ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Η νέα Ducati Monster στις πύλες του Borgo Panigale

Η νέα Ducati Monster στις πύλες του Borgo Panigale

Η γενιά του 2021 της Ducati Monster μπήκε στη γραμμή της παραγωγής και τρεις αναβάτες του MotoGP ήταν στο εργοστάσιο για να υποδεχθούν το πρώτο της αντίτυπο που πέρασε τις πύλες του Borgo Panigale.

Το ορόσημο της εταιρείας της Μπολόνια, το πλέον διαχρονικό και εμπορικό της μοντέλο με περισσότερες από 350 χιλιάδες πωλήσεις, άλλαξε ριζικά στη νέα του φετινή γενιά - αλλά μένοντας πιστό στην αρχική του φιλοσοφία από το 1993: μιας ελαφριάς, συμπαγούς σπορ μοτοσυκλέτας, εύκολης και διασκεδαστικής στο χειρισμό με τίποτα περιττό, με πλαίσιο από τα Superbikes και ισχυρό κινητήρα ρυθμισμένο για το δρόμο.

Η βασική αλλαγή του Monster του 2021 είναι το καινούριο πλαίσιο από αλουμίνιο στο σχεδιαστικό πρότυπο της Panigale V4, που αντικαθιστά πλέον το ατσάλινο χωροδικτύωμα. Πέραν του ανασχεδιασμού του, συνεισφέρει και στη μείωση του βάρους κατά 4,5 κιλά.

Μαζί με τη μείωση του βάρους του κινητήρα κατά 2,6 κιλά, τώρα το νέο Monster δεν ξεπερνά τα 166 κιλά (στεγνό), κι έτσι είναι σχεδόν 20 κιλά πιο ελαφρύ από το Monster 821.

Παράλληλα, σημαντική είναι η αύξηση της χωρητικότητα του κινητήρα, του L-twin Testastretta 11° με δεσμοδρομικές βαλβίδες, στα 937 κ.εκ. Αυτή επέφερε αύξηση και της ισχύος στους 111 ίππους (στις 9.250 σ.α.λ.) και της ροπής στα 9,5 κιλά στις μόλις 6.500 στροφές.

Η νέα Ducati Monster στις πύλες του Borgo Panigale


Με τη μεγέθυνση του κινητήρα βελτιώθηκε η ροπή στις χαμηλές και μέσες στροφές, στο φάσμα των οποίων κινείται κανείς πιο συχνά στην πόλη αλλά και στις στροφές. Παράλληλα, τρία Smart Power Modes ρυθμίζουν τη καμπύλη ροπής στις πρώτες δύο σχέσεις του κιβωτίου (Urban και Touring) είτε μόνο στην πρώτη σχέση (Sport) για ομαλότερη απόδοση της ισχύος του κινητήρα. Και συνδυάζονται με το Quick Shift Up/Down κιβώτιο, που είναι στάνταρ στο νέο Monster.

Επίσης, το ιταλικό sport naked έχει τρία Riding Modes (Sport, Urban, Touring), και τα ηλεκτρονικά του περιλαμβάνουν Cornering ABS, Traction Control και Wheelie Control, ρυθμιζόμενα σε διάφορα επίπεδα, καθώς και Launch Control.

Ο σχεδιασμός της νέας γενιάς του Monster δίνει μια νέα, πιο σύγχρονη ερμηνεία σε κλασικά στοιχεία όπως το ρεζερβουάρ, ο κυκλικός προβολέας και η λιτή ουρά. Το πλάτος των πλαϊνών παραμένει μικρό για ευελιξία στην πόλη, ενώ η μεταφορά της σέλας πιο κοντά στο τιμόνι κάνει πιο όρθια τη θέση οδήγησης.

Η σέλα έχει κανονικά ύψος 820 χιλ., αλλά μπορεί να χαμηλώσει ως τα 775 χιλ. προαιρετικά, μαζί με το χαμήλωμα της ανάρτησης. Κάτω από τη σέλα διατίθεται και θύρα φόρτισης USB.

Η νέα Ducati Monster στις πύλες του Borgo Panigale


Στον πίνακα οργάνων, τα ψηφιακά γραφικά της έγχρωμης οθόνης TFT των 4.3" προβάλλουν ένα μεγάλο στροφόμετρο με την ένδειξη ταχύτητας στο κέντρο, καθώς και το συνδεδεμένο smartphone του αναβάτη μέσω του Ducati Multimedia System (DMS).

Το πρώτο από τα Monster του 2021, λοιπόν, υποδέχθηκαν στο εργοστάσιο της Μπολόνια ο αναβάτης της εργοστασιακής Ducati στο MotoGP, Πέκο Μπανάια, καθώς και οι Ένεα Μπαστανίνι και Λούκα Μαρίνι της Esponsorama Racing, έχοντας νωρίτερα περάσει το πρωί με τους εργαζόμενους στο Borgo Panigale.

To νέο Monster αναμένεται να βγει στην ευρωπαϊκή αγορά τον Απρίλιο του 2021, φυσικά με απεριόριστες επιλογές εξατομίκευσης (customization) - και επίσης και σε λιγότερο ισχυρή έκδοση, για τους κατόχους διπλώματος Α2.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ