακτινωτές ζάντες, οι οποίες σε συνδυασμό με τα Tubeless all-terrain ελαστικά παντός εδάφους δείχνουν μια κάποια «διάθεση» της μοτοσυκλέτας να πατήσει και σε λίγο πιο ολισθηρές ή λασπώδεις επιφάνειες.

Στον κινητήρα και τα μηχανικά μέρη, τίποτα δεν έχει να κάνει με το παρελθόν: το μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, 4βάλβιδο μοτέρ των 155 κ.εκ. αποδίδει 18 ίππους και 16 Nm ροπής, καλύπτει τις πρόσφατες προδιαγραφές ρύπων Euro5 και διαθέτει ψεκασμό μέσω του EFI της BOSCH.

Σε συνδυασμό με το κιβώτιο 6 σχέσεων, καταφέρνει να κρατά την κατανάλωση πολύ χαμηλά, στα 2,3 λίτρα / 100 χλμ. (σύμφωνα με τη Daytona) - κάτι που εξασφαλίζει αυτονομία 850 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα του εξαιρετικά ευμεγέθους ρεζερβουάρ των 20 λίτρων.

Αυτά συμβαίνουν στη χαρτογράφηση Eco του κινητήρα, καθώς ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει τη Sport για πιο σβέλτο ρυθμό. Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 136mm - 37mm εμπρός και monoshock ανάρτηση 30mm πίσω. Το ψαλίδι είναι ασύμμετρο, κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο, υιοθετώντας ένα σχήμα “τόξου” στη δεξιά πλευρά για να κάνει χώρο για το κοντό τελικό της εξάτμισης.

Η Daytona συμπλήρωσε το scrambler της G155 με τη ρετρό έκδοση SR
Η Daytona συμπλήρωσε το scrambler της G155 με τη ρετρό έκδοση SR DAYTONA

Όσο για το σύστημα πέδησης, ο εμπρός τροχός διαθέτει δισκόφρενο 300mm με διπίστονη δαγκάνα και ο πίσω δισκόφρενο 230mm, των οποίων η λειτουργία ελέγχεται από δικάναλο σύστημα ABS της BOSCH.

Η G155 SR, που δίνει την εντύπωση μοτοσυκλέτας μεγαλύτερης κατηγορίας αλλά στην ουσία είναι εξαιρετικά ευέλικτη στην πόλη με μεταξόνιο 1,373 μ., χάρη στις οικονομίες κλίμακας της Daytona είναι εξαιρετικά ποιοτική αλλά κοστίζει 2.945 Ευρώ, και διατίθεται σε μαύρο και μαύρο-χρυσό χρώμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ