ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Με ηλεκτρονικό γκριπ γκαζιού η ανανεωμένη BMW G 310 R

Με ηλεκτρονικό γκριπ γκαζιού η ανανεωμένη BMW G 310 R
BMW

Διατηρεί τον ισχυρό μονοκύλινδρο κινητήρα, που άνοιξε το δρόμο στις δυναμικές Roadster της BMW Motorrad, κάτω των 500 κ. εκ.

Πληθώρα, νέων και ανανεωμένων εκδόσεων ακόμα και στις μοτοσυκλέτες, ακόμα και μέσα στον χειμώνα.

Η BMW Motorrad προχώρησε σε μία σειρά βελτιώσεων στην BMW G 310 R, η οποία διατηρεί τον μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο κινητήρα 313 κ. εκ. με τέσσερις βαλβίδες, δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού. Η κλίση του κυλίνδρου προς τα πίσω και η περιστροφή της κυλινδροκεφαλής κατά 180 μοίρες, με την εισαγωγή εμπρός και την εξαγωγή πίσω, παραμένουν τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του. Με ισχύ 34 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 28 Nm στις 7.500 σ.α.λ., ο κινητήρας είναι σύμφωνος με τα πρότυπα EU-5.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ωστόσο, τώρα εφοδιάζεται με το επονομαζόμενο «ηλεκτρονικό γκριπ γκαζιού» προσφέροντας ακόμα πιο άμεση απόκριση στο γκάζι. Το σύστημα αυτόματης ενίσχυσης του ρελαντί κατά την εκκίνηση αποτρέπει επίσης μια πιθανή ξαφνική διακοπή λειτουργίας του κινητήρα. Νέος και ο αυτορυθμιζόμενος μονόδρομος συμπλέκτης (anti-hopping), που μειώνει την πιθανότητα μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού στο απότομο κλείσιμο του γκαζιού ή σε κατέβασμα σχέσης, αυξάνοντας την ασφάλεια στην οδήγηση.

Με ηλεκτρονικό γκριπ γκαζιού η ανανεωμένη BMW G 310 R
BMW

Επίσης, η νέα BMW G 310 R διαθέτει full-LED προβολέα και LED φλας. Ο νέος LED προβολέας εξασφαλίζει ιδιαίτερα έντονο και ομοιόμορφο φωτισμό του δρόμου. Οι τρεις σκάλες λειτουργίας – υψηλή, μεσαία και, ανάλογα με τη χώρα, τα φώτα ημέρας – μπορούν εύκολα να ενεργοποιηθούν από τα χειριστήρια στο αριστερό τμήμα του τιμονιού.

Εξάλλου, τόσο η μανέτα του συμπλέκτη όσο και η αντίστοιχη του φρένου είναι τώρα ρυθμιζόμενες σε τέσσερα στάδια. Το γεγονός αυτό προσφέρει σημαντικά εργονομικά οφέλη, ιδιαίτερα για αναβάτες με μικρές παλάμες.

Η BMW G 310 R προσφέρεται με τρεις χρωματικές επιλογές και σε έκδοση Sport, με καλύμματα κινητήρα για εναλλάκτη, συμπλέκτη και αντλία ψυκτικού, καθώς και πλάκα μαρσπιέ και οπίσθια χειρολαβή βαμμένα σε Titanium Grey Metallic.

Photo Credits: BMW

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ